Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כתמי שמן(?) בחנייה


מעבר לפיתרון נפתר ע"י yairw,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 887 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, 

בחודש האחרון שמתי לב שיש במקומות שאני חונה נוזל שחור . 

ראיתי גם שיש פקק עגול עם משושה באמצע וכנראה זה משם. מה זה הפקק הזה?  

בדקתי לגבי חום מנוע בנסיעות וזה נראה תקין . 

מדובר בקיה סיד סטיישן 2016 .

מצרף תמונות מישהו מזהה מה זה? 

תודה רבה!

1705864210121.jpg

1705864210093.jpg

1705864210065.jpg

פורסם

לפי צינור הegr מימין זה נראה כמו סיד דיזל, אני צודק? יתכן וזו הזעה משם (מחליפים את גומיית האטימה בכל טיפול( ויתכן והמנוע מטפטף ממקור אחר. יתכן בגיל הזה של הרכב שמדובר בגומיה של הקולר שמן. צריך לחקור את זה בעיניים ולא דרך תמונות שלא אומרות הרבה.

פורסם
לפני כשעה, EliC25 כתב:

לפי צינור הegr מימין זה נראה כמו סיד דיזל, אני צודק? יתכן וזו הזעה משם (מחליפים את גומיית האטימה בכל טיפול( ויתכן והמנוע מטפטף ממקור אחר. יתכן בגיל הזה של הרכב שמדובר בגומיה של הקולר שמן. צריך לחקור את זה בעיניים ולא דרך תמונות שלא אומרות הרבה.

נכון . זה דיזל.

קיבלתי את מה שכתבת, אלך למוסך שיבדקו במה מדובר.

תודה רבה!

×
×
  • תוכן חדש...