Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7701 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי מחקר קטן שמתי לב שהרכב שלי [פ'גו 205] הוא לא הפ'גו היחיד שיש לו רדיאטור בגודל של טנק והוא לא היחיד שהוונטה שלו עובדת שעות נוספות.

מעניין אותי איך זה הגיוני שלחבר שלי לדוגמא, יש דייהטסו שרייד ישנה יותר מהאוטו שלי וגם בעליות קשות שאוטו מתאמץ והרגל צמודה לדוושה הוונטה לא פועלת כי.. החום לא עולה...

כמו כן, שמתי לב שהרדיאטור שלה קטן ב2 לפחות מהרדיאטור שאצלי יש..

חשבתי שזה אולי בגלל שהמנוע הוא 1.1...

אבל היום שמתי לב שבבלאנו של חבר שלי [מנוע 1600]יש רדיאטור זהה... קטן ודק

וגם שם, הוונטה לא צריכה לעבוד שעות נוספות ובעקרון לא צריכה כמעט לעבוד בכלל...

איך זה הגיוני שב205 יש רדיאטור גדול פי 2 והחום מנוע גבוה מאשר ברכבים אחרים ששמתי לב אליהם..?

 

האם הדבר הזה הוא דבר ידוע ב205? יש עוד רכבים כאלו?

יש מה שאפשר לעשות כדי להפחית את החום מנוע ולתת לוונטה לנוח קצת..?

פורסם

זה לא הגיוני במיוחד... טרמוסטט תקין משפיע על טמפרטורת המנוע (אחרי 3 קילומטר ראשונים)כמו כל קטע צינור אחר במערכת!

 

לכן טרמוסטט תקול צריך להחליף אבל נדודי קיץ חורף עדיף להשאיר לעופות

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

למה... למה להגיד שטויות?

אם זה היה רכב אחר אז מיילא.. אבל ב205, כשמוציאים את התרמוסטט יש אפילו יותר סיכוי שבימים חמים האוטו יתחמם יותר מאשר הוא יתקרר...

 

אם אה לא יודע - אל תגיב

ככה פחות אנשים יטעו ויותר רכבים יחזיקרו מעמד לאורך שנים.

פורסם

יש בארץ איזשהו מיתוס שעל פיו טרמוסטט גורם רק נזקים וכי הוא מתאים לארצות הקור המושלגות. לכן הרבה אנשים (וגם מוסכים) בארץ פשוט מוציאים אותו בטענה שהוא יכול לגרום רק בעיות.

אנשים צריכים להפנים שנסיעה עם מנוע קר הורסת בדיוק כמו נסיעה עם עומס חום.

בכל יום שהאוטו נוסע יורדת ההסתברות שהוא ייסע מחר

×
×
  • תוכן חדש...