Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1032 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

לאחר שקרוב משפחה עשה תאונה עם הרכב ויש סיכוי גדול מאוד שהרכב ילך לטוטאלוס.
הוא מעוניין להזמין רכב חדש, את אותו דגם שהיה לו.

אך לאחר שיחה עם היבואן הוא עושה שרירים,
כלומר אומר יש לי דגמים מסויימים במלאי ולא מבצע הזמנות חדשות.
"ההמתנה תיקח מעל שנה"
"יש לי בצבע הזה וברמת גימור הזו"
"תמתין ל 2024 ואז נראה מה נכנס למלאי"

 

הלקוח מעוניין להמתין גם שנה אם יש צורך
מבחינתו החשוב להזמין את הרכב שהוא רוצה ולא שהיבואן ידחוף לו מה שקיים אצלו במערכת.
הוא מעוניין בדגם הכי יקר בצבע לבן וגם פנים לבן.
ההרגשה שהם נותנים שאנחנו מקבלים שאריות וזה מה שנשלח לארץ ואין אפשרות בחירה.

 

כאשר פנה מספר פעמים לסוכן האישי, לא מעוניינים להתקדם.

 

האם יש דרך אחרת לבצע הזמנה?
הוא הגיע למצב שמעוניין לבצע יבוא אישי לרכב, כבר ביצע בעבר
מורכב אך אפשרי.

 

בתודה

טל.

  • מבאס 1
פורסם

מעריך שכנראה יש להם מלאי, והם כרגע לא עושים הזמנות חדשות מהיצרן עד לגמר המלאי. החלטה עסקית שגם אם לא תסכים איתה - יש בה הגיון מסוים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

אני אישית לא הייתי עושה שום עסקה עם "כלמוביל" לאחר שנכוותי מהם לא פעם אחת ולא פעמיים. 
בפעם האחרונה: ביטלו לי הזמנה שחיכיתי לה מעל שנה. מזמין אותך לקרוא את השרשור שפתחתי בנושא. 

 

כמה שהרכב מצוין, אני אישית הייתי בודק אצל המתחרים. 

עריכה אחרונה על ידי Menro

Volvo V40CC T3 Inscription 2019
Volvo S60 T5 R-Desing Plus 2015
Mazda 6 2.0L 2008
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8L CVT 2011

פורסם

חארות.

הם לא ששים לפתוח הזמנות חדשות כי בינואר 2024 המס על רכבים חשמליים עולה מ20% ל35%.

הם קונים עכשיו מהיצרן רכבים וימכרו לקוחות אחרי ינואר עם תוספת המס, שאותה הם יגרפו לכיס.

 

 

מי שמזמין עכשיו, גם אם יקבל בינואר ישלם רק 20% מס.

  • מעניין 1

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

×
×
  • תוכן חדש...