Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אגב לג'וק טורבו אוטומטית יש גיר רציף שונה, כמו מה שמגיע בדגמים הגדולים יותר של היצרן (קשקאי 2.0, סניק 2.0), הגיר הקטן יותר של מיקרה וג'וק 1.6 רגילה היה נגרס שם מהר מאוד...

 

 

פורסם
לפני 25 דקות, Buki כתב:

אזניות רעש או אטמי אוזניים, ובמקרים מסויימים גם וגם, פק"ל של כל טכנאי בחייל האוויר, אחרת אתה יוצא חירש

היו גם היו. אוזניות על אטמים, ועדיין..הדבר הזה רועש בצורה איומה..מקווה שהיום הכלים יותר שקטים.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

הייתי לפני חודש בבסיס של חיל האויר וראיתי את הטרקטורים של היום מביאים חימוש, בשקט מופתי.

לא יכולתי לצלם כמובן שום דבר.

הם די קטנים ויותר דומים בגודל לכלים של בוקי מלF350.

  • מעניין 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 4 דקות, saar5555 כתב:

מקווה שהיום הכלים יותר שקטים.

מתבקש שיהיו חשמליים כבר, לא?

לתנועה איטית במתחם סגור חשמל הוא אידיאלי.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם

היום יצאתי החוצה לתפוס צבע, וגם תצפיות:

 

דור 5 של מוסטנג קבריולט

20260416_151111.thumb.png.77865ec71110ef58dba157c41c03c6e3.png

אאודי A3 שלושה דלתות

20260416_152157.thumb.png.ef6a853927b7bcbda59fe5e524d3c67c.png

טויוטה יאריס ורסו

20260416_173430.thumb.png.a1e7fdbe9fa8cef28a20a49f341838a2.png20260416_173440.thumb.png.bd0a5ac5c559cb606f9c6625e3fba645.png

קיה EV3

20260416_175147.thumb.png.097e59faeb968f1cf97f825b3866257d.png20260416_175223.thumb.png.a142dc04869045bbc08345248efdb111.png

יונדאי i40 סטיישן

20260416_175352.thumb.png.f878406fa6086eb564f82a625e0f0130.png20260416_175404.thumb.png.962fc456c1390ea019c07a5348cb80d5.png

ולסיום ב.מ.וו 350e (דור 7) שמשך את תשומת לבי מסיבה אחת...

20260416_182913.thumb.png.f733e06119932eb7c8bd8a1ace50ed9c.png20260416_182845.thumb.png.2ed360e20f23d2eca6c449e2604a1932.png20260416_182857.thumb.png.df5390f37093932e93a8014f864bbc77.png

(ב.מ.וו של ברידג'פורט, קונטיקט)

  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 1

הערה לעצמי:

תמיד להעלות רק מכוניות נדירות, אספנות, רכבי ספורט וחד פעמיים לשרשור תצפיות הרכבים המעניינים.

פורסם
לפני 43 דקות, נתנאל - Net כתב:

 

ולסיום ב.מ.וו 350e (דור 7) שמשך את תשומת לבי מסיבה אחת...

20260416_182913.thumb.png.f733e06119932eb7c8bd8a1ace50ed9c.png20260416_182845.thumb.png.2ed360e20f23d2eca6c449e2604a1932.png20260416_182857.thumb.png.df5390f37093932e93a8014f864bbc77.png

(ב.מ.וו של ברידג'פורט, קונטיקט)

 

האיתותים הכתומים והלוחיות הצרות מסגירות את העובדה שזה ייבוא אישי מארה"ב.

הסמל כנראה שייך לדילר בארה"ב שמכר אותה.

  • רעיון טוב! 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לפני שעתיים, saar5555 כתב:

היו גם היו. אוזניות על אטמים, ועדיין..הדבר הזה רועש בצורה איומה..מקווה שהיום הכלים יותר שקטים.

 

רועש ומווברץ, אבל... בבסיסים גדולים יחסית שבהם לטכנאים סדירים לא הותר להכניס רכב פרטי, במידה ובכלל היה להם רשיון או אוטו - הטרקטור הזה היה התגלמות החופש. אפשר היה לנסוע איתו כמעט בכל שעה (כי תמיד יש אקשן ומי יבדוק) וכמעט לכל מקום. לאט, לא נוח, וככה שכל השכונה תדע שאתה שם, אבל בכ"ז. הדבר הזה עזר להרבה חיילים להישאר שפויים (ולכמה חיילות להיכנס להריון). 

 

לפני שעה, BoazB11 כתב:

מתבקש שיהיו חשמליים כבר, לא?

לתנועה איטית במתחם סגור חשמל הוא אידיאלי.

 

שכל ישר לחוד ועודפי מלאי של דילר אמריקאי מקושר היטב לחוד... בסוף, כל הרכישות האלה מכספי סיוע היו נתונות קודם כל לרצונות הברון ורק אח"כ (אם בכלל) לצרכי הלקוח. 

 

  • מצחיק 1
  • אחראי פורום
פורסם
לפני 56 דקות, itsik170 כתב:

 

האיתותים הכתומים והלוחיות הצרות מסגירות את העובדה שזה ייבוא אישי מארה"ב.

הסמל כנראה שייך לדילר בארה"ב שמכר אותה.

ותחילית המספר הרישוי.

וכמובן 530, לא 350.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם (נערך)

אכן. 

לגרירת ציוד כבד ובלתי ממונע ברחבי השדה (קרונות עם מטען למשל, ועוד).

 

אופס, סליחה. התייחסתי לפיקאפ שהיה על הגרר, אפילו לא ציטטתי כי הייתי בסוף העמוד ולא הבחנתי שבינתיים נוספו עוד עמודים...

נא קבלו התנצלותי.

עריכה אחרונה על ידי פיני חד
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...