Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1121 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני כשעה, tinoki כתב:

הוולוו דמעה לאחר שמכרת אותה בלי לנסות להציע לחברי הפורום קודם. 

אם הייתי יודע שיש כזה ביקוש גדול הייתי מפרסם רק פה, חשבתי ההפך...

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מכרתי פעם קורולה בת 20 לבחור בדואי צעיר מהפזורה.

סגרנו הכל בטלפון, וסיפרתי לה על זה בערב שמחר היא הולכת...

וככה היא אמרה לי:

רואה בועז?! סתם אמרת עלי שאני זקנה בלה ומתפרקת...

הנה בחור צעיר חושק בי, וגם כל החברים החתיכים שלו עושים לי עיניים וחרמנים לתת לי בגז,

מממ... גאנג-באנג בפזורה... איך בא לי!!!

התקשטה והתייפתה ואפילו הסמיקה קצת כשהבחור יצא בחריקת צמיגים לכיוון דרום,

וזימרה לו בקולי קולות "אנא בחיבאק יא מוסטפא!"

 

 

לעומת זאת ניסיתי פעם למכור צרפתייה, איזו סיטרואן ישנה.

סיפרתי לה על זה ערב קודם שמחר יבוא בעלים חדש, סטודנט צעיר ומבטיח,

והיא מיד התחילה לצרוח כמו כוכבה מ'קופה ראשית':

"אתה מ-ו-כ-ר אותי?! א-ו-ת-י אתה מוכר?!? מוכר א-ת-ה אותי?!?! אני אראה לך מה זה..."

כל הלילה היא בכתה בדמעות של מים ירוקים מעורבים עם חלודה,

בבוקר כשבא הבחור היא הקיאה עליו שמן-טחינה, ואמרה שהיא לא נדלקה עליו, ובכלל לא מעוניינת להידלק יותר

ומי אני חושב שאני בכלל, ומה זה הגרר הזה?!? לא עולה! לא עולה!! באמא'שך עזוב אותי!! לא רוצה!!! לאאא...!!!

  • מצחיק 2
פורסם (נערך)
בתאריך 29.5.2023 בשעה 20:39, בוכ כתב:

אז מה המכונית שלך היתה אומרת עליך? 

 

"15 שנה נסעתי בערבות צפון תל אביב והרצליה, אפילו על חצאי מדרכה לא עליתי...
חודש אחרי שעברתי אליך כבר הכנסת אותי לחולות, עיקמת לי את אוזני מוטות הרדיוס 🤦‍♂️

מצד שני, הזכרת לי איך מעבירים ל4*4, נזכרתי שיש לי גם יחס Low

מתחת לי את הקפיצים והבולמים... לקחת אותי לאויר המדבר, לחולות הצפון והגולן, אפילו הלכנו לראות שלג ברמה עם המשפחה... 
מיד פעם אתה מספר ליוסי (הבעלים הקודם) מה קורה איתי ואיזה שפצורים שמת לי
אתה בסדר אתה..."

עריכה אחרונה על ידי שביט

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

×
×
  • תוכן חדש...