Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1180 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

חברים אני חייב את העזרה שלכם.. 

יש לי כיום מזדה 3 שנת 2009 עשתה בלי עין הרע כבר 240 ק"מ, והמוסכניק מתחיל לראות בעיות ואומר שהגיע הזמן להשתדרג.. 

בקיצור חשבתי להשקיע בסביבות ה20-30 אלף לרכב, והבעיה שדיברתי עם כמה מוסכניקים כולם אומרים לי תקנה רק רכב יפני או קוריאני ובמחיר הזה הקילומטראז' שלהם בשמיים וגם הם לא ממש חסכוניות...  

בקיצור ממצב של לחפש רכב סביב ה30 אלף מצאתי את עצמי במשא ומתן על קיה פורטה דיזל עם קילומטראז' נמוך ממש אבל במחיר של מעל 50 אלף ש"ח....

חברים אני משווע לעזרה, לא יודע מה לעשות, לקנות ב"זול" אבל לשלם על זה בקילומטראז' גבוה ובצריכת דלק גבוהה או שבאמת כלכלי לקנות את הקיה פורטה ולהרוויח קילומטראז' נמוך וצריכת דלק טובה?

תודה רבה :)

עריכה אחרונה על ידי tzadiky2580
פורסם

קודם כל ברוך הבא לפורום!

לעניין הרכב, לפני שתמצא רכב מסוים יהיה קל יותר אם נדע מה הצרכים שלך מהרכב.

איזה גודל רכב אתה צריך? כמה אנשים יסעו בו באופן קבוע/מדי פעם?

ידני או אוטמט?

כמה קילומטרים אתה מתכנן לעשות בשנה? ככל שהנסועה נמוכה יותר, כך צריכת הדלק פחות משמעותית.

יש דברים מסוימים שחשוב לך שיהיה ברכב?

 

בהצלחה רבה ומרובה.

  • אהבתי 2

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

פורסם

תחשב כמה יעלה לך ליישר קו עם הרכב הנוכחי למול רכישת רכב חלופי.

יכול להיות שתגיע למסקנה שעדיף להימנע מהחלפה כרגע. 

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, Froyne כתב:

קודם כל ברוך הבא לפורום!

לעניין הרכב, לפני שתמצא רכב מסוים יהיה קל יותר אם נדע מה הצרכים שלך מהרכב.

איזה גודל רכב אתה צריך? כמה אנשים יסעו בו באופן קבוע/מדי פעם?

ידני או אוטמט?

כמה קילומטרים אתה מתכנן לעשות בשנה? ככל שהנסועה נמוכה יותר, כך צריכת הדלק פחות משמעותית.

יש דברים מסוימים שחשוב לך שיהיה ברכב?

 

בהצלחה רבה ומרובה.

אני מחפש רכב משפחתי בסדר גודל כמו המזדה 3, זה רכב יחיד בבית כך שהנסיעות הם שלי ושל אישתי יחד אבל רוב הנסיעות הם של אישתי..
לגבי כמות הק"מ השנתי אנחנו עושים בערך 12 אלף, ומה שחשוב לי זה אמינות, נוחות, וצריכת דלק נמוכה, אני מוצא את עצמי כל חודש משלם דלק קרוב ל800-1000 ש"ח ואני מצפה לקנות רכב שיחסוך לי קצת.. 

תודה רבה 

 

לפני שעתיים, Moshe c כתב:

תחשב כמה יעלה לך ליישר קו עם הרכב הנוכחי למול רכישת רכב חלופי.

יכול להיות שתגיע למסקנה שעדיף להימנע מהחלפה כרגע. 

זה פתרון זמני הרי מתישהוא אני אגיע לנקודה הזאת והנתונים של המזדה רק הולכים ויורדים כך שאני גם אפסיד כסף במכירה יותר מעכשיו... 

תודה רבה 

עריכה אחרונה על ידי tzadiky2580
פורסם

קיה פורטה בחירה מצויינת, רכב אמין מאוד, נוחות טובה יחסית, זול לאחזקה וצריכה דלק טובה יותר מהמאזדה שיש לך היום, סביב ה1/11-/12. 

שים לב שאני ממליץ דווקא על דגם הבנזין, בנסועה שלך אין הצדקה לרכוש רכב דיזל שיהיה יקר יותר באחזקה השוטפת. 

בתקציב של 30-40 אלף שח אפשר למצוא 2014-2015 שמורה, נכון לרגע זה מפורסמת 2015 יד ראשונה עם קמ נמוך ב39,000 שח.

  • אהבתי 1

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם
לפני שעה, daniel204 כתב:

קיה פורטה בחירה מצויינת, רכב אמין מאוד, נוחות טובה יחסית, זול לאחזקה וצריכה דלק טובה יותר מהמאזדה שיש לך היום, סביב ה1/11-/12. 

שים לב שאני ממליץ דווקא על דגם הבנזין, בנסועה שלך אין הצדקה לרכוש רכב דיזל שיהיה יקר יותר באחזקה השוטפת. 

בתקציב של 30-40 אלף שח אפשר למצוא 2014-2015 שמורה, נכון לרגע זה מפורסמת 2015 יד ראשונה עם קמ נמוך ב39,000 שח.

אבל הדיזל הרבה יותר חסכונית בדלק 1-16 זה לא שווה את זה?

 

לפני שעה, Froyne כתב:

אפשר לבדוק גם יונדאי I-30.

רכב קטן יותר לא יעבוד? סופרמיני?

לא המשפחה גדלה ב"ה 

פורסם

לדיזל ישנות יש לפעמים תקלות די יקרות.

תקלה אחת יקרה יכולה לקזז את כל החיסכון בדלק.

אם נוסעים הרבה החיסכון בדלק משמעותי יותר ואז כדאי לשקול.

  • אהבתי 1

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

×
×
  • תוכן חדש...