Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1185 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז החבר׳ה באתר בנייה ליד הבית שלי פיזרו בטון לכל עבר, ויש לי על שמשת הרכב 2 גושים גדולים של בטון

איך הכי טוב להסיר אותם?

פורסם

חומצה זרחתית (סנו אנטי קאלק ודומיהם, קולה) יכולים לעזור בריכוך המלט. לשטוף היטב מייד אחרי, שלא יפגע בצבע.

:turn-l:
פורסם
בתאריך 23.3.2023 בשעה 16:05, cohen motor 377 כתב:

יש מצב לתמונה?

גם למשפחה שלי זה קרה אבל לא גושים גדולים וגירדנו את זה

עם להב של סכין יפני במצב "מאוזן".

 

IMG_20230323_115539.jpg

IMG_20230323_115542.jpg

פורסם

מבאס. 😕

 

חשבת על תביעת גורם הנזק?

אולי לערב את הביטוח?

 

זה כנראה לא רק על הזכוכית, סביר שיש יש גם נתזים קטנים על הצבע.

בטון יבש זה חומר בעייתי להסרה, מצריך לפעמים פנייה לדטיילינג מומחה לעיניין.

ואם ישאר נזק לאחר הסרה?

כדאי לשמוע מה יש לביטוח שלך לומר.

פורסם
בתאריך 25.3.2023 בשעה 18:48, yossiaviel כתב:

החומר המסיר את הבטון נקרא "צמנטין".

שים לב לא לעבור איתו על צבע הרכב!

 

כן זה בדיוק החומר שהשתמשתי גם כן.

על השמשה עם החומר הנ"ל וטיפ טיפה גירוד קל יעזרו המון.

אבל לשאר חלקי הרכב זה באמת בעיה.

 

×
×
  • תוכן חדש...