Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זמן ממוצע למכירת רכב, מה נסגר?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1157 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

ושוב עסקה שנחשפתי אליה:

חבר מנסה למכור קיה ספורטאז 2016 אורבן צורה חדשה, יד ראשונה, 128,000, ללא תאונות. מחירון משוקלל לוי יצחק - 73,400.

מפרסם ביד 2 ב 69,900 כבר כמה ימים ועדיין לא קיבל אפילו טלפון אחד.

 

כרגע הוא עוד לא לחוץ כי הרכב שהזמין טרם הגיע, אבל כשהוא יגיע, לא תהיה לו ברירה אלא להפחית במחיר כדי למכור.

אגב, בטרייד אין הציעו לו 55 אלף...

 

 

עריכה אחרונה על ידי דור--
  • תגובות 88
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הגיוני לגמרי. זה 25% מתחת למחירון. רווח יזמי של הסוחר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 24 דקות, דור-- כתב:

ושוב עסקה שנחשפתי אליה:

חבר מנסה למכור קיה ספורטאז 2016 אורבן צורה חדשה, יד ראשונה, 128,000, ללא תאונות. מחירון משוקלל לוי יצחק - 73,400.

מפרסם ביד 2 ב 69,900 כבר כמה ימים ועדיין לא קיבל אפילו טלפון אחד.

 

כרגע הוא עוד לא לחוץ כי הרכב שהזמין טרם הגיע, אבל כשהוא יגיע, לא תהיה לו ברירה אלא להפחית במחיר כדי למכור.

אגב, בטרייד אין הציעו לו 55 אלף...

 

 

מתי אנשים ילמדו שהמחירונים לרכב משומש בארץ הם 95% חרטא? אין למפרסמים שלהם שום מידע על עיסקאות בפועל בשוק הפרטי; לכל היותר הם יודעים מחברות הליסינג בכמה אלה מוכרות דגמים נפוצים אחרי כמה שנים. הם כמובן רלוונטים בגלל שחברות הביטוח משלמות לפי זה, אבל אין קשר ביניהם למחירי השוק לצורך קניה/מכירה.
החבר רוצה לדעת כמה הרכב שלו שווה? שיבדוק כמה מבקשים בעד רכבים דומים ביד2, ויעקוב באיזה מחירים הם נחטפים ונעלמים מהלוח תוך יום, ובאיזה מחירים הם נתקעים בלוח שבועות או יותר.
גם נוסחת השיקלול בלוי יצחק לא תואמת לעולם האמיתי. היא מכלילה דברים כמו הורדת ערך בגלל מספר ידיים או נסועה, בעוד בדגמים שונים ההשעה של זה מאד שונה.

  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 14 דקות, sperial כתב:

הגיוני לגמרי. זה 25% מתחת למחירון. רווח יזמי של הסוחר.

זה לא סוחר, זה טרייד אין של היבואן.

האינטרס פה של היבואן זה לקדם עסקה של רכישת רכב חדש, לא לייצר רווח מהתעסקות בטרייד אין.

פורסם

בחלק מהמקרים זה מגרש חיצוני, ובכל מקרה הסוכנות מביאה בחשבון עלויות רכישת הרכב, ״השבחה״ ותפעול המגרש ומערכת המכירות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, דור-- כתב:

זה לא סוחר, זה טרייד אין של היבואן.

האינטרס פה של היבואן זה לקדם עסקה של רכישת רכב חדש, לא לייצר רווח מהתעסקות בטרייד אין.

זה לא אינטרס אלא אם הוא מרוויח מזה משמעותית. התקורה של למכור את הרכב (מקום לאחסן אותו, זמן להראות אותו ולמכור אותו) לא זניחה, ולכן ערכי טרייד אין סבירים (עדיין פחות מהשוק החופשי) תקבל רק כשאתה קונה מכונית מאד יקרה, שם ממילא היבואן יודע שהוא מרוויח המון על הרכב החדש, והלקוחות מפונקים יותר.

עריכה אחרונה על ידי PinkDolphin
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 14 שעות, דור-- כתב:

ושוב עסקה שנחשפתי אליה:

חבר מנסה למכור קיה ספורטאז 2016 אורבן צורה חדשה, יד ראשונה, 128,000, ללא תאונות. מחירון משוקלל לוי יצחק - 73,400.

מפרסם ביד 2 ב 69,900 כבר כמה ימים ועדיין לא קיבל אפילו טלפון אחד.

 

כרגע הוא עוד לא לחוץ כי הרכב שהזמין טרם הגיע, אבל כשהוא יגיע, לא תהיה לו ברירה אלא להפחית במחיר כדי למכור.

אגב, בטרייד אין הציעו לו 55 אלף...

 

 

שיפחית במחיר... למען האמת זה ק"מ דיי גבוה, לא בדקתי אבל מניח שיש אופציות יותר אטרקטיביות לכן הוא לא מקבל טלפונים.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

 

לפני 17 שעות, דור-- כתב:

ושוב עסקה שנחשפתי אליה:

חבר מנסה למכור קיה ספורטאז 2016 אורבן צורה חדשה, יד ראשונה, 128,000, ללא תאונות. מחירון משוקלל לוי יצחק - 73,400.

מפרסם ביד 2 ב 69,900 כבר כמה ימים ועדיין לא קיבל אפילו טלפון אחד.

 

כרגע הוא עוד לא לחוץ כי הרכב שהזמין טרם הגיע, אבל כשהוא יגיע, לא תהיה לו ברירה אלא להפחית במחיר כדי למכור.

אגב, בטרייד אין הציעו לו 55 אלף...

 

 

צריך להבין שהשקלול שלוי יצחק עושה לקמ מעל הממוצע לא קשור לעולם האמיתי,  כדי להתחנף לחברות הליסינג . במציאות צריך להוריד הרבה יותר על קמ גבוה כדי למכור.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 17 שעות, דור-- כתב:

ושוב עסקה שנחשפתי אליה:

חבר מנסה למכור קיה ספורטאז 2016 אורבן צורה חדשה, יד ראשונה, 128,000, ללא תאונות. מחירון משוקלל לוי יצחק - 73,400.

מפרסם ביד 2 ב 69,900 כבר כמה ימים ועדיין לא קיבל אפילו טלפון אחד.

 

כרגע הוא עוד לא לחוץ כי הרכב שהזמין טרם הגיע, אבל כשהוא יגיע, לא תהיה לו ברירה אלא להפחית במחיר כדי למכור.

אגב, בטרייד אין הציעו לו 55 אלף...

 

 

אם לא ניסה, שיבדוק גם במחירון העם של משרד התחבורה. מן הסתם יכול להיות שגם שם המידע מוטה, אבל זה יעזור לו לשקלל את כל טווחי המחירים ביחד.

פורסם
לפני 4 שעות, Liran3331 כתב:

שיפחית במחיר... למען האמת זה ק"מ דיי גבוה, לא בדקתי אבל מניח שיש אופציות יותר אטרקטיביות לכן הוא לא מקבל טלפונים.

א. ברור שהוא יפחית. בהנחה והוא רוצה למכור.

ב. זה ממוצע שנתי של 18k בשנה. זה לא נחשב לק"מ גבוה באופן חריג.

 

הטענה שלי שהשוק השתנה, והטירוף שהכרנו שרכבים מבוקשים נמכרים מעל למחירון - כבר לא קיים.

 

פורסם

שוק יד שניה מתקרר, קניתי לאחרונה רכב יד 2. ועקבתי על מחירים בעזרת התוסף HANDZ  ואכן ישנה ירידה במחירי הרכבים בלוחות לאורך זמן..כולם מורידים מחיר, כמעט ב 90% מהמודעות.

הנה לדוגמה סתם, דף של סיאט, רואים איך המוכרים מורידים מחיר לאורך זמן,,,

image.thumb.png.e0c3ab01bb08f9e627947304380dc24a.png

 

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------


×
×
  • תוכן חדש...