Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זמן ממוצע למכירת רכב, מה נסגר?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1157 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 שעות, דור-- כתב:

חצי שנה.

 

לפני שעה, תחבצ כתב:

לפני חצי שנה ממש לא מייצג את השוק עכשיו

 

מצטער. 

אין שום סיכוי שתוך חצי שנה השוק התהפך ממצב של מכירה במחירון למצב של 45 אחוז מתחת למחירון. בטח שלא ברכבים מבוקשים. ובטח שלא ברכבים של 30-40 אלף שקל.

כניראה שהבעיה היא ברקדן(רכב עם נתונים בעייתיים או ריח של גופה) ולא ברצפה. 

  • תגובות 88
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפני כשעה, davemustaine87 כתב:

 

 

מצטער. 

אין שום סיכוי שתוך חצי שנה השוק התהפך ממצב של מכירה במחירון למצב של 45 אחוז מתחת למחירון. בטח שלא ברכבים מבוקשים. ובטח שלא ברכבים של 30-40 אלף שקל.

כניראה שהבעיה היא ברקדן(רכב עם נתונים בעייתיים או ריח של גופה) ולא ברצפה. 

א. טוב הבעיה ברקדן. רק כי לך זה לא הגיוני.

אני מבין דבר או שניים ברכבים, ובנוסף אלי הרכב עבר בדיקה במוסך שאנחנו מכירים וסומכים עליו.

אבל אתה יודע שהבעיה ברקדן...

 

ב. מספר לך על 2 מקרים. האם זה אומר שכולם ככה? לא יודע. כנראה שלא, אבל כנראה שיש מגמה.

תוך כדי שאני כותב נזכרתי שמכר סיםר לי שהוא ניסה למכור i30 במחירון ולא קיבל טלפונים רציניים, בסוף הוא עשה עליו טריידאין שגילם 30% פחות מהמחירון.

במקרה ההוא לא מכיר את הרכב לומר אם הוא תקין, בעל הרכב טען שכן.

 

ג. אתה שוכח שהאלגוריתם של המחירון לא נשאר קשיח, ולוי יצחק מעדכן אותו בהתאם לתנאי שוק.

בזמן הביקושים, המחירון היה מתחת לשוק, ולכן ראינו עסקאות מעל למחירון. 

לוי יצחק עדכן בהתאם כלפי מעלה, ויתכן והמחירון עכשיו גבוה משווי שוק.

אם עוד חודש-חודשיים לוי יצחק יחתוך אותו בחדות - זה יניח את דעתך?

פורסם
לפני 32 דקות, דור-- כתב:

א. טוב הבעיה ברקדן. רק כי לך זה לא הגיוני.

לא רק לי. יש פה עוד 2 מגיבים שגם להם זה לא הגיוני. 

 

לפני 35 דקות, דור-- כתב:

אם עוד חודש-חודשיים לוי יצחק יחתוך אותו בחדות - זה יניח את דעתך?

 

לא ציינת את הנתונים של הרכב מלבד הקילומטראז, שזה אולי יכול להסביר המחיר. אבל בהנחה והנתונים סבירים, אז כמובן. רק שזה לא יקרה. בטח שלא יחתוך בחדות כזאת. 

 

אני אחזור ואומר שלפני שנתיים, כשעדיין לא היה מחסור במלאי,לא הייתה עליה במחירי הרכבים,  לא היה מלחמה עם אקראינה , המחירון על יונדאי I30 היה 39 אלף והרכב עם נתונים סבירים נמכר ב-10 אחוז פחות מהמחירון(וגם זה כי לי לא היה כוח לבלבלני מוח, ורציתי למכור מהר).

ואם לגזור את זה להיום- מחירון יבש של I30 2014 ללא בעיות בשוק הרכב היה אמור להיות 34  אלף, ולא 40 אלף שהוא היום. 

אם אתה חושב שהוא יפול בחודשיים הקרובים ל-20 ומשהו אלף, זה סבבה. לעניות דעתי זה לא יקרה. 

 

פורסם
בתאריך 15.2.2023 בשעה 11:20, תחבצ כתב:

 לדוגמא מאזדה 6 2009 שפורסמה ב65K לפני מלא מלא זמן (4.5 חודשים) ועדיין כל חודש הוא מעדכן שהוא צריך למכור ומוריד במחיר, הגיע כבר ל45K

סיכמת את זה ממש טוב

כרגע הם לא רוצים למכור! סתם מפרסמים בשביל "כאילו" לשמור על ערך גבוהה לרכב, וסתם לגשש מה מצב השוק, מתי שיחליטו למכור בפועל, הם מסתכלים על מחירון לוי יצחק, מורידים כמה אלפים והופ , הרכב נמכר תוך יומיים. 

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

זה לא לשמור על ערך גבוה אלא לעשות מעצמך צחוק.

זה כמו שאני אלך להתראיין למשרה שמשלמים בה 20 ואבקש 70.

רכב שהמחירון שלו 20 שיפורסם ב28,זה הפרש שעם קצת מיקוח אפשר להגיע לעמק השווה.

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 33 דקות, Potato כתב:

 

זה כמו שאני אלך להתראיין למשרה שמשלמים בה 20 ואבקש 70.

 

 

יש מצב טוב שלפני שנה זה היה מצליח לך...

פורסם
לפני 3 שעות, דור-- כתב:

א. טוב הבעיה ברקדן. רק כי לך זה לא הגיוני.

אני מבין דבר או שניים ברכבים, ובנוסף אלי הרכב עבר בדיקה במוסך שאנחנו מכירים וסומכים עליו.

אבל אתה יודע שהבעיה ברקדן...

 

ב. מספר לך על 2 מקרים. האם זה אומר שכולם ככה? לא יודע. כנראה שלא, אבל כנראה שיש מגמה.

תוך כדי שאני כותב נזכרתי שמכר סיםר לי שהוא ניסה למכור i30 במחירון ולא קיבל טלפונים רציניים, בסוף הוא עשה עליו טריידאין שגילם 30% פחות מהמחירון.

במקרה ההוא לא מכיר את הרכב לומר אם הוא תקין, בעל הרכב טען שכן.

 

ג. אתה שוכח שהאלגוריתם של המחירון לא נשאר קשיח, ולוי יצחק מעדכן אותו בהתאם לתנאי שוק.

בזמן הביקושים, המחירון היה מתחת לשוק, ולכן ראינו עסקאות מעל למחירון. 

לוי יצחק עדכן בהתאם כלפי מעלה, ויתכן והמחירון עכשיו גבוה משווי שוק.

אם עוד חודש-חודשיים לוי יצחק יחתוך אותו בחדות - זה יניח את דעתך?

יונדאי i30 לא הייתה נמכרת 30 אחוז מתחת למחירון גם שהשוק היה רגוע לפני שנתיים.

ושוב אחזור גם היום הן נמכרות מעל מחירון לרכבים תקינים.

למכור i30 2014 תקינה ב21 אלף שח.

זה או שהיא הסתיר בעיה רצינית, או שהוא פרייאר.

 

תעשה ניסוי פרסם I30 2013 פקטיבית ב23 אלף שח.

שזה 10 אחוז יותר ממה שמכרת את הרכב ושנתון פחות.

תראה כמה שיחות אתה מקבל ותסנן מי רציני ומי לא...

 

אני מסכים שיש היפוך מגמה והשוק לא מטורף כמו אחרי הקורונה.

אבל זה עדיין לא במצב שרכבים יפנים/ קוריאניים ימכרו יותר מעשיריה מתחת למחירון...

הלוואי שהמצב היה ככה

פורסם

מה שהזוי זה תמחורים של ואגיות למינהם

החל מאיביזה וכלה בגולף/a3.

מחפש פולו/איביזה/גולף/a3 לאחי.

רכבים עם נתונים סבירים, ולא שחוטים יד 7+ המוכרים מבקשים 10 מעל המחירון.

בפולו/גולף לרכב עם נתונים טובים, בכלל ראיתי 17 מעל המחירון🧐

והקטע הוא שהרבה מהרכבים יורדים מהלוח,משמע אכן נמכרים.

אני באמת לא יודע איך אפשר לשלם כאלה סכומים מעל המחירון, אבל זה בהחלט הזיה

פורסם

זה רק מוכיח שהמחירון של יצחק לוי מנותק מהמצב בפועל.

מי שקונה מעל המחירון צריך לקחת בחשבון, שהוא מסתכן בהפסד כספי, במידה והרכב ייגנב/ ייהרס בתאונה, כי הוא מבוטח לפי יצחק לוי.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני שעה, vladclar כתב:

זה רק מוכיח שהמחירון של יצחק לוי מנותק מהמצב בפועל.

מי שקונה מעל המחירון צריך לקחת בחשבון, שהוא מסתכן בהפסד כספי, במידה והרכב ייגנב/ ייהרס בתאונה, כי הוא מבוטח לפי יצחק לוי.

הערכה שלי,המחירון שלו לא יודע לתפוס את כל הרכבים שיש בארץ.

הוא דוגם כמות כלשהי וממנה מסיק+ניתוחי עבר.

 

אולי הוא לא יודע שFR+ נמכרת מעל המחירון והוא צריך עדכון.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

עזוב FR
דגמים סטנדרטים לחלוטין של פולו\איביזה מבקשים עליהם 10+ מעל המחירון.
עכשיו אני לא נכנס לוויכוח האם הפער הזה שווה או לא.
פשוט במקרה שבו את ממש את הביטוח המקיף, אתה נשאר עם חור רציני בכיס.
ואני אישית לא מוכן לזה.
אגב אותו המצב עם סופרב, גם על אחת עם 270.000 קמ מבקשים מחירון מלא🤢

פורסם
לפני שעתיים, alex321 כתב:

עזוב FR
דגמים סטנדרטים לחלוטין של פולו\איביזה מבקשים עליהם 10+ מעל המחירון.
עכשיו אני לא נכנס לוויכוח האם הפער הזה שווה או לא.
פשוט במקרה שבו את ממש את הביטוח המקיף, אתה נשאר עם חור רציני בכיס.
ואני אישית לא מוכן לזה.
אגב אותו המצב עם סופרב, גם על אחת עם 270.000 קמ מבקשים מחירון מלא🤢

 עוד לפני כול הבלאגן בשוק הרכב, כשהיה מלאי זמין להכול, חיפשתי איביזה 2018 רמת גימור סטייל. יד 1 וקילומטראז בינוני היו נמכרות ב-8 מעל המחירון. אם במקרה הייתה יוצאת כזאת ביד 2 שהיו דרושים עליה "רק" מחירון, היא הייתה נמכרת באותו יום. 

 

עכשיו המצב בטח גרוע יותר 


×
×
  • תוכן חדש...