Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוסך ״העוגן״ (פורד) נתניה - המלצה


MiG
שימו לב! השרשור הזה בן 540 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

————————

אמ;לק

רכב: פורד פיאסטה 2014

המלצה: שירות מעל ומעבר למצופה בביקור חד פעמי במסגרת ריקול במוסך ״העוגן״ נתניה

————————

למי שרוצה את הסיפור המלא:

חמישי בערב של שבוע שעבר מנעול דלת במושב האחורי הפסיק לעבוד והדלת לא ננעלת. אני נזכר בזה שחבריי עם הפיאסטות מהפורום דיברו על ריקול בנושא.

קשרתי את הדלת איכשהו ונסעתי בשישי בבוקר למוסך פורד בחדרה, אמרו לי באמת יש ריקול אבל אין מלאי אז אין איך לעזור לך; מלאי יהיה עוד איזה חודש. הרגשתי שנפנפו אותי, בכל זאת אני לא לקוח שלהם וסתם נופל עליהם באמצע החיים.

התקשרתי לעוד 2 מוסכי יבואן בנתניה כדי לבדוק את הנושא, אחד מהם בשם ״העוגן״ שם הפנו אותי למנהל המוסך - בחור בשם דודי - שחזר אליי ונתן לי תשובה זהה לגבי המלאי, אבל עדיין הציע לי להגיע למוסך ולנסות לעזור לי. סירבתי כי בלי החלק החדש לא ראיתי טעם להגיע.

בראשון התקשרתי לשירות של ״דלק מוטורס״, סיפרתי להם על זה שיש ריקול אבל אין מלאי. שאלו אותי לאיזה מוסך אני רוצה ללכת ואמרתי להם שדיברתי עם ״העוגן״ וארצה להחליף שם.

כמה שעות מאוחר יותר התקשר אליי דודי שהשיגו לי מלאי ואני מוזמן להגיע מיידית להחליף את המנעול שלא עובד, כשבהמשך נבצע את כל הריקול.

קבעתי איתו להגיע בהמשך השבוע בבוקר כשנפתח המוסך, כדי שאוכל להחליף את המנעול ולהמשיך לעבודה. תיארתי לעצמי שכנראה יתעדפו אותי נמוך כי אני לא באמת לקוח ולא משלם על העבודה.

בפועל קיבלו אותי בפתיחה ואמרו שיש להם את כל ארבעת המנעולים חדשים אבל יקח להם בערך שלוש שעות. אמרתי יאללה, ישר התחילו לעבוד על הרכב ואחרי שעה וחצי הייתי בחוץ אחרי פירוק והרכבה של כל המנעולים החדשים (וגם יש להם אחלה מכונת קפה).

יום אחרי התקשר אליי שוב מנהל המוסך כדי לוודא שהכל תקין (!).

ממליץ בחום למי שמחפש מוסך יבואן פורד שאכפת לו מהלקוחות שלו

 

עריכה אחרונה על ידי MiG
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...