Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1269 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם :-) 

אשמח מאוד לעזרה 

לאחרונה קניתי סוזוקי ויטרה  2016 ויש בעיה מאוד מוזרה עם מערכת המולטימדיה ( מערכת של שרמן ) 

התופעה היא כזאת כאשר המערכת נמצאת עד ל 10 אחוז ווליום ואני לוחץ על לחצן הנמחה של הוולים בהגה זה מנמיך ועד פה תקין 

שאני עובר את ה10 האחוז כאשר אני רוצה להנמיך עם הכפתורים בהגה הווליום ממשיך לעלות ולא עוזר כלום  , עם אני לא לוחץ על הוולים למטה שנמצא על המערכת אין אפשרות להנמיך 

 

עשיתי איפוס למערכת 

ניתוק החשמל פיזית מהמערכת לפחות ל10 דקות 

מחקתי את כל הגדרות הכפתורים ולימוד מחדש רק של כפתור הנמחה והגבה ועדיין לא תקין 

חוץ מהחלפת המערכת האם למשהו יש עוד משהו שחושב אלו שאפשר לנסות ? 

 

עריכה אחרונה על ידי alondon
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

לא גם יש מס' בעיות עם המולטימדיה של שרמן

אמינות מאוד נמוכה ואני מתלבט אם כדאי לגשת לשרמן ולשלם מאות שקלים וזה ימשיך להיות לא אמין

עריכה אחרונה על ידי levy
פורסם

קניתי מערכת חדשה אצל מתקין שמגיע אלי 

אחלה של שירות ושל מערכת , לי ניראה חבל לשלם כסף עבור תיקון של משהו שסבירות גבוה שאחרי זה יהיה עוד תקלה ועוד ועוד ... 

חבל על הכסף וחבל על הזמן ( לפי דעתי כמובן ) 

 

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...