Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש חלק (מנואלה/ידית מתקפלת) עבור כיסא נשלף לרכב של חברת carony classic.

כרגע הכנסתי לציר בורג ארוך כציר, אך אני מעדיף פתרון של ידית מתקפלת.

מצרף תמונות של הציר השבור ושל אלתור שעשיתי.

 

מצרף קישור לסרטון על הכיסא. שימוש במנואלה בזמן 1:19

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.youtube.com/watch%3Fv%3DdPmdKYEfR-Q&ved=2ahUKEwjKp62DlO75AhXenP0HHbYkCzIQxa8BegQIBxAF&usg=AOvVaw0yE3zLIwoSwWdAW28vSmiO

20220830_114734.jpg

20220828_094910.jpg

פורסם

לא הצלחתי לאתר את החלק עצמו, אבל כן מצאתי לך רשימת יבואנים בארץ

נסה לבדוק מולם עלויות. 

מקווה שעזרתי. 

  • אהבתי 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

דרך אגב, כבר הייתי בקשר עם אחד מאליה שברשימה.

בקשו רק על העבודה 380₪, עבודה של 5-10 דקות בלחץ.

רק את החלק לא היו מכונים למכור.

 

אנסה ליצור קשר עם חנות נוספת מהרשימה, תודה.

  • אהבתי 1
פורסם

אולי אם יש לך חבר עם מדפסת תלת מימד תוכל לפתור את זה בצורה טובה גם כן.

  • רעיון טוב! 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • אחראי פורום
פורסם

המנגנון המתקפל עצמו נשבר?

יש תמונה שלו? איך הוא בנוי?

 

 

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אני יכול להעלות משהו, לא ירמז על איך שהיה לפני זה.

זה נראה כמו זרוע קטנה, במצב מקופל היא במקביל לזרוע שיש במנגנון הכיסא. ואז מושכים אותה החוצה ואז היא במצב מאונך לזרוע. במצב הזה יש ידית שנראת כמו מנואלה.

בגלל זה שמתי סרטון, שבו אני מקווה ניתן להבחין בטריק ובהבדל בין מצב מקופל לפתוח.

  • אחראי פורום
פורסם

רואים רק שהוא מקפל את הידית, לא מובן איך היא בנויה.

לא חושב שהייתי מדפיס משהו תחליפי כי פועלים פה כוחות והחיבור נראה קטן מדי.

אולי בחנויות אספקה טכנית יש ציר מתכתי גנרי כזה שאפשר לשתול שם.

אם תצטרך הדפסה או תכנון מקומי כלשהו, מוזמן לפנות אליי.

 

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם (נערך)

אולי משהו ממשפחת DIY. הייתי חושב על בורג מהסוג שהתקנת בקוטר שמתאים בהחלקה לקדח. את הבורג  מהדק עם אום ודיסקית לזרוע עם מרווח קטן ומינימלי שיאפשר לבורג להסתובב חופשי ומדביק עם לוק טיית מתאים לשחרור עתידי. על מנת להשלים את הפתרון, בוחר ידית מתאימה ממשפחת הידיות לכלים כמו למשל פצירות,  מדביק את הידית שנבחרה לבורג.

אומנם זו לא ידית מתקפלת כמו במקורי אבל נראה שיכול לשמש תחליף שעושה את העבודה.

עריכה אחרונה על ידי ד ו ד
פורסם

דוד, עשיתי כבר משהו בסגנון.

החסרון שיש "מוט" שבולט החוצה. נכון שלא בולט הרבה אבל לדוגמא במעלית במקומות ציבורים וצפופים מישהו עלול להיסרט או לקרוע מכנסיים.

16619590598294046807576770274407.jpg

פורסם

בורג ערום בוודאי יכול לגרום לבעיות. לא נראה לי שבורג שמעובה משמעותית לדוגמא בידית של פצירה, פתרון כזה לא אמור לסכן או ליצר נזקים.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 41 דקות, itaysamurai כתב:

רואים רק שהוא מקפל את הידית, לא מובן איך היא בנויה.

לא חושב שהייתי מדפיס משהו תחליפי כי פועלים פה כוחות והחיבור נראה קטן מדי.

אולי בחנויות אספקה טכנית יש ציר מתכתי גנרי כזה שאפשר לשתול שם.

אם תצטרך הדפסה או תכנון מקומי כלשהו, מוזמן לפנות אליי.

 

כן, הדפסה בעייתית.

במוט הקטן שרואים שיוצא בכיסא. הוא היה במקור מוט עגול שהיה בו קדח, בקדח התחברה ידית שנעה על ציר ממצב מקופל למצב מאונך.

כאשר הידית במצב מאונך היה אפשר לסובב את המנואלה.

וכפי שציינת פועלים כוחות על מוט בעל קוטר קטן שנעשה עוד יותר קטן, בגלל בקדח שיש בו.

לפני 50 דקות, itaysamurai כתב:

רואים רק שהוא מקפל את הידית, לא מובן איך היא בנויה.

לא חושב שהייתי מדפיס משהו תחליפי כי פועלים פה כוחות והחיבור נראה קטן מדי.

אולי בחנויות אספקה טכנית יש ציר מתכתי גנרי כזה שאפשר לשתול שם.

אם תצטרך הדפסה או תכנון מקומי כלשהו, מוזמן לפנות אליי.

 

יש צילום שמדגים איך היה נראה לפני.

רואים את השבר במוט המקורי. בדיוק מהסיבה שציינת של כוח שפועל על חתך קטן של המוט.

20220819_120028.jpg

פורסם (נערך)

לקח לי קצת זמן, מצטער, ימים מטורפים בעבודה.

לצערי אין לנו במלאי כעת, אבל יש את כל הנתונים של הידית, בטוח שניתן למצוא לרכישה בחו"ל, אנסה כשאחזור מהעבודה.

 

היצרן הוא ELESA+GANTER

המק"ט הוא GN 598.3

מגיע בגדלים שונים בהתאם לגודל ההברגה, החל מM5 ועד M8 שמתבטא הסיומת המק"ט 

 

נתחיל בחיפוש באייבי ונתקדם משם

16620902236083462269437023574722.jpg

עריכה אחרונה על ידי yairw
  • אהבתי 1

כבר חתמתי...

פורסם

@yairw, תודה 

החלק המקושר דומה, אבל לא באותו סגנון בדיוק כמו של החלק שאליו קישרת.

מצרף צילום נוסף של החלק שאני צריך.

נראה לי בוודאות שחסר חלקים נוספים, אולי קפיץ או משהו בסגנון.

למרות שכרגע נראה לי שאני הולך לאלתר משהו ולא לקנות.

 

תודה על החיפוש.

16620959540642544229395580125057.jpg

פורסם

לידית שצירפתי אין בורג בולט כמו אצלך, אבל יש הברגה, כך שיהיה ניתן לחבר בורג/מוט הברגה קצר ואז היא תהיה בדיוק כמו אצלך, לפחות כך נראה לי

  • אהבתי 1

כבר חתמתי...

×
×
  • תוכן חדש...