Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה אקורד סטיישן


osh1711
שימו לב! השרשור הזה בן 617 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב: אני מחפש לקנות הונדה אקורד סטיישן. אין הרבה בארץ כאלו. איך אפשר למצוא אותם? ביד 2 הייתה אחת ופספסתי אותה.יבוא אישי לא אפשרי כי השנתון האחרון שלהם זה 2014 ולא מאשרים יבוא רכב מעל 3 שנים.השנתון פחות חשוב לי.חשוב לציין שהרכב הזה מתאים בדיוק לצרכים שלי והוא מאוד אמין.תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וגם את האיי40 סטיישן.

שבוע שעבר ראיתי אקורד כזו והייתי בהלם כי פעם ראשונה שהכרתי דבר כזה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, llaavvii כתב:

וכמובן שיש את הB4 סטיישן (יותר יקרה לאחזקה),
האוטובק (צרכנית גדולה של דלק).

לא כזה נורא האאוטבק.

זה שלי (2012) עושה בממוצע 10 ק"מ לליטר במשאבה (9.6 ליטר ל-100 ק"מ לפי מחשב המנוע)

שזה בערך אותו דבר כמו שעשו הקורולה והאלמרה הישנות שהיו לנו קודם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, BoazB11 כתב:

לא כזה נורא האאוטבק.

זה שלי (2012) עושה בממוצע 10 ק"מ לליטר במשאבה (9.6 ליטר ל-100 ק"מ לפי מחשב המנוע)

שזה בערך אותו דבר כמו שעשו הקורולה והאלמרה הישנות שהיו לנו קודם

זה מעניין,
קורולה מזדקנת תקינה בנסיעה משולב סבירה (לא סבתא ולא להתגרזן) יכולה להוציא 1/13  ללא בעיה,
מכיר בעלי אוטובק שבקושי מוציאים 1/10,
בכל מקרה יש ללאנוס כאן B4 ואמנם הוא מתחזק את הרכב בצורה קפדנית אבל עושה רושם שהטיפולים והחלפים של הסובארו יקרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלפים המקוריים אכן יקרים (לא בטוח שבאופן חריג בהשוואה ליצרנים אחרים)

אבל יש שפע של חלקים תחליפיים במחיר סבירים לגמרי.

בטסט האחרון נאלצתי להחליף צירייה (800 כולל מעמ ועבודה) ומשולש (700 כולל)

אז סה"כ הגיוני לגמרי מבחינתי.

תיקון של הגיר הרציף (והמעצבן...) זה כבר סיפור באמת יקר

אבל עדיין לא יותר יקר משיפוץ של גיר דו-מצמדי, ומחזיק מעמד הרבה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 617 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...