Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם זה עוד מסמר בארון של הונדה? מה קורה לחברה הזו?


kobi_g
שימו לב! השרשור הזה בן 593 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

י ששבר את הקורלציה בין המכירות לעוצמת המותג היא הונדה, שמדורגת במקום גבוה בטבלת המותגים. זאת, למרות שהיצרן היפני "מייבש" את השוק הישראלי ומקטין מאוד את היצע הדגמים. בתחילת 2021 הודיעה הונדה כי היא יוצאת בהדרגה מהשוק האירופי ועל הדרך גם מצמצמת את נוכחותה בישראל, כחלק מהמגמה שלה להתמקד בשוק האמריקאי והסיני. עם זאת, המכירות הדלות לא הקטינו את עוצמת המותג בתודעה הצרכנית.

  • אהבתי 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, ניקו פ. כתב:

הייתי מעדיף שיתנו בראש ברכבים עממיים, לא בגירסאות קצה של הוט האצ׳ים במהדורה מוגבלת שאין לך סיכוי לקנות.

 

זה כמו דודג׳ - יש הלקאט עם 700 כ"ס ודימון עם 1000 כ"ס, אבל מכונית נורמלית אין.

 

זה גורם לי להתחבר לגישה של מיצובישי - הם הבינו שאיבו, אקליפס ו3000GT זה מאוד נחמד, אבל זה לא ממש מכניס כסף לחברה, והעדיפו להתמקד בשיטבוקסים אולי פשוטים וזולים, אבל כאלה שיצילו את היצרן מאבדון.

 

אני מעדיף לראות את הספייס סטאר והאאוטלנדר של הונדה, מעפנים ככל שיהיו, אבל שישלמו את החשבונות ואולי יום אחד בהיר יחזירו לכביש את הדגמים האגדיים, מאשר גירסאות קצה שאין להן עתיד, ורק מוסיפות עוד מסמרים לקבר.

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא הייתי מעדיף שיתנו בראש בעממיים וגם לא מסכים איתך שאי אפשר לשרוד רק עם רכבי קצה (אחרת לא היו יצרנים של רכבי קצה בלבד), אבל לחלוטין מבין את עמדתך. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, ניקו פ. כתב:

גם לא מסכים איתך שאי אפשר לשרוד רק עם רכבי קצה (אחרת לא היו יצרנים של רכבי קצה בלבד)

יש כאלה מוצלחים (ולא על סף פשיטת רגל) שמוכרים רכבים במחיר סביר/נגיש יחסית?

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי את השאלה. ולמה זה משנה אם המחיר נגיש או לא. אם הונדה רוצים למכור רק רכבי קצה, זה לא בהכרח אומר שהמנכ"ל שלהם ירוויח פחות. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, ניקו פ. כתב:

אם הונדה רוצים למכור רק רכבי קצה, זה לא בהכרח אומר שהמנכ"ל שלהם ירוויח פחות. 

גם אם החברה תהיה על סף פשיטת רגל, זה לא אומר שהמנכ"ל ירוויח פחות, אבל זה כבר נושא לדיון אחר.

 

לעניין הונדה, כן, אפשר להיות כמו מקלארן, לבנות כמה חתיכות בחודש/רבעון, למכור אותן במחיר הזוי ולהרוויח.

 

אבל זה ידרוש downsizing עד כדי מנכ"ל, חמישה מהנדסים ועשרים טכנאים שעובדים בתוך האנגר ועושים הכל ידנית. לא נראה לי שזה מה שהונדה רוצים.

 

אם כבר, יותר הגיוני שאותה גירסת קצה של טייפ R מנבאת את סופה של טייפ R.

 

הונדה עושים את הכסף הגדול שלהם בייצור אמצעי תחבורה בסיסיים וזולים. יותר הגיוני שהם יהרגו משהו כמו טייפ R, מאשר ימשיכו לייצר שלל גירסאות ספורט על חשבון ג׳אז וסיטי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני 8 שעות, David32 כתב:

יש כאלה מוצלחים (ולא על סף פשיטת רגל) שמוכרים רכבים במחיר סביר/נגיש יחסית?

איך אתה מגדיר נגיש במונחים של רכבי קצה? מכונית על במחיר נגיש זה סוג של אוקסימורון.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, vadim6385 כתב:

זה גורם לי להתחבר לגישה של מיצובישי - הם הבינו שאיבו, אקליפס ו3000GT זה מאוד נחמד, אבל זה לא ממש מכניס כסף לחברה, והעדיפו להתמקד בשיטבוקסים אולי פשוטים וזולים, אבל כאלה שיצילו את היצרן מאבדון.

אבל בתור חברה שיודעת לייצר משהו מעניין היא כבר נכחדה, אז מה זה משנה?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נגיש כי דובר על טייפ R, לא פאגאני חוייארה. 

ממש לא רכבי על.

 

בגלל זה אני שואל, איזה חברות רכב יש, שמייצרות רק גרסאות קצה כאלה סטייל טייפ R או יותר יקרות אבל לא בהרבה - לא 720S, שהן גם מוצלחות כלכלית.

כי התשובה היא שהן בקושי קיימות, ואלה שכן בקושי נושמות. 

 

עריכה:

רוצה להזכיר לכם שההכי קרוב לרכב על של הונדה בשנים האחרונות לא נחל הצלחה מסחררת.

עריכה אחרונה על ידי David32
SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, vadim6385 כתב:

גם אם החברה תהיה על סף פשיטת רגל, זה לא אומר שהמנכ"ל ירוויח פחות, אבל זה כבר נושא לדיון אחר.

 

לעניין הונדה, כן, אפשר להיות כמו מקלארן, לבנות כמה חתיכות בחודש/רבעון, למכור אותן במחיר הזוי ולהרוויח.

 

אבל זה ידרוש downsizing עד כדי מנכ"ל, חמישה מהנדסים ועשרים טכנאים שעובדים בתוך האנגר ועושים הכל ידנית. לא נראה לי שזה מה שהונדה רוצים.

 

אם כבר, יותר הגיוני שאותה גירסת קצה של טייפ R מנבאת את סופה של טייפ R.

 

הונדה עושים את הכסף הגדול שלהם בייצור אמצעי תחבורה בסיסיים וזולים. יותר הגיוני שהם יהרגו משהו כמו טייפ R, מאשר ימשיכו לייצר שלל גירסאות ספורט על חשבון ג׳אז וסיטי.

אני לא יודע מה זה ידרוש ואני לא מתיימר לדעת לנהל קונצרן רכב. אני רק אומר, גם אם חברה מורידה 90 אחוז מהסד"כ שלה ומצליחה לשנות פאזה למשהו אחר שיתפוס, זה לא אומר שהיא תפשוט רגל. רק אומר שצריך קצת יצירתיות. יש מצב שגם יסגרו מחר את חטיבת הרכב בכלל ןיישארו עם דו-גלגלי. זה עדיין רחוק מאוד מפשיטת רגל. בגלל זה אני לא מסכים איתך, על אף שיש הרבה היגיון בדעתך. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 593 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...