Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טלוויזיה 55׳ עד 3,200 ש״ח: UHD vs NanoCell, סמסונג או LG


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1431 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

האשה שמה וטו על גדלים מעל 55״.

חשבתי לקנות OLED משנה שעברה (LG A1 או B1) אבל לא מוצא בשום חנות.

הנטייה הולכת עם LG מבחינת ממשק והשלט.

כרגע ההתלבטות העיקרית היא בין

 LG 55'' UHD 4K Smart Nano TV 55NANO86VPA (3100 שח)

או

 LG 55'' UQ8000 UHD 4K 55UQ80006LD

(2890)

 

לא מצליח לראות מה היתרון של NANO על UHD.

.We apologise for the inconvenience

פורסם (נערך)

אם יש ווטו מעל 55"- לדעתי אתה צריך לידאוג ליקנות ולהתקין 65" ולהעלים את הקופסא לפני שהאשה חוזרת הביתה- ואז להגיד לה שהיא צדקה ואכן 55" נראה מספיק גדול , רוב הסיכויים שהיא לעולם לא תגלה ויהיה שלום בית 😉.

 

שווה לנצל את הקופון שיש כרגע שנותן 10% הנחה, לרוב אין מעל 75 שקל הנחה בטלוויזיות וזה חוזר לפעמים בתור קופוני לילה.

אגב- ראיתי שיש עכשיו את הMINI LED וזו פשרה טובה בין הQLED ל OLED:

https://www.dtown.co.il/tcl--c825-75

https://ksp.co.il/web/item/189021

או יש את הQLED הרגיל של TCL בפחות מ2000 לפני קופון של 200 שקל  או את השיומי.


צג בטכנולוגיית NanoCell

זה דומה לQLED בסמסונג בערך, שכבה נוספת בפאנל לקבלת צבעים יפים יותר:

LG Has A New Buzz Word in 2020 NanoCell TV's – channelnews

עריכה אחרונה על ידי hwgeek
  • מצחיק 1

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לפני 13 שעות, Asaf-R כתב:

 

האשה שמה וטו על גדלים מעל 55״.

חשבתי לקנות OLED משנה שעברה (LG A1 או B1) אבל לא מוצא בשום חנות.

הנטייה הולכת עם LG מבחינת ממשק והשלט.

כרגע ההתלבטות העיקרית היא בין

 LG 55'' UHD 4K Smart Nano TV 55NANO86VPA (3100 שח)

או

 LG 55'' UQ8000 UHD 4K 55UQ80006LD

(2890)

 

לא מצליח לראות מה היתרון של NANO על UHD.

 

NanoCell חד משמעית.

בטח בהבדל של 200 שקל.

 

היתרון זה צבעים מדויקים יותר (לא "יפים יותר" אלא מדויקים יותר), וכמובן יתרונות נוספים שנלווים למוצר מסדרה גבוהה יותר (בד"כ יותר פיצ'רים, יותר חיבורים וכו')

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

קודם כל - סמסונג לא להתקרב, אמינות נמוכה מאד ויבואן גרוע - שילוב לא מוצלח.

 

אני ממש לא מתלהב מה NANOCELL של LG, (ואני עם טלויזיות של LG מאז הפלזמה הראשונה שלי, היום עם OLED G1).

מציע עוד אופציה לרשימה - SONY 55X90J, קניתי אותה לפני חודש ב-3300 כולל משלוח, והיא ממש מרשימה ביחס למחיר.

גם מערכת ההפעלה ANDROID TV עובדת מצויין, ויותר נוחה לטעמי מה-WEBOS.

הנה השוואה מול LG NANO85 :

https://www.rtings.com/tv/tools/compare/sony-x90j-vs-lg-nano85-2021/21562/21698?usage=1&threshold=0.10

 

image.thumb.png.1a4df7ee7809aad3e20621cecbccb2e4.png

 

image.thumb.png.c8088a1dd00ea1aba255e5e5b113b317.png

 

image.thumb.png.a2619be6a9e32bb1d81712b5a3e16795.png

עריכה אחרונה על ידי misterb
  • אהבתי 1

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

×
×
  • תוכן חדש...