Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1456 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אחרי שלפני חודש וחצי החלפתי את כל רביעיית הצמיגים בסט צמיגי מישלן חדשים, אתמול (לגמרי באשמתי, אין תלונות לצמיגים) קרעתי את אחד הקדמיים.

נסעתי כ2000 ק״מ מאז ההחלפה.

 

השאלה היא אם קריטי להחליף זוג במקרה כזה שהם יחסית חדשים, או שאפשר להחליף רק את האחד שנקרע?

ואם אפשר להחליף רק אחד, יש המלצות נוספות (נגיד, כדאי להחליף בין הקדמיים והאחוריים כך שהזוג הפחות מאוזן יהיה הזוג האחורי)?

 

תודה!

פורסם
לפני 18 דקות, tix כתב:

(נגיד, כדאי להחליף בין הקדמיים והאחוריים כך שהזוג הפחות מאוזן יהיה הזוג האחורי)?

באופן כללי מבחינת בטיחות תמיד עדיף את הצמיגים החדשים יותר מאחורה (אם מתפוצץ צמיג קדמי באמצע נסיעה - אפשר קצת לשלוט עם ההגה עד לעצירה, בשונה מצמיג אחורי שיותר סיכוי לאיבוד שליטה), ומבחינת נוחות נסיעה עדיף את החדשים מקדימה.

במקרה שלך לדעתי תחליף אחד כי השני עדיין במצב חדש, אבל תעביר אותם מאחורה כי הם לא זהים לגמרי ועלול לפגוע בנוחות נסיעה (משיכות הגה / רעידות), בעיית בטיחות לא אמורה להיות בצמיגים חדשים יחסית.

×
×
  • תוכן חדש...