Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות בין CX5 לRAV4 היברדי, חדשים.


igorthrcrazy
 שיתוף

פוסטים מומלצים

אהלן לכולם אני מתלבט בין CX5 בסיס או רמה אחת מעל, עולה 170-175 לבין ראב4 היברדית בסיס שעולה 186.
השיקולים לטובת הCX5- מראה, מימון יותר נוח, זמינות מיידית, היה לי כזה ב2016 וזה בערך אותו האוטו רק יותר מפנק. חסרונות- זה בדיוק אותו האוטו שהיה לי ב2016 עם אותה הצריכת דלק המחרידה.
השיקולים לטובת הRAV 4- היברדי, חסכוני בדלק, לא יורד אף פעם במחיר בערך ביד 2. חסרונות- דגם הבסיס לא נראה להיט, יותר יקר, זמינות אלוהים יודע מתי, מימון פחות נוח. 

המכונית תהיה המכונית המשפחתית הראשית ותעשה באזור ה35 אלף ק"מ בשנה

עצות?

עריכה אחרונה על ידי igorthrcrazy
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ל 35 אלף קילומטרים בשנה ללא ספק עדיף רכב היברידי ( או דיזל). 

היו כאן לאחרונה כמה שרשורים עם אותה ההתלבטות בין CX5 לRAV4 היברידי.אבל שם מדובר ב 10-12 אלף קילומטרים בשנה.

אצלך לא צריכה להיות התלבטות. גם אם תקנה את הדגם הכי מאובזר ויקר של טויוטה, תוך שנה- שנתיים , ההפרש יתקזז בצריכת דלק.

טויוטה גם יותר מרווח ועם בגאז' יותר גדול.

 

אם אין טויוטה זמינה באופק, האלטרנטיבה יכולה להיות 3008/ סיטרואן C5 דיזל.

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, vladclar כתב:

ל 35 אלף קילומטרים בשנה ללא ספק עדיף רכב היברידי ( או דיזל). 

היו כאן לאחרונה כמה שרשורים עם אותה ההתלבטות בין CX5 לRAV4 היברידי.אבל שם מדובר ב 10-12 אלף קילומטרים בשנה.

אצלך לא צריכה להיות התלבטות. גם אם תקנה את הדגם הכי מאובזר ויקר של טויוטה, תוך שנה- שנתיים , ההפרש יתקזז בצריכת דלק.

טויוטה גם יותר מרווח ועם בגאז' יותר גדול.

 

אם אין טויוטה זמינה באופק, האלטרנטיבה יכולה להיות 3008/ סיטרואן C5 דיזל.

 

מעדיף לשבת בשבי הסורי ולא לקנות צרפתי, הספיק לי מאלה.
האישיו הכי גדול זה זמני האספקה ההזויים של הראב4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההפרש בהוצאות דלק בין מאזדה לטויוטה במקרה שלך זה 700+₪ בחודש.

25 אלף ₪ בשלוש שנים ( במחיר הדלק של היום).

אין שום היגיון לקנות CX5

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, vladclar כתב:

ההפרש בהוצאות דלק בין מאזדה לטויוטה במקרה שלך זה 700+₪ בחודש.

25 אלף ₪ בשלוש שנים ( במחיר הדלק של היום).

אין שום היגיון לקנות CX5

הבעיה שהסיכוי לקבל טויוטה השנה שואף לסיכוי לזכות בלוטו ולא בטוח שהאוטו הנוכחי ישרוד חצי שנה (יש מצב שהוא בכלל מת אני אברר מחר).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

עדכון מהיום. עשיתי נסיעת מבחן על הראב4 בגרסה השנייה הכי זולה 195 אלף כי הכי זולה 186 אלף באה עם רמת אבזור של קיה פיקנטו 2014. האוטו פשוט מרגיש זול, רעשי רוח ומנוע נוראיים, מבפנים מרגיש אוטו עני במיוחד ביחס למכונית שעולה 200 אלף שקל וביחס לCX5 שמרגישה יוקרתית.  גם בחשבון שעשינו הקילומטראז' הולך לרדת דרסטית מהיום ואז אני באמת לא יודע אם משתלם במיוחד שצריך לשלם 20 אלף על אוטו הרבה יותר "עני" רק בגלל שהוא היברדי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מתכוון לרכוש רכב חדש בסכום משמעותי כי יש לך אפשרות להנות מהכסף שעמלת עבורו. אני לא אומר לך מה לרכוש אבל אני במקומך אם הייתי מוכן להוציא הוצאה כזו הייתי מצפה לקבל תמורה מהנה. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ורק אציין שפתחתי שרשור בנושא ממש לא מזמן ובסוף החלטנו על המאזדה. קיבלנו אותה לפני מספר ימים ובינתיים מרוצים מאוד.

ראוי לציין לחיוב גם את סוכנות מאזדה בחיפה (אזור הצ'ק פוסט) שהיו אדיבים מאוד, הן בתהליך הבירור והקנייה והן לאחריה. סבלניים, מסבירים ומציינים בחפץ לב שעל כל פנייה נוספת אנחנו מוזמנים להגיע לאולם התצוגה/להתקשר ויסבירו לנו כל מה שרק נבקש.

הליך המסירה היה נעים ואדיב והוסבר לנו כל שהיה צריך.

 

באמת שהכל מצוין מכל הבחינות ואין לי דבר רע אחד לומר עליה; נוחות הנסיעה מצויינת, בידוד הרעשים גם הוא מעולה, זריזה (אצלנו 2×4 מנוע 2.0 אקזקיוטיב), איכות החומרים טובה מאוד כאמור, השמע, מערכת הבידור, ההגה, המושבים וכולי - כולם מעולים.

חוץ מזה שלצד היתרונות הרבים שיש לה על הראב4, החסרונות שלה לעומתה מצויים כידוע בצריכת דלק, שמירת ערך, בגאז' פחות גדול (אף שבהחלט גדול דיו עבורנו) ומרווח עדיף במושבי הנוסעים מאחור.

 

להבנתי, בשל פשטותה לעומת הראב4 (אין לה מערכת היברידית), אמינות המותג, אמינותם הידועה של המנוע והגיר המוכרים, מחירי החלפים והשירות העדיפים - היא גם צפויה להיות באופן משמעותי זולה יותר לאחזקה מהטויוטה ברבות השנים (הוריי נוהגים להחזיק רכב 10-15 שנה).

 

במאזדה מסירה תוך 14 ימים מהשלמת התשלום, בטויוטה בעכו נאמר לנו 8-10 חודשים - ללא התחייבות, ובנוסף שככל שתהיה עלייה במחיר במהלך הזמן הזה, היא תתווסף למחיר הסופי. יען המקדמה לא מבטיחה לך את המחיר (ולהבנתי המחירים בקרוב ממש לא הולכים לרדת, ואף להיפך).

 

ולמרות זאת, בטוחני שגם ראב4 זו קנייה מצויינת (אני לעצמי בכלל הייתי מעדיף את המאזדה 6 בלאק אדישן).

 

אנחנו, בכל מקרה, מרוצים מהבחירה שלנו.

 

עריכה אחרונה על ידי ...
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...