Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1538 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

מתענין בנושא נוזל קירור לרכב לידע כללי ואולי החלפה בקרוב. למרות שלא הגעתי ל210K לפי הספר, מכל מקום הרכב היה קודם בליסינג ולא יודע אם ערבבו/החליפו.

פתחתי ספר רכב וראיתי שכתוב Mixture of antifreeze and distilled water (Ethylene glycol base coolant for aluminum radiator)

he engine in your vehicle has aluminum engine parts and must be pro-tected by an ethylene-glycol-based
coolant to prevent corrosion and freezing.
• OT USE alcohol or methanolcoolant or mix them with the specified
coolant.
• Do not use a solution that containsmore than 60% antifreeze or less than
35% antifreeze, which would reduce
the effectiveness of the solution.

בקיצור אין התיחסות לתקן מסויים אלא שיהיה מבוסס Ethylene glycol ולא alcohol or methanolcoolant . בכל אופן, בחיפוש בפורום/גוגל "גיליתי" שיש נוזל מקורי של קיה "0710000201" (שמגיע בצבע אדום) שצריך מהילה. אצלי החומר ירוק. 

אשמח לעצתכם:

  • האם הנוזל שאצלי איננו המקורי שבא עם הרכב? וכמה חשוב להצמד למקורי למרות שאין דגש מסויים בספר?
  • האם הנוזל של קיה מתאים לכל הדגמים שלהם? על המיכל כתוב בקוראנית (נראה לי)

 

תודה רבה!

פורסם

תודה בוקי!

המקט 0710000400 (שכתבת) לא מצאתי ברשת בארץ. יש לך מושג אם מצוי בחנויות חלפים (או - איפה השגת)?

המקט 0710000201 (שכתבתי) הוא נוזל אדום ונמצא בכמה חנויות בארץ.

מה שמעניין אותי לדעת, אם קיה מייצרים נוזל קירור למה לא כתבו המלצה בספר? האם זה באמת לא משנה מקורי או לא?

×
×
  • תוכן חדש...