Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1538 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעתיים, Potato כתב:

אני רציתי ללמוד הנדסת מכונות עוד מהתיכון,בצבא עדיין רציתי אז זה מה שהלכתי ללמוד.

בדיעבד זו טעות ולא הייתי הולך ללמוד את התואר הזה.

 

אז לפעמים גם כשנראה שיודעים מה רוצים,עד שמסיימים כבר רוצים משהו אחר או מבינים שזה לא זה.

הכל בסדר ממשיכים הלאה.

דווקא לך לא תהיה בעיה לעשות הסבה כנראה למקצוע הנדסי אחר או למקצוע ממדעי הטבע.

כמה שזכור לי אתה לומד בטכניון, ככה שאני מניח שבסיס מתמטי טוב כבר יש לך ובטח עשית איזה קורס תכנות או שניים.

לא מאמין שתהיה לך בעיה למצוא משרה בתוכנה למשל אם תלמד באופן עצמאי או תעשה איזה קורס.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 15 דקות, dorsht כתב:

דווקא לך לא תהיה בעיה לעשות הסבה כנראה למקצוע הנדסי אחר או למקצוע ממדעי הטבע.

כמה שזכור לי אתה לומד בטכניון, ככה שאני מניח שבסיס מתמטי טוב כבר יש לך ובטח עשית איזה קורס תכנות או שניים.

לא מאמין שתהיה לך בעיה למצוא משרה בתוכנה למשל אם תלמד באופן עצמאי או תעשה איזה קורס.

לא אמרתי שיש לי בעיה לשנות כיוון.

התאכזבתי מאוד מהלימודים ברמה האקדמית בלי קשר למה שאעבוד בו בהמשך.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

מגיל קטן אהבתי מתמטיקה. בכיתה א, במקום לישון עם דובי ישנתי עם ספר חשבון. בהמשך התחברתי לתכנות. ובכל בחירה שהייתה לי עד הצבא הגברתי את הלימודים בתחום. לא רציתי להיות עתודאי אז אחרי הצבא למדתי מדעי המחשב. מסמסטר ראשון הייתי מורעל לעשות תואר שני אז עשיתי גם תואר שני, אבל לאחר מכן נפרדה דרכי מהאקדמיה כי המנטליות באקדמיה לא התאימה לי ויש אופציות יותר טובות בשוק בארץ בתחום. 

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני שעתיים, vadim6385 כתב:

למשל, אם לאבא שלך יש מכולת שהוא ירש מאבא שלו, ואמא עובדת באותה מכולת, הם, עם כל הרצון הטוב, לא יידעו לספר לך על אפשרויות בתעשיית הייטק או אפשרויות קידום במשטרת ישראל, כי הם פשוט לא מכירים את זה.

זה נכון אבל הורים מכירים אותך מהיום שנולדת ויודעים מה האופי שלך ובמה אתה טוב. גם אם אין להם ידע נרחב על שוק העבודה הנוכחי, לדעה שלהם יש משקל לדעתי. 

 

 

  • אהבתי 2

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 11 דקות, SlowRide כתב:

זה נכון אבל הורים מכירים אותך מהיום שנולדת ויודעים מה האופי שלך ובמה אתה טוב. גם אם אין להם ידע נרחב על שוק העבודה הנוכחי, לדעה שלהם יש משקל לדעתי. 

עם כל ההערכה שלי לדור הקודם,הם לא מכירים את השוק הנוכחי ולטענות שלהם אין רלוונטיות במצב של שוק העבודה הנוכחי.

  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

וגם אתה - או כל אחד אחר - לא מכיר את השוק של 2028, כאשר תסיים את הלימודים. בודאי לא של 2032, כשתתחיל לחפש גיוון.

 

זה אחד היתרונות של לימודים אקדמיים - הם נותנים לך יסודות רחבים וכלים להתפתח לכיוונים שונים, ולהתאים עצמך לשוק העבודה המשתנה. גם בוגרי אותה פקולטה מפתחים קריירות מגוונות ביותר.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

צריך להישאר עם ראש פתוח ולשמור על אופציות פתוחות. השוק משתנה מהר מאוד בתחומים מסויימים והשיטות שפופולאריות היום יוחלפו בשיטות אחרות שידרשו מומחים אחרים בעוד 10 שנים. מה שיגרום למהנדס להישאר רלוונטי זה היכולת שלו להשקיע בעצמו מעבר למה שלמד באקדמיה.

פורסם
לפני 27 דקות, sperial כתב:

וגם אתה - או כל אחד אחר - לא מכיר את השוק של 2028, כאשר תסיים את הלימודים. בודאי לא של 2032, כשתתחיל לחפש גיוון.

אני מכיר אותו יותר טוב מאנשים שיושבים בחברות כלשהן 25-35 שנה.

אתה יודע כמה שמעתי ממרצים "תסיים ללמוד תלך לעבוד ברפאל תעבוד שם", הם היו שם כל החיים ולא מכירים שום דבר אחר.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

או שהם מכירים את השוק ומבחינתם יש לרפאל יתרונות שעולים על החסרונות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לדעתי, תואר לא עושים כי כולם עושים. תואר עושים רק אם הוא מהווה חסם כניסה לתחום שאתה רוצה לעסוק בו.

לדוגמא, אתה אוהב סודוקו ולכן בחרתה בתחום של ראיית חשבון (אין לי שום דוגמה יותר טובה למה משהוא ירצה ללכת לתחום הזה).

אתה יכול לעשות לימודי תעודה שיקנו לך יכולת להיכנס לשוק אבל גם יציבו לך תיקרת זכוכית מאד ברורה, ואם אתה שואף ליותר אז תרצה להיות רו"ח.

אבל שים לב שתואר ראשון לא מספיק בשביל להיות רו"ח, אתה צריך גם מבחן הסמכה וסטאז , אז בשביל להיכנס לתחום אתה צריך לעבור את כל חסמי הכניסה האלו שאחד מהם הוא תואר ראשון.

 

בקיצור, קודם תבחר במה תרצה לעסוק בהמשך חייך, תוודה שאתה יכול להתפרנס מזה בכבוד ותמפה את כל חסמי הכניסה לתחום.

במידה ואחד החסמים הוא תואר אז יש לך תשובה מה ללמוד.

 

 

  • אהבתי 1

טסלה 3 2022

פורסם
לפני 4 דקות, sperial כתב:

או שהם מכירים את השוק ומבחינתם יש לרפאל יתרונות שעולים על החסרונות.

הם לא מכירים את השוק.

  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני כשעה, Potato כתב:

עם כל ההערכה שלי לדור הקודם,הם לא מכירים את השוק הנוכחי ולטענות שלהם אין רלוונטיות במצב של שוק העבודה הנוכחי.

לא תמיד כי במקצועות ועבודות מסויימות מישהו מהדור שלהם כנראה יהיה זה שיקבל אותך לעבודה כשתסיים ללמוד. 

וברור שהם לא מכירים את השוק כמו אדם צעיר שמתחיל קריירה, אבל הם מכירים אותך.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 7 דקות, SlowRide כתב:

לא תמיד כי במקצועות ועבודות מסויימות מישהו מהדור שלהם כנראה יהיה זה שיקבל אותך לעבודה כשתסיים ללמוד. 

וברור שהם לא מכירים את השוק כמו אדם צעיר שמתחיל קריירה, אבל הם מכירים אותך.

 

אז נניח יקבל אותי מישהו בתעשיה בטחונית שחושב שאני בא לעבוד 30 שנה ואני בא בידיעה שאני בא לצבור נסיון,לעשות תואר שני שנתיים ולעוף משם.

הוא קיבל עובד טוב לשנתיים.

  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 36 דקות, sperial כתב:

או שהם מכירים את השוק ומבחינתם יש לרפאל יתרונות שעולים על החסרונות.

מי שנמצא במקום אחד המון שנים לא מכיר את השוק. אם מבחינתו היתרונות עולים על החסרונות זה לא כל כך משנה. וזה נכון גם לאנשים צעירים יותר.

 

  • אהבתי 4
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
×
×
  • תוכן חדש...