Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החיים עם רכב "ספורטיבי" יותר כדיילי - מה אתם מכירים וחושבים?


Super_T
שימו לב! השרשור הזה בן 649 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם :-)

מנצל סיבוב שני של קורונה 😷 כדי להתייעץ עם חכמי הפורום,

קראתי לא מעט בפורום על "הפרדת רשויות" ורכישת רכב דיילי ורכב ספורטיבי לסופ"ש / ימי מסלול וכד'

אני בוחן בימים אלה החלפה של הרכב (החדש מדי) שלי במשהו יותר חזק, נושא ההפרדה פחות מדבר אלי, 

גם כי אני לא בענייני ימי מסלול וגם כי בת זוגתי ואני עם רכב אישי כל אחד וזה מספיק לנו..

 

אני נוהג כיום בטיגואן 2021 (2 ליטר / 190 סוסים / 4*4) שלקח לי ים זמן "להשיג", חיכיתי 9 חודשים לרכב בהזמנה מיוחדת עם גג פנורמי,

דיי מהר הבנתי שהרכב אמנם חזק מהרכב הקודם שלי ומפנק מאוד, אבל הוא קצת מגושם, עדיין חסר לי כוח ותנוחת הישיבה שלי יכלה להיות טובה יותר,

למעשה כדי למצוא תנוחת נהיגה טובה הייתי צריך חודשיים שלושה של נסיונות  ועדיין, בהונדה זה היה נפלא, בטיגואן - הרבה פחות,

אני מבין את ההבדלים בין רכב כמו ההונדה (סיוויק טורבו) לבין SUV גדול כמו הטיגואן, עדיין, זה לא משהו שהצלחתי להבין עד הסוף בנסיעת המבחן.

 

אז,

אני שוקל לעבור לקופרה אטקה,

מניסיון נרחב עם אטקה ליסינג, תנוחת הישיבה טובה יותר וצריך לבדוק מה יהיה עם מושבי ה"ספורט" של גרסת הקופרה (יש כבר נסיעת מבחן מתוכננת)

ועם הפאק של המזגן שם כבר מצאתי (אחרי מאמצים רבים) דרך להתמודד,

דיברתי עם צ'מפיון לגבי הבדלים במחירי הטיפולים והבנתי שלעומת הטיגואן ההבדל זניח אם בכלל...

נשאר לבדוק את ההבדלים בנזקי הביטוח ולקוות שההבדל ברמת הפינוק לא יהיה תהומי מדי לעומת הטיגואן שלי..

 

אבל, השאלות שלי הן לכל אנשי הפורום עם רכבים ספורטיביים שמשמשים אותם בדיילי,

אני יודע שקופרה אטקה הוא לא רכב סופר ספורטיבי, אבל הוא כנראה יהיה קשיח יותר מהטיגואן (יש לי בולמים אדפטיביים בטיגואן וההבדל בין ספורט ל-קומפורט מורגש מאוד)

 ורכב עם הספק כזה בהחלט נתפס, בעיני לפחות, כספורטיבי לכל דבר ועניין,

אז,

- אילו דברים צריך לקחת בחשבון כשיש רכב ספורטיבי יותר כדיילי?

- אילו עלויות נלוות יש אם בכלל?

- איפה אתם מרגישים שאתם מתפשרים בגלל שאתם נוהגים בדיילי כזה?

- באופן כללי, האם המעבר שאני בודק נתפס כהגיוני בעינכם?

  (יודע שיש גם את הפורמנטור, אבל אני לא חושב שאוכל לעמוד בזה כלכלית ואני אוהב יותר את המראה של האטקה)

 

היה פה חבר פורום שהעלה תמונה של אטקה קופרה בחניה שלו שקיבל לפני שנתיים כזה.. לא הצלחתי לאתר אותו כדי לשאול שאלות,

אבל אם מישהו מכם מחזיק קופרה אטקה, מידע נוסף שצריך להכיר יהיה מעולה.

 

מבחינת מידע נלווה:

אני זקוק לסוג של רכב גבוה מרכב משפחתי כי אני רוכב אופניים ומטייל עם בת-הזוג בסופ"שים לא מעט במהלך השנה

נסיעה שנתית נעה סביב 8-10K ק"מ

בן 40, אוטוטו 41

ללא ילדים ואין תכנון לכאלה בקרוב כך שהמצב במושב האחורי לא פאקטור

 

תודה לעוזרים.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, Super_T כתב:

אילו דברים צריך לקחת בחשבון כשיש רכב ספורטיבי יותר כדיילי?

שלפעמים אתה מגיע יותר מהר ועם חיוך לאן שהיית צריך להגיע. 

  • אהבתי 6
  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה קרה גם עם ההונדה וקורה גם עם הטיגואן 😏

רק שעם הטיגואן זה מאתגר לפעמים ואני מרגיש כמו לוחם סומו שרץ בערב חג בדיזינגוף סנטר,

במיוחד כשתנוחת הנהיגה לא אופטימלית אם להיות עדין.

 

יש יתרונות לגודל של רכב כמו הטיגואן, אני מניח שעולם ה-SUV החזקים קיים מסיבה מסויימת (RSQ3 היה מבחינתי שלמות אבל...$$$$)
יש רכבים ענקים כמו אאודי RSQ8 ושכמותו, הם נמכרים יופי בעולם, אבל לי אפילו הטיגואן מרגיש קצת "שמנמן" מדי

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמישהו שמתנייד דיילי עם g37, זה כיף גדול.

כמה נקודות:

1. אם אתה מתכנן לעלות על מסלולים אז כדאי לצמצם את מרווח הטיפולים

2.הבלאי יהיה גדול יותר ולכן תחזוקה יקרה יותר

3.הביטוח כנראה יקר יותר

4. מחלת השידורגים פוגעת חזק בכיס

 

 

 

 

  • אהבתי 2

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה,
לא מאמין (לפחות כרגע) שאעלה למסלול,

אני מבין שנושא המעבר עצמו כבר יקר ועם מה שהולך בעולם הרכב מקווה שפה אסתפק במה שיש 😅

 

מבחינה ביטוחית, נראה שיש קפיצה משוגעת במחיר, כמעט 2000 ש"ח יותר מהטיגואן שלי 🤨🤯

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להגדיר רכב ספורטיבי לעצמך ומה שלך נחשב ספורטיבי, זה עניין 1.

אבל ספורטיבי? האטקה? היא לא, היא בשתי רמות אולי יותר מדויקת ואולי חזקה ואוחזת בהרבה יותר.

הפורמנטור יותר מתקרב למושג של הנאה וספורטיבי.

לא רושם על מנת ללעוג וכאלה, חלילה.  אבל הוא גמלוני ומגושם וקצת רחוק מלהיות אתלט ספורטיבי קל רגליים

(הפורמנטור בהרבה ממה שרשמתי ,חבילה שלמה יותר).

לחיות איתם ביום יום, זה תענוג... הזמינות של הכוח והאחיזה האיבזור הצלילים יותר מכוונים לכיוון הספורט, קצת 

מהודקים וקשיחים בנסיעה עירונית אבל נסבלים ומי שאוהב את ההרגשה, אז מקבל בהנאה את הכיוון הכללי

המתפשר ואם יש אדפטיביים, אז מצוין. עלויות ביטוח גבוהות יותר וצריכת דלק עירונית לא משהו... יקר.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא רואה הרבה פשרות שצריך לקחת ברכב כמו האטקה, אבל כמו שנכתב מעלה, זה גם לא רכב ספורטיבי (גם סילברדו נוסע יפה בקו ישר לצורך העניין).

לדעתי עלויות האחזקה יהיו גבוהות יותר מהטיגואן אבל באופן זניח.

הפקטור היחיד שיכול לשנות זה במידה ותחליט לקחת את הרכב לטיולים/ מסלולים, ואז עלויות האחזקה כבר יעלו (וגם תתבאס על הרכב).

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובות,

זה שהביטוח קופץ ככה זה קטע...
לבטח את הטיגואן זה מראש לא זול מאוד ואז עוד קפיצה כזו נכנסת לחישוב ..

הדלק לא מפריע לי, 
אולי צריך לעשות חישוב מחדש לגבי הדגם, 

מצד שני, להכניס את טיגואן ל-פיטסטופ ולעשות STG1 יחסוך לי המון כסף,
עד שחס וחלילה יתחברו לי למחשב הרכב במוסך ואז ייגמר סיפור האחריות. 🤨

 

לגבי הנהיגה, כן, קו ישר is my thing לא מחפש ימי מסלול או קרחנות בבית-אורן

יודע לנהוג בכבישים מפותלים בקצב מהיר אבל לא מחפש כבישים או טיולים כאלה במיוחד,

אם אני נתקל בכביש כזה בדרך לשמורת הטבע בסופ"ש - אהנה ממנו בגבולות היכולת שלי וללא הפעלת לחץ על המכוניות/נהגים בסביבה, אם יש כאלה.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שעם טיגואן אפשרי להגיע למקומות טובים מאוד ושוק השיפורים הוא אפשרות 

שכנראה תעלה לך הרבה פחות כסף מלהחליף לרכב אחר, אין סוף אפשרויות כאן והייתי

הולך להתייעץ בסדנה מוכרת בארץ ומבלה שעתיים להתייעצות.  הוא אמנם לא יגיע

לאטקה קופרה, אבל קרוב מאוד, שווה לך שעתיים מזמנך ודבר איתי בפרטי אם בא לך,

קבל ממני תמונה של מספרים עלויות ואפשרויות קטנות/ גדולות שונות, אני מהרצליה

יכול גם לקפוץ בכיף. אם קו ישר עושה לך הרבה, אז מתחיל להבין אותך קצת יותר.

די מבין בנושא וניסיון יש לי המון בנושא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בכנות לא חושב שההבדל בין השניים הוא כזה קיצוני.
אם הטיגואן לא נוח לך, זה דבר אחד.
אבל זה שיש לוגו של קופרה על רכב לא הופך אותו לאיזה חיה אחרת לגמרי, בטוח לא ביחס לרכב שפחות או יותר דומה לו (במצב שפורט).
אם האוטו גדול לך, למה לא לבדוק הוט האץ'?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, shellcase כתב:

אני בכנות לא חושב שההבדל בין השניים הוא כזה קיצוני.
אם הטיגואן לא נוח לך, זה דבר אחד.
אבל זה שיש לוגו של קופרה על רכב לא הופך אותו לאיזה חיה אחרת לגמרי, בטוח לא ביחס לרכב שפחות או יותר דומה לו (במצב שפורט).
אם האוטו גדול לך, למה לא לבדוק הוט האץ'?

כמכלול שלם הדברים הקטנים, כמו לוח שעונים, כסאות אוחזים, קפיצים ומוטות פיתול ועוד מלא דברים שכסף יכול לקנות... מנוע שאפשר להגיע אתו להרבה יותר מומנט וגיר חזק יותר וכו, זו הכוונה שלי.

בהרגשה זה יהיה קרוב, אבל לא קרוב מאוד לשלם ואת זה אפשרי לעשות בטיגואן, רק עם הרבה יותר כסף שכבר עדיף לקנות אטקה קופרה... מנסיון. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, shellcase כתב:

אני בכנות לא חושב שההבדל בין השניים הוא כזה קיצוני.
אם הטיגואן לא נוח לך, זה דבר אחד.
אבל זה שיש לוגו של קופרה על רכב לא הופך אותו לאיזה חיה אחרת לגמרי, בטוח לא ביחס לרכב שפחות או יותר דומה לו (במצב שפורט).
אם האוטו גדול לך, למה לא לבדוק הוט האץ'?

 

רשמתי מדוע אני צריך משהו קצת גבוה יותר, אחרי הכל, קק"ל לא מתחזקים מי יודע מה את דרכי הגישה שלהם,

ייתכן ופורמנטור יהיה רכב עדיף לפי התגובות כאן בפורום, אני כמובן אצטרך לעשות נסיעת מבחן.

 

ואם כבר יורדים מה"גובה", אז מבחינת נוחות ורמת גימור וכאלה, אין HOT HATCH שארצה שאני יכול להרשות לעצמי,

בטח עם ההתפרעות של חלק מיצרני הפרימיום בארץ מבחינת מחיר,

אין בארץ S3 רק RS3, למצוא רכבים אחרים מאותו הסוג, שמפוארים בקטנה ושנוסעים טוב בני כמה שנים (נגיד A45/A35)? זו כבר סאגה אחרת ומפחידה הרבה יותר,

מעדיף רכב חדש מהסוכנות. 

עריכה אחרונה על ידי Super_T

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין את הפואנטה של להחליף טיגואן 2 ליטר לקופרה אטקה. 

תעשה סטייג 2 על הטיגואן שלך+סט קולוברים טוב+מישלן ps5 שיגיע לארץ.

 

זה לא שקופרה מוגבהת זה מכונת מלחמה.

מילא היית אומר לעבור למגאן/קופרה לאון אפילו אפשר להבין. 

אטקה זה לא מכונה מושחזת,תיסע שעה על רכב ספורטיבי באמת קשיח אתה תחשוב שהאטקה זה רכב מנהלים. 

במקומך משפר את הטיגואן(אגב יצא לי לראות טיגואן במבוא חומה נוסעת בקצב היסטרי...)

יעלה לך פחות מ20 אלף להפוך אותה לחיה אחרת לגמרי,זה עדיין לא יהיה זה אבל גם אטקה זה לא זה. 

אם אתה לא מתכנן להתגרזן בכביש נהיגה/מסלול אין לך מה לחפש בהוט אצים למניהם,חוץ משבירת גב לא יתנו הרבה. 

תשפר את הטיגואן או תלך לספורטיבית אמיתית ולא וואגית ספורטיבית מוגבהת....

 

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

אם יכניסו אותך על עיוור לאטקה, ספק אם תרגיש איזשהי רמה של ספורטיביות.

היא מהירה ומאובזרת יותר. בכל השאר די משעממת, ואגית טיפוסית.

עושה את הדברים סבבה, לא הולכת לשום קצה.

  • אהבתי 2

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העצות נכונות, אך אני די בטוח שהקופרה אטקה תפור לפותח השרשור, הרי הוא לא היה בוחר מראש בטיגואן אם זה לא היה הכיוון שלו. אז האטקה יספק את מה שחסר, יותר כוח, יותר מהודק ואווירה ספורטיבית יותר. 

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 649 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...