Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החיים עם רכב "ספורטיבי" יותר כדיילי - מה אתם מכירים וחושבים?


Super_T
שימו לב! השרשור הזה בן 676 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפי מה יודעים שזה אכן מקורי?

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, 98civic כתב:

לקופרה יש טורבו יותר גדול וברקסים יותר גדולים וגם מתלים אדפטיבים. רק זה לבד שווה את השדרוג. אם תוכנה טובה ודלק 98 אתה נושק ל 370-380 וצריך את הברקסים הגדולים יותר. כמובן מתלים טיפה יותר נוקשים זה רק יתרון . 

oz בגודל 19 יעלה לך סביב 7-8 אלף ועוד תוסיף צמיגים ואתה בקלות על 12 אלף בערך. gm portal יבואן רשמי של oz והזמנתי ממנו כבר כמה סטים כבר, אמין אבל תהיה סבלני עם זמני הספקה שמידה ותרצה משהו שאין לו במלאי. לאחרונה הוא הביא רוטיפורם לוואגיות ,כדאי לך לבדוק.


גם אצלי בטיגואן יש מתלים אדפטיביים, כנראה אותה מערכת.. 🤔

כמו שרשמתי, לא אתדלק דיילי ב-98, לא חושב שזה נחוץ,

תוכנה אפשרית לגמרי, גם אצלי, אין סיכוי שאעשה אחת בקופרה, לא רואה סיבה לזה..🤷🏻

לגבי בלמים, לא מכיר את ההבדלים בקוטר בין מה שיש לטיגואן לעומת קופרה אטקה.

 

אני שמעתי על מקומות אחרים שמביאים oz, ג.מ. גדולים ככל שיהיו, לא ממש הצלחתי למצוא טלפונית מישהו רציני לדבר איתו כשחיפשתי oz-ים.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיגש לשם ודבר עם גדי ,הוא בטוח יעזור לך. טלפונית לא יענו לך בכלל. 

בקופרה דיסק קדמי 340 ממ ובגרסה הבכירה 370 ממ.אצלך זה 312 ממ לדעתי. בגדול כן , רכב זהה ואם תרכיב טורבו כמו של קופרה אז תיסע זהה, אפשר גם פרוייקט חמוד בדמות טורבו lm440 אבל זה כבר יותר רציני מאשר רק תוכנה. אישית לא הייתח מחליף לסיאט בגלל תא נוסעים מדכא ונשאר עם טיגואן וממליץ בחום לעבור לדלק 98

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

שלום לכולם,

חודש וחצי עבר מאז פתיחת השרשור,

ואתמול עשיתי נסיעת מבחן באטקופרה,

הנסיעה התעכבה כמעט חודש בגלל אילוצים כאלה ואחרים של קופרה עצמם,

צריך לציין את ארז, הנציג המלווה של קופרה שהיה הכי אמיתי, הכי שירותי והכי חיובי בכל הקטע הזה,

האיש התנצל, עדכן בזמן ודאג שנצא בסופו של דבר לסיבוב מהנה של שעה בערך בתאריך ובזמן שנוח לי.

 

אז, אתמול (שישי) בבוקר ארז הגיע אלי הביתה לקריות לצאת לנסיעת מבחן, חתמנו על הטפסים, הסבר קצר על הרכב ויצאנו.

התפלאתי לדעת שתיבת ההילוכים שיש לי בטיגואן (500) נחשבת טובה ועמידה יותר מזו שיש באטקה (380), מצד שני, שתיהן "רטובות" ומתאימות לנסיעה "חזקה".

למען הסדר הטוב, אפרט את הנמצאים ברכב בזמן הנהיגה:

ארז הנציג של קופרה, אני וחבר טוב שהצטרף והתמקם במושב האחורי - למה אני מספר? רק כדי להבהיר שרק אני והחבר זה יחד שני אנשים במשקל כולל של 200 וקצת קילו 😏

הרכב שנה על הכביש והגיע באבזור הסטנדרטי של קופרה, משמע, ללא מושבי עור ועם ג'אנט 19 מקורי, לא בדקתי את דגם הצמיגים אם כי שמתי לב שהם ב50-60% יכולת.

למי שמהאיזור, יצאנו מקרית מוצקין אל כביש 22 ממחלף קרית-ביאליק-אתא לכיוון צפון, עשינו פרסה במחלף צור-שלום וחזרנו על 22 עד מחלף איקאה ומשם חזרה למוצקין דרך צומת קרית-אתא.

 

הדבר הראשון ששמים אליו לב, ההגה והמומנט.

האטקה מגיעה עם מסרק הגה של RS3 אם אני זוכר את ההסבר נכון, זה אומר נעילה ממרכז הגה לכל כיוון של סיבוב אחד בדיוק, וזה משפיע,

כשהרכב במצב קומפורט ההגה מתנהג כמו במצב ספורט בטיגואן שלי, וזה נהדר, אני נוהג ביום יום במצב CUSTOM בו הכל בקומפורט חוץ מההגה שהוגדר למצב ספורט והנה זה מגיע כסטנדרט, ועוד עם הגה חד יותר.

ההבדל בב"ס והמומנט מורגש מאוד בכל שלב, במיוחד במהירויות נמוכות / עירוניות, התאוצה נהדרת. לא פחות.

את הנהיגה חילקתי ל50/50 מצב קומפורט ומצב קופרה, זיפזפתי בין המצבים כמה פעמים כדי שאוכל להבין את ההבדלים ואת ההתמודדות של הרכב עם המהמורות והפגעים בכבישים הפחות טובים בקריות, ועברתי בכוונה בכמה כאלה.

על נהיגה בכביש המהיר אין מה לדבר, כולנו מבינים את הורדת הנתונים מהברושור לכביש,
עם 4*4 ועם 300 סוסים וצמיגים שהם חצי כוח הספיקו כדי להבין שלהגיע ברכב דיי עמוס באנשים מגלגול של 70 קמ"ש לאיזור המספרים שמשאירים את הרישיון אצל השוטר הקרוב אליכם זו משימה קלה מידי,

במצב קופרה הרכב חד בקטע אחר, מכוונים הגה והרכב מגיב מיידית והולך לאן שאומרים לו, בטיגואן מדובר על פעולה שקורית גם - פשוט עם דיליי ארוך יותר (גם במצב ספורט) ועם פחות חדות ללא ספק, ככה זה שיש לך כמה מאוד קילוגרמים יותר ו-110 סוסים פחות.

לסיום הנהיגה היה גם Launch מעמידה, וכן, מגישים שהרכב עושה 0-100 בפחות מ5 שניות, תענוג.

 

על הסאונד (החיצוני) של הרכב אין מה לדבר, הרכב מצוייד באגזוז ספורטיבי מעודן, עם פרפרים שנפתחים במצב קופרה, פיצפוצים היו, וזה קיץ, בחופש כנראה ששמח הרבה יותר, ועדיין, לא מדובר על POPS AND BANGS שנשמעים כמו קטיושות וחורגים מהטעם הטוב, כייף להקשיב לרכב ובתוכו, אין רעש שפוגע באיכות הנסיעה, גם במצב הספורטיבי ביותר.

 

קצת על החיים בתוך הרכב,

אין ספק שהטיגואן שלי מפוארת יותר, אבל, ההגה של האטקפורה נוח יותר וכך כם הריקליינרים שמגיעים שם, 

יש את אותו גג פנורמי, אותה שליטה בו, והבדלים שאינם נוראיים בקוקפיט,

יש מצלמות 360 בחניה כמו אצלי בטיגואן ובכלל (כצפוי) הכל היה מאוד מוכר, שלא לומר זהה, עד לרמת תפעול הפדאלים שמאחורי ההגה,

כן - הטיגואן זו מכונית קצת יותר מפונפנת,

מצד שני, ברכב המבחן ששנה על הכביש עם כמה נהגים שונים ביום, כולל עיתונים ושעבר התעללויות וימי מסלול ועוד, היו אפס רעשים וקירקושים והכל היה חדש.

 

איך ממשיכים מכאן? שאלה טובה,

אין ספק שהאטקופרה עדיפה עבורי על הטיגואן, 

אבל, צריך לברר עד הסוף את זמן האספקה לרכב חדש וההבדלים בעלויות התחזוקה והביטוח, אם הם לא יהיו תהומיים (עכשיו יש לי את מספר הרישוי של הרכב לבדיקות מקיפות יותר עם סוכן הביטוח שלי) - הדרך למכירת הטיגואן שלי ורכישה של אטקופרה - תהיה כנראה קצרה מאוד.

 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Super_T כתב:

אבל, צריך לברר עד הסוף את זמן האספקה לרכב חדש וההבדלים בעלויות התחזוקה והביטוח, אם הם לא יהיו תהומיים (עכשיו יש לי את מספר הרישוי של הרכב לבדיקות מקיפות יותר עם סוכן הביטוח שלי) 

אני מאמין שפה קבור הכלב, מאד ברור שהתרשמת מאד מהרכב והוא עונה על הצרכים שלך.

הנושא של ביטוח, טיפולים ודלק זה משהו שביום יום יכול להוות גורם מבאס, כזה שישפיע על ההנאה שלך מהאוטו

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצ'מפיון יש רשימות המתנה לקופרה. השבוע התקשרו להודיע שיש משלוח, אספקה לאוגוסט.

לפחות לגבי פורמנטור VZ ולאון. 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמור להיות משלוח גם של אטקה כי פתחו מחדש את המפעל בחו"ל.

לגבי דלק - לא מעניין מבחינתי - אני משלם יותר על הטיגואן כיום - אתמול אחרי שעה של האצות ומכות גז היתה צריכת דלק טובה מהממוצע שלי ברכב כשאני לוחץ (בדקנו...)


אני חושב למה חשבתי רק שהפעם אני עם ניסיון - זה הרכב המושלם מבחינתי ולצרכים שלי.
נקווה שדברים ייסתדרו כלכלית, אני לא אחליף את הרכב שלי בכל מחיר. אדע בקרוב.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

עבר קצת זמן ולא עדכנתי,

הטיגואן שלי נמכרה (בלי שפרסמתי) במחיר של 7K מעל למחירון המשוקלל של לוי יצחק, ללא בדיקה,

בהתחשב בזה שבעוד חודש וחצי יש אגרת רישיון רכב שנתית לשלם בגובה 3,500+ ש"ח, אפשר בשקט לומר שהרכב נמכר ב10K מעל למחירון..

 

הרכב נמכר בחמישי שעבר,

למחרת (בשישי) בבוקר שילמתי מקדמה על אטקופרה לבנה עם תוספת ג'אנט נחושת (PYA) וניצלתי ימי מכירות שנתנו לי 6K הנחה,

הרכב שהוזמן הוא אחד משניים אחרונים שצפויים להיכנס לישראל עד לסוף השנה הקלנדרית ככל הנראה..

 

כשהרכב יגיע ואסיים את ההרצה שלו, אני מאמין שארשום פוסט על הנושא בשרשור חדש, בו אתאר את התהליך של החלפת הרכב,

בעיקר כשירות לציבור הקוראים,

אולי משהו ממה שארשום על מה שהרגשתי ועברתי ייתן לאחרים בפורום נקודת מבט אחרת ויעזור להם לקבל החלטות.

 

עריכה אחרונה על ידי Super_T
  • אהבתי 5
  • רעיון טוב! 3

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה, לשמחתי, הרכב אמור להיות פה בשבוע הראשון של יולי.

סוג של תיקון אחרי ההמתנה שארכה 9 חודשים לטיגואן.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Super_T כתב:

תודה, לשמחתי, הרכב אמור להיות פה בשבוע הראשון של יולי.

סוג של תיקון אחרי ההמתנה שארכה 9 חודשים לטיגואן.

תתחדש 

  • אהבתי 1

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

נכנסתי ליד 2 , יש מעל 10 פרמנטורים חדשים לגמרי למכירה. האם יש בעיה איתם?  בתור רכב נישה יש המון מהן למכירה כיד שניה ,נורא מוזר

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 676 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...