Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נתיב שמאלי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 5 דקות, יוסי פרנקוס כתב:

כמו שכתבתי, החוק היבש אומר משהו אחד והמציאות אומרת משהו אחר.

גם השוטר הכי דביל בעולם יבין שאתה לא אמור לעבור שני נתיבים שמאלה כדי לעקוף משמאל, ואז לחזור שני נתיבים ימינה, במיוחד כשזה בכביש שבו כל 100 מטר יש עוד מישהו שעושה את אותו דבר.

התשובה היא שעליך לחצות שני נתיבים ולעקוף.משמאל, ואני עושה זאת, אם כי משתהה קלות באמצעי כדי לודא שאין איזה טייס מבדצאלי מאחורי. עם זאת, לא מזמן היה כאן מישהו שקיבל קנס,על הלא עבירה הזו.

 

לעקוף מימין בכביש מהיר - אני מבצע רק אחרי שנתתי למתנחל הדמנות נאותה לעבור לימין (ובידיעה שאני מבצע עבירה אבל שהעבירה של המתנחל מתועדת), או אם המתנחל נמצא בשמאלי מבין שלושה נתיבים או יותר, ואני בימני.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אז זהו, בבית ספר לשוטרים לימדו אותנו שמותר "לחלוף" על פני רכב מימין במקרים האלו.

 

כנראה עברו לא מעט שנים מאז 2004.

 

חבל ששינו את זה. זה רק עושה את החוק לפחות מתאים למציאות.

 

אני די בטוח בכל מקרה שנהג שיקבל על זה קנס יכול לערער ולנצח, במיוחד אם יש לו מצלמת דרך והוא יכול להראות שזו לא בקשה סבירה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הרבה יותר מסוכן לעבור 2 נתיבים ולחזור 2 נתיבים מאשר פשוט להמשיך ישר בימני. 

ממש מטומטם אבל זה מה יש.

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 8 דקות, sperial כתב:

התשובה היא שעליך לחצות שני נתיבים ולעקוף.משמאל, ואני עושה זאת, אם כי משתהה קלות באמצעי כדי לודא שאין איזה טייס מבדצאלי מאחורי. עם זאת, לא מזמן היה כאן מישהו שקיבל קנס,על הלא עבירה הזו.

 

לעקוף מימין בכביש מהיר - אני מבצע רק אחרי שנתתי למתנחל הדמנות נאותה לעבור לימין (ובידיעה שאני מבצע עבירה אבל שהעבירה של המתנחל מתועדת), או אם המתנחל נמצא בשמאלי מבין שלושה נתיבים או יותר, ואני בימני.

צודק, לפי החוק.

בפועל, קבלתי דו”ח בדיוק על התנהלות כזאת. כמובן שלא על הפעם הראשונה. אבל אחרי שלושה או ארבעה פעמים קבלתי דו”ח.

ודרך אגב, ראיתי את הרכב (לבן, לא צבעי משטרה) ”מזגזג’ כמה רכבים אחרי. לא זוכר על מה בדיוק נוסח הדו”ח, אבל לא עזרו הסברי לשוטר שבשביל לעקוף אני צריך לעבור מהנתיב הימני ביותר ועד השמאלי וחזרה.

מאז אני צמוד לימין, לכל היותר מנצל הזדמנות לעבור רק לאמצעי וחוזר לימני, אף פעם לא מטייל בן שלושת המסלולים.

טפו, טפו, טפו, עברו יותר מעשרים שנה ושקט לי.

פורסם (נערך)

כשאין עומס כבד ואנשים סתם נוסעים בשמאלי הם רק מייצרים עומס מיותר.

או שצריך להזדחל מאחוריהם או שאנשים נאלצים לעשות עבירות בגללם ולעקוף מימין.

 

לא נתקלתי בזה בשום מקום שנהגתי בו בעולם. רק בארץ אנשים חולמים כשהם יוצאים לעקיפה, עושים טובה שהם עוקפים או יוצאים לעקיפה בצורה כזאת שהם גורמים לי להוריד את המהירות שלי ב-20-30 קמ"ש בלי לחשוב שיש מאחוריהם ומאחוריי מכוניות, התנהגות שמאוד נפוצה אצל נהגי משאיות או אוטובוסים שנראה שלא חושבים כשהם יוצאים לעקיפה.

עריכה אחרונה על ידי dorsht
  • אהבתי 4

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ואם אתה נוסע ב3 בלילה ויש רכב בודד שנוסע 80 בשמאלי? תישאר לידו כל הדרך?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

תיאורטית - כן.

מעשית - אאט ואשאר קצת מאחוריו, בימני, ואם הוא לא יפנה את השמאלי אעקוף מימין אחרי שאותתי לו בגבוהים ווידאתי שאינו מתכוון לאפשר לי לעקוף כחוק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

גם לא לצפור. אבל שים לב, לא מאחוריו אלא מימינו, כדי שישים לב שהוא נעקף, לא כדי לדרבן אותו.

זה בבחינת "יצירת קשר עין", בהנחה שהוא אינו מורה 😉

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

במקום כל הסיפור הזה עדיף פשוט להמשיך מימין, אולי להאיץ קצת כדי להקטין את הזמן שהמכוניות יהיו במקביל. 

אחרת הוא יפתח פה שרשור על זה שמהבהבים לו.

  • אהבתי 2

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 4 שעות, Ron Poh כתב:

קבלתי דו”ח בדיוק על התנהלות כזאת. כמובן שלא על הפעם הראשונה. אבל אחרי שלושה או ארבעה פעמים קבלתי דו”ח.

ודרך אגב, ראיתי את הרכב (לבן, לא צבעי משטרה) ”מזגזג’ כמה רכבים אחרי. לא זוכר על מה בדיוק נוסח הדו”ח, אבל לא עזרו הסברי לשוטר שבשביל לעקוף אני צריך לעבור מהנתיב הימני ביותר ועד השמאלי וחזרה.

 

על איזו עבירה השוטר נתן לך דו"ח? ע"פ איך שתיארת את המצב, לא עברת על שום חוק.

Volkswagen Golf 1.4T Trendline 2013

פורסם

כאמור כתבתי, לא זוכר.

בטח משהו לכיוון נהיגה פרועה משהו בסגנון כזה.

שמע... אין ספק שלקחתי לכיוון קיצון את הנהיגה. פעם או פעמים לעבור מצד לצד, ניחא. ארבע פעמים, הייתי צריך לוותר ולהרגיע קצת את הנהיגה, להיות חכם ולא צודק (צודק מבחינת מותר לי לצאת לעקוף).

פורסם

ואז בטח היית חוטף דו"ח על עקיפה מימין.

Damned if you do, damned if you don't.

נראה לי השוטר פשוט חיפש לתפור למישהו דו"ח.

Volkswagen Golf 1.4T Trendline 2013

×
×
  • תוכן חדש...