Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מיכאל, הקטע הוא שלאורך זמן כשאתה נכנס לאוטו ושומע את המוזיקה שוב ושוב באותו האופן כאשר המוזיקה מגיעה מלפנים בלי שום שינוי בכיוון זה מתחיל לשעמם ומה שאני עושה זה משנה את המירכוז מפעם לפעם כאשר תמיד אני שומר על העקרון שהבמה הקדמית תהיה היותר דומיננתית והאחורית רק תשלים את הסט הקדמי, אבל שוב לפי דעתי השינוי הזה מפעם לפעם עוזר לי לשמור על אטרקטיביות בשמיעה

  • תגובות 109
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

1)מצטער על ההודעה הראשונה אני ישתדל לפסק יותר אתה צודק.

2)שמע כשאני אומר הבמה הייתה ממורכזת הכוונה היא שהזמרת הייתה ממש במרכז כששמענו את סוג המוזיקה של שלומי אני אפילו לא יודע איך קוראים לסוגים האלה וכמובן שמה שהיה צריך להגיע מהצדדים וכל הצלילים שנעו בין הרמקולים הגיעו זה לא שהיה שטח לא מנוצל או משהו כזה.

כששמענו פסיכודל שמענו את הכל בצורה ממש כמו שאני מחפש..

הסט הקדמי תפקד ברובו על כל השטח של הבמה כלומר כל הדש בורד כל צליל שהיה צריך להגיע הגיע והתמקם בדיוק כמו שחיפשתי האפקטים היו במקום הכל היה ממש יפה האפקטים הגיעו מהרמקולים בעיקר כשהיה משחק בין הצדדים הסט תיפקד בצורה מושלמת.

המשחק היה אבל הקטעים הכי יפים של האפקטים מהחלק האחורי ובעיקרון שאמורים לעבור מהאחוריים לקדמיים הסאב עבד כמו שצריך והשלים קצת את מה שחוסר באחוריים גרם.

אומנם לא היה לי התנגדות אצלו לאחוריים בשביל קטעים כאלה אבל ברמת העקרון ובאיך שכל הצלילים היו ממש אהבתי את הסאונד ואת התוצר המוגמר.

ד"א עוד רכב שעולה לי עם סאונד טוב לטראקים שאני שומע זה הרכב של איציק עוד לפני הקורות שהוא בנה הסאונד שהקדמיים שלו וכל הסאונד באוטו היה מדהים ברמת על!

אני אולי לא מסביר את עצמי טוב כי אני לא כל כך יודע איך להסביר את עצמי אם זה לא מובן אני ינסה שוב...

עמרי שמע אצלך מה שהערתי זה עניין של טעם אתה אוהב קצת יותר גיוון יכול להיות ולכן המערכת שלך עונה לך על הצרכים שלך ובאמת הסאונד שיצא הוא לא מכוער להפך ממש יפה אהבתי את איך שהמערכת מכוונת ונשמעת פשוט ההערה שנתתי היא בקשר למירכוז הבמה אני חושב שאם תנמיך את האחוריים שלך טיפטיפה ותיתן לקדמיים קצת יותר לעבוד הבמה ברכב שלך תהיה הרבה יותר טובה...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

כנראה הכוונה היא שמרכז הבמה היה באמצע הדשבורד.

 

 

לגבי הרמקולים ברכב, זה בדיוק מה שניסיתי להגיד, שברכב קשה מאוד על גבול הבלתי אפשרי ליצור מצב של היענות שטוחה.

 

בבית לא שומעים עם רמקולים אולפניים אבל מי שמשקיע כלכך הרבה על מערכת לרכב (אפילו באיזור ה5000-6000 ללא מגבר) אותו הסכום יכול ללכת לבית על רמקולים אולפניים, או לחובבי האודיו רמקולים איכותיים כמו PARADIGM, L&M, B&O, B&W ושאר זוגות אותיות עם סימן מעצבן באמצע ;)

פורסם

אוקיי, עכשיו היית ברור יותר. בכל אופן עם סט שני חלקים לא ניתן לבנות במה נורמאלית (אפשרי אך קשה, דורש בניה כמובן, טיים דילאי וכו') אז אם אהבת שני חלקים, נכונה לך חוויה גדולה יותר כשתשמע סט שלושה חלקים שמותקן כראוי.

פורסם
כנראה הכוונה היא שמרכז הבמה היה באמצע הדשבורד.

 

 

לגבי הרמקולים ברכב, זה בדיוק מה שניסיתי להגיד, שברכב קשה מאוד על גבול הבלתי אפשרי ליצור מצב של היענות שטוחה.

 

בבית לא שומעים עם רמקולים אולפניים אבל מי שמשקיע כלכך הרבה על מערכת לרכב (אפילו באיזור ה5000-6000 ללא מגבר) אותו הסכום יכול ללכת לבית על רמקולים אולפניים, או לחובבי האודיו רמקולים איכותיים כמו PARADIGM, L&M, B&O, B&W ושאר זוגות אותיות עם סימן מעצבן באמצע ;)

לא חסר רמקולים STAND-MOUNT לבית שנשמעים טוב. קח גם את PROAC , DYNAUDIO, POLK AUDIO, MONITOR AUDIO ,SONUS FABER ועוד ועוד...

החברות שמייצרות אלמנטים לבית מייצרות גם לרכב. דוגמת דיינאודיו, סקאן ספיק, שדגם רבולטור שלהם נמצא בסונוס -פבר קרמונה, פולק עם סדרת DB לרכב, ועוד..

 

אפשרי ברכב להגיע לבמת סטראו כמו שצריך, ובכלל, זה לא ישנה היכן תשב ברכב, מרכז הבמה צריך להיות מרכז הדש-בורד.

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

אם הכוונה לכיוון טיים קורקשין דרך ה HU אז כן.

אך ברוב המכשירים אין את האופציה הזאת (גם בבית) ולכן רוב התיקון נעשה ע"י כיוון של פאזה אקוסטית

הכוללת גם את מיקום וכיוון הרמקולים, ע"מ להגיע לטיימינג נכון.

 

בגדול, מרכז במה טוב ונכון, צריך להיות מכוון למרכז הדש, וזה שהנהג והנוסע יושבים כ"א בצד אחר של הבמה הוא המצב הנכון.

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

בבית אין ברוב המכשירים כי לרוב אין צורך בזה רק לסטריאו. ברכב יש להרבה מכשירים את האופציה הזו.

 

זה לא בגדול שמרכז הבמה או יותר נכון התמונה צריך להיות מרכז הדש, זה בדיוק. לגבי הנוסע והנהג זה בחירה של בעל הרכב ואין כאן מצב נכון. אם מדובר בתחרויות אז יש איגודים שמייחסים לשמיעה נכונה גם בצד של הנוסע חשיבות ויש כאלה שמייחסים חשיבות רק לצד של הנהג.

מעבר לכך זה שיש מרכז טוב זה לא אומר ששאר הדברים טובים. עדיין יכולות להיות בעיות במרכיבים אחרים של התמונה (ימין, ימין מרכז, שמאל, שמאל מרכז והפוקוס שלהם) ואחרים של הבמה (רוחב, גובה, עומק) ורבים אחרים (טונאליות, לינאריות וכו').

פורסם

אם כבר מדברים על זה, הרי שאף אחד מלבד טכנאי ההקלטה, לא יודע איך הוא כיוון את הסאונד,

ואם ככה, את מה בדיוק המערכת משחזרת? את הטכנאי? או את המקור?

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

Guest תמיר .א.
פורסם

אני לא מסוגל לשמוע רק עם קדמיים, אני עד עכשיו כבר חודשיים רק עם קומפננט קדמיים ואני משתגע,

 

תאמת, חסר לי הקפיות ולא מעניין אותי הבמה, שאני שומע את הזמרת ואת הקול שבא מכול הכיוונים באוטו - עוטף אותי זה נשמע הרבה יותר טוב מאשר מקדימה רק, וגם שיש באסים כבר לא שומעים את הקדמיים ,

לכן הבאס צריך להיות חלש מה שאני בכלל לא אוהב, והקדמיים מקבלים כ120WRMS כול רמקול.

 

תמיר

Guest תמיר .א.
פורסם

מה זה SQ תזכיר לי?!

 

לילה טוב.

פורסם

כיצד יוקלט החומר על הדיסק, קובע הטכנאי. אותו כנ"ל לגבי דיסק ייעודי לבחינת מערכות

 

שפילד, JMLAB, ואחרים.

 

כך, שאיך שלא תכוון, מה שתשמע, זה את האוזן של הטכנאי.

 

ולגבי הבמה, אתה יודע בדיוק למה התכוונתי.

זה שמישהו מכוון לנהג, או לנוסע כ"א והטעם שלו. אך אם אתה מתכוון לשחזר הופעה, בה הבמה איננה מתכווננת, אזי, מרכז במה צריך להיות מרכז דש ללא תזוזה.

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

תמיר מהמצאת הסטריאו המטרה הייתה HI-FI קיצור של High Fidelity - נאמנות גבוהה. סביב זה התפתח הענף ומערכות SQ ברכב מנסות לשמר את זה. כל דבר אחר ובמיוחד SPL זה תוצר לוואי.

 

שלומי, אני כתבתי משהו אחר? מן הסתם החומר שמוקלט על הדיסק נערך ע"י הטכנאי.

לא הבנתי מה אתה רוצה להגיד במשפט האחרון שלך. מה הקשר לשחזור הופעה? כבר הסכמנו שהמרכז צריך להיות מרכז הדש בורד.

אני לא ממש רואה שאנחנו מתקדמים כאן אז אני אסיים בזה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...