Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה לא תעשה כזה דבר תחליף את הסט שלך מקדימה לסט שלוש חלקים FNQ או מה שימצא חן בעינייך אולי אז תקבל את העוצמה שחסרה לך גם תישב קרוב לרמקול גם תהנה מתמונה ובמה יותר מוצלחים...

הסט בדלתות מאחורה מאוד יגרע לך מהמערכת לפי דעתי...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

  • תגובות 109
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בכל רכב איטום יועיל והגולף לא יוצאת דופן. אם אתה רוצה לשמוע בצורה נכונה אז לא רק שאתה לא צריך להוסיף סט מאחורה, עדיף גם שתמכור את ה6X9. אם אתה אוהב רמקולים אחוריים אז אין כאן בעיה עקרונית מלבד זו ששני זוגות הקומפוננט יקבלו את אותו הספק ולא יהיה FADER בין שניהם.

השיפור בעוצמה צריך להיות יחסית משמעותי.

שאלה שאולי לא ממש קשורה לכל הנושא פה אבל מאוד מעניינת אותי...

למה בשביל לישמוע נכון לא צריך רמקולים מאחורה? אני אישית דווקא אוהב את העובדה שיש לי רמקולים במגש האחורי! זה מוסיף לקומפוננט ונותן תחושה של סראונד סאונד מאוד נחמד! הרמקולים האחוריים שלי מוגברים על ידי מגבר סאונד-סטורם שמגביר גם סאב. הקומפוננט של פיונייר די ישן שמחובר לHU בלי מגבר שנותנים תמורה שלא מהעולם הזה! ואני מתכוון שאני שומע מוזיקה ברמה של 24-25 מה-30 שהHU יכול להוציא, אבל אני סוטה מהשאלה... השאלה המרכזית היא עד כמה זה משפיע (לטובה או לרעה) שיש לאוטו במה אחורית ואם אפשר הסבר קטן על "לשמוע בצורה נכונה"?

 

תודה מראש על התגובות!

אלכס.

HU: Alpine 117E Comp: Hertz HSK165

AMP: Audison LRx 4.1k SUB: Hertz HX300D

Capacitor: Connection (Audison) 1F

פורסם

לגבי איטום, אני לא חושב שמייבאים חברה אחרת מלבד DYNAMAT לארץ. היא נחשבת לאחת מהטובות ביותר. יש לה כל מיני מוצרים אבל אם מדובר על טיפול ברעידות אז החומר המומלץ ביותר הוא הדיינמאט אקסטרים.

 

לגבי שמיעה נכונה, דיסק מוסיקה מוקלט (לרוב) בסטריאו (שני ערוצים) ומיועד להשמע ע"י שני רמקולים (רמקול לכל ערוץ, ימין ושמאל). למרות שמשתמשים בשני רמקולים שממוקמים במרחק מסויים אחד מהשני ניתן ליצור אשליה (שאותה יוצר טכנאי ההקלטה) שצלילים מסויימים ממוקמים בין שני הרמקולים, ימינה ממקום הרמקול הימני, שמאלה ממקום הרמקול השמאלי, בגובה ובעומק מסויים או בקיצור, באמצעות שני הרמקולים ניתן ליצור במה כמו בהופעה חיה שבה כל נגן וזמר ממוקמים במקומות שונים על גבי הבמה. לאשליה הזו קוראים "במת צליל".

אם נירצה לשחזר את הבמה הזו, שעליה עבדו הרבה זמן באולפן, הדבר הראשון שנזדקק לו הוא שני רמקולים שממוקמים לפנינו (אחר כך יש עוד דברים רבים שנזדקק להם ברכב ותוכל לקרוא עליהם בלינק שאצרף בסוף ההודעה). בגלל שבמקור (הCD) אין ערוצים אחוריים, ברגע ש"ניצור" ערוצים כאלה באמצעות שני רמקולים אחוריים אנחנו נתרחק מהאפשרות של לשחזר בצורה נאמנה את החומר שהוקלט על הדיסק.

לכן, אם אנחנו רוצים לשמוע בצורה "נכונה" נזדקק לשני רמקולים קדמיים בלבד.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=301772#post301772

פורסם

לדעתי, מיותר להתקין קומפוננט בדלתות אחוריות, בטח ובטח אם יש לך רמקולים אחוריים

שגם זה לדעתי מיותר. ועוד FNQ שהם לא קומפוננטים זולים..(מחיר)

 

רוצה עצמה? איטום יכול מאד לעזור, למרות שהגולף אקוסטית למדי.

סאב ומגבר יותר עצמתיים, לדעתי יספקו את הסחורה.

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

מבחינת סאב לא חסרה לי עוצמה ואפילו הבאס עולה על הרמקולים

מהמגברים אני גם מאוד מרוצה ולא חסרה לי עוצמה מהם...

בקשר לחלק השלישי של הFNQ יש לי כמה שאלות:

חייבים לשים אותו על הדשבורד?

כמה עולה בניה לרמקול הזה?

ומה התפקיד שלו?הוא נותן רק באס? או שזה רמקול נוסף שמתפקד כמו רמקול רגיל?

למכירה סאב רוקפורד פאוור T1

למכירה מגבר רוקפורד פאוור 501BD מונובלוק

פורסם

חייבים אתה לא חייב כלום מומלץ המילה היותר נכונה...

החלק השלישי הוא מידים בגודל 4 אינץ' אם אני לא טועה...

בניה כזאת עם איטום טוב תעלה לך פחות מעוד סט לדלתות האחוריות והתוצאה תהיה פי ארבע יותר טובה...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

אייל, לינק מאוד חינוכי! הוא הסביר בצורה נפלאה כל מה שקשור לבמה קידמית, איפה, איך ולמה לשים כל חלק בקומפוננט! :-)

אבל מה שאני עדיין לא מבין זה אם בשביל לשמוע "נכון" לא צריך במה אחורית באוטו למה כל כך הרבה חברות מייצרות רמקולים אובליים (9*6)? אם זה חלק שלא ממש דרוש לבמה באוטו למה כל כך הרבה חברות משקיעות סכומים נכבדים על פיתוח הרמקולים הללו?

HU: Alpine 117E Comp: Hertz HSK165

AMP: Audison LRx 4.1k SUB: Hertz HX300D

Capacitor: Connection (Audison) 1F

פורסם

קשת, אין דבר כזה "במה אחורית".

מהסיבה הפשוטה, שאינך צופה בהופעה כשגבך לבמה.

 

ולכן במערכות SQ רמקולים אחוריים מיותרים.

מה שכן, אפשר להתקין אותם בשביל החבר'ה שיושבים במושב האחורי, או במקרה של סט-אפ המשלב קולנוע, שהם הכרחיים עבור DD-DTS .

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

אייל מה שאתה אומר נכון כמובן אך בערבון מוגבל, לפי מה שאתה אומר שני רמקולים ייתנו שחזור מצויין למוזיקה שמקורה אמיתי, ז"א מוזיקה חיה עם נגנים וזמרים אבל שוב כמו שכבר נאמר בפורום לא מעט, כשאתה שומע מוזיקה אלקטרונית, פה אתה לא בה לחקות במה עם זמר, פה ההתמקדות היא יותר באפקטים, מלודיות ובאס ליינים, דווקה פה במה אחורית תגרום לאפקט חיובי בשמיעה, זו דעתי

פורסם

אני לא שומע או מתעניין במוסיקה אלקטרונית לכן קשה לי להגיב על בנושא. למרות זאת אני מעריך שלפחות בחלק מהדיסקים הללו האמנים שיושבים באולפן משקיעים ביצירת במה מסויימת וכשהם עושים זאת, הם לא משתמשים ברמקולים אחוריים.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...