Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא החלפתי את את בניות הפיבר. הן נשארו במקומן.

האלמנטים הוכנסו בתיבות עץ, והונחו על רצפת הרכב.

 

ממה שאני זוכר, היו פולק מסדרת DB, הדיימונד שלי, מורל דוטק, ו RAINBOW REFERENCE , שאת התיבות שלהם לא אני החלפתי, וגם פוקל אוטופיה.

 

בקשר, להודעה שלך ג'ק, אמרתי לך גם בפרטי, לא שווה התייחסות.

 

שלומי

קצת קפצת מעל הפופיק שלך... ורואים.

אין מצב שעשית בניות מעץ שנשמעו יותר טוב, ואם כן, אז אולי במקום שננחש, תסביר לנו איך

ההבדל יוצא טוב יותר באופן כה משמעותי?

  • תגובות 109
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קודם כל מיכאל צריך להבין שכיוון פאזות אקוסטיות זה עוד כלי שיש לנו בשביל לשפר את איכות המערכת, אי אפשר רק עם כיוון פאזות אקוסטיות להגיע לתוצאה גבוהה. אם הרמקולים מותקנים במיקומים לא טובים אז כיוון נכון של פאזות לא יגרום למערכת להיות ברמה גבוהה.

מערכת SQ ממש לא צריכה לתפקד רק להופעות חיות, הסיבה היחידה שהופעות חיות הוזכרו כאן היא כדי שיהיה קל יותר להבין מה הכוונה בבמת סאונד. מערכת SQ נבנת כדי לנסות ולשחזר בצורה כמה שיותר מדוייקת את המידע שמוקלט על הדיסק. אם בדיסק טכנאי ההקלטות יצר במה ותמונה (הסברתי כבר מה ההבדל בין השתיים למקרה ואתה לא בטוח תחזור כמה הודעות אחורה) שבהן הזמר נמצא במרכז התמונה מלפנים, המתופך במרכז התמונה מאחורי הזמר, גיטריסט משמאל, בסיסט למשל מימין, חצוצרה בין מרכז התמונה לבין ימין התמונה (כלומר בין הזמר לבסיסט) וכו' כשנשמע את הדיסק במערכת כך ימוקמו הכלים.

מעבר לכך כמובן יש דברים נוספים כמו למשל טונאליות שזה עד כמה נשמע הכלי אמיתי.

 

לסיכום, מערכת SQ נועדה לנסות ולשחזר בצורה כמה שיותר מדוייקת את המידע שמוקלט על הדיסק, מהסיבה הזו דיסקים שהוקלטו בצורה גרועה נשמעים גרועים במיוחד במערכת SQ (זו בעיה לא קטנה אם יש מוסיקה שאתה אוהב שהוקלטה רע ותמיד יש כזו).

היה כאן גם ויכוח של כיצד נוכל לדעת שאנחנו משחזרים במדוייק את המידע שמוקלט על הדיסק, ובכן זו בעיה כי בעצם רק הטכנאי יודע אבל אם נשמע את הדיסק בכמה מערכות איכותיות נוכל לקבל מושג די טוב.

 

אפשר להסביר יותר לעומק אבל לדעתי אם למשל תוריד את ספר החוקים של EMMA (אני חושב שיש אותו להורדה באתר שלהם) ותקרא אותו זה יהיה עדיף כי ההסברים שם מפורטים וטובים. אחר כך אם ישנן עוד שאלות אפשר לנסות ולענות עליהן כאן.

פורסם

אני יוריד

תודה על ההסבר..

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

איל, לגבי הסט של הריינבו, אני לא כ"כ זוכר את הבנאדם, ואין לי שום דרך ליצור אתו קשר

משום שלא אני בניתי עבורו את תיבות העץ.

 

גל, בתיבות העץ הבאס היה יותר בשרני, בעל נפח, וחי יותר.

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

שלומי, כל עניין הבניות לא כל כך הגיוני. אם יש חלק שהגיוני להחליף אותו בתיבה זה המידבאס, מידבאסים שזקוקים לנפח גדול של דלת. אני לא מאמין שמישהו בנה תיבה בנפח של 10 ליטר לפחות ושם אותה מקדימה ולו בשביל הבדיקה ואם כן, אז גם הנפח שהוא השווה לא מדוייק כי קשה מאוד לדעת את הנפח של הדלת ככה שכל השוואה כזו היא לא רלבנטית.

כתבת שמדובר בבניות פיבר, על אילו בניות מדובר?

אם מדובר במידבאס ששמו אותו בקיק אז שמו אותו בנפח קטן מדי והוא ישמע לא טוב בבניה. בשביל להשוות אותו לתיבת MDF צריך לעשות את התיבה בדיוק באותו הנפח וגם למקם אותה באותו המקום, דבר שקשה לי להאמין שהתרחש.

 

עדיף אם המידבאס היה בתיבת MDF אטומה בעלת נפח מספק מאשר בדלת אבל זה בלתי אפשרי וכמו שאמרתי זה כמו לבקש שהנהג ישב באמצע הרכב. אם מדברים על תיבת פיבר ותיבת MDF באותו הנפח אין שום סיבה שבMDF הרמקול ישמע יותר טוב.

 

אם יש ריינבאו רפרנס בארץ אז אני מעריך שמדובר רק בשני חלקים כי השלושה חלקים יצא לא ממזמן והוא מאוד יקר. אם הסט שני חלקים היה בבניית פיבר אז שוב, רוב הסיכויים ששמו את הוופר בבניה בעלת נפח קטן מדי ואז כששמו אותו בתיבה מMDF בעלת נפח גדול יותר הוא נשמע טוב.

פורסם

סתם בשביל הסקרנות כמה יקר הריינבאו רפרנס 3 חלקים?

יש קישור?

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

אני לא מדמיין נכון?

5851 יורו?

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

וכל פאונד כמה זה בשקלים?

מה זה נראה לי המחירים שמה מאוד יקרים...

אלוהים אבל איזה דברים נכנסתי למגברים אני עד עכשיו מגלגל את הלשון בחזרה לפה...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

אייל כמה המחיר שהסט שלך עולה שמה?

זה אותה רמה הסט שלך והריינבו הזה?

אני פשוט לא מעכל שדברים כאלה קיימים אלוהים 48000 אלף שקל בלי ייבוא בלי כלום...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

אין לי בדיוק את הסט של ג'נסיס. הסט מורכב מ7", 4", טוויטר וקרוס פאסיבי. לי יש 7", 5.5", הורנים וקרוס אקטיבי (שכמובן גם מחייב ערוץ הגברה לכל אלמנט בניגוד לשני ערוצים בלבד לכל הסט המקורי). הסט השלם עולה 3000 פאונד.

הריינבאו יקר משמעותית אבל ברמת העקרון אלו סטים שמתחרים אחד בשני.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...