Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1593 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

איפה כדאי לבדוק בראבו 2010 לפני קניה באזור ירושלים?

הבנתי שברכבים ישנים יעיל יותר לקחת למוסך שמתמחה בדגם מאשר למכון.

יש המלצות?

אם יש מישהו מיוחד ששווה את המאמץ אוכל להרחיק למקום אחר.

 

תודה רבה.

Today is a great day!

Just like every day...

פורסם

לא יודע איפה לבדוק, אינני מהאיזור, אבל יכול לתת לך דגשים מה לבדוק (החזקתי אחת 4 שנים).

מערכת בקרת אקלים- לבדוק שכל התריסים עובדים: המזגן עובר מהרגליים, למפשיר אדים ולפרונטלי + חום וקור עובדים. אצלי הסיפור הלך לגמרי, דורש פירוק דשבורד ועלות אסטרונומית ביחס למחיר הרכב.

כרית אויר דשברוד מתנפחת.

נשם מנוע מתחיל לזייף (רעש של בריחת אויר)- עלותו הייתה כ- 1000 שח ואין חליפי.

 

מעבר לזה כמובן כמו כל רכב טורבו לשים דגש על תקינותו.

לגבי הגיר הרובוטי אין לי התייחסות כי שלי הייתה ידנית.

 

אחלה VFM אבל כשהרכב מזדקן מתחילות לצוץ תקלות.

בהצלחה.

 

  • אהבתי 1
פורסם

תודה על התגובה המפורטת!

 

לפני 4 שעות, o.r כתב:

נשם מנוע מתחיל לזייף (רעש של בריחת אויר)

 

איך מזהים את זה? מאיפה הרעש?

 

לפני 4 שעות, o.r כתב:

לגבי הגיר הרובוטי אין לי התייחסות כי שלי הייתה ידנית.

 

אני מתייחס לידנית. יש דגשים לגבי הגיר?

Today is a great day!

Just like every day...

פורסם
לפני 18 דקות, GR8Day כתב:

תודה על התגובה המפורטת!

אין בעד מה

 

איך מזהים את זה? מאיפה הרעש?

זו תמונה ללא מכסה הפלסטיק של המנוע, סימנתי מאיפה מקור הרעש.

image.png.ef058a6f1b7ce372afbc3e88dd350e5d.png

 

 

אני מתייחס לידנית. יש דגשים לגבי הגיר?

מלבד רעשי חריקה קלים מהדוושה, הגיר עבד נפלא ונמכר עם מצמד מקורי לאחר 180K קמ

 

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...