Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1616 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן תקין.

בתוך המכסה הזה (מכסה שסתומים) עף שמן שמשמן את כל החלק העליון של המנוע 

חלקו פוגע גם במכסה.

תקין לגמרי.

 

כמו שבוקי כתב.

בוצה זה דבר רע.

טחינה (מין גוון חלבי לשמן ) זה כבר קטסטרופה

.

פורסם

רק אסביר למה ברכבים הקודמים כנראה היה נקי -

בהרבה מכוניות במכסה השסתומים יש מגן פלסטיק מתחת לפקק, ולכן הוא מונע מכל מיני השפרצות שמן להגיע לפקק.

במנוע באוטו הנוכחי שלך אין ולכן יש שמן על הפקק.

פורסם (נערך)

מזכיר לי שבפיאט 132 1800s שהייתה לנו ( גל זיזים עליון כפול, 112 כ"ס כמו בגולף GTI), הלכתי פעם למוסך.
המכונאי פתח את הפקק שמן בזמן שהמנוע עובד,  ואמר "המנוע זורק שמן, הוא לא תקין".

עריכה אחרונה על ידי BassDriver
  • מצחיק 1
  • מבאס 1
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 9.1.2022 בשעה 20:22, Ooga כתב:

רק אסביר למה ברכבים הקודמים כנראה היה נקי -

בהרבה מכוניות במכסה השסתומים יש מגן פלסטיק מתחת לפקק, ולכן הוא מונע מכל מיני השפרצות שמן להגיע לפקק.

במנוע באוטו הנוכחי שלך אין ולכן יש שמן על הפקק.

תודה על תשובתך

×
×
  • תוכן חדש...