Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1664 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

מחפש לקנות מערכת מולטימדיה אנדרואיד לרכב.

הונדה סיוויק סטיישן 2014, במולטימדיה זה כמו הסיוויק האצ'בק מאותו שנה.

חשוב ביותר:

כמובן אנדרואיד.

שיהיה מהיר.

שהבלוטוס יעבוד חלק וטוב

וכו

אשמח לקישורים, גם לאלי אקספרס.

בבקשה רק ממי שהזמין והתנסה כבר..

עריכה אחרונה על ידי המהיר הזהיר
  • מעניין 1

אין עוד מלבדו!!!

אבא תודה על הכל!!!

פורסם (נערך)
לפני 12 שעות, המהיר הזהיר כתב:

שלום לכולם,

מחפש לקנות מערכת מולטימדיה אנדרואיד לרכב.

הונדה סיוויק סטיישן 2014, במולטימדיה זה כמו הסיוויק האצ'בק מאותו שנה.

חשוב ביותר:

כמובן אנדרואיד.

שיהיה מהיר.

שהבלוטוס יעבוד חלק וטוב

וכו

אשמח לקישורים, גם לאלי אקספרס.

בבקשה רק ממי שהזמין והתנסה כבר..

אני עובד כבר יותר משנתיים עם מולטימדיה, תואם מקור. לדעתי המכשירים הטובים ביותר הם T'EYES CC3 או JOIYNG. חפש באליאקספרס או הרשת.

יש גם מכשירי מולטימדיה שנמכרים בארץ, והם גם מעולים. מאוד ממליץ על  סנטר סאונד מיבנה. מתקין בשם אייל עובד עם המכשירים הטובים ביותר. המכשירים הטובים הם עם 6 גיגה בזיכרון ראם 128 זיכרון פנימי עם אפשרות לנגן דיגיטאלי, דבר מעולה ללא רעשים כלל.

עריכה אחרונה על ידי Dani Cohen
  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...