Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1700 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

יש לי מאזדה 2, 2018 , 36 אלף ק"מ

לאחרונה התחילה שריקה במעבר בין הילוך בין שני לשלישי, וכאשר אני נוסע ידני על שני ונותן כוח, שומעים את השריקה, כלומר זה משהו בהילוך השני.

ממש נשמע כמו שריקה של בנאדם שנעלמת בהילוכים האחרים.

המוסך המורשה אומר שאין לזה משמעות והם לא יודעים איך לטפל, וממליצים לא לשפוך כסף על הגיר עכשיו.

 

מה דעתכם? הרכב 2018 זה ממש מבאס ומעצבן לשמוע את זה!

פורסם

האם תוכל להקליט את הרעש?

האם הרעש קורה בכל נסיעה בשני, או רק לקראת העברת ההילוך לשלישי?

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם

אנסה להקליט יותר מאוחר,

הרעש נשמע רק במעבר הילוך בין שני לשלישי, אבל אם אעביר לידני בהילוך שני ואתן גז ללא העברת הילוך לשלישי, הרעש יישמע.

משמע שהבעיה כנראה בהילוך השני, וככל שנותנים יותר כוח השריקה מתגברת לרמה ששומעים אותה מהתא נהג.

פורסם

שמעתי בדיוק על אותה תופעה מחבר שמחזיק בדגם 2018.

כנראה שמדובר במשהו סדרתי, אצלי בדגם 2015 לא יצא לי להרגיש את זה.

 

Isuzu Pickup 4X4 1993 2.0l ->Suzuki Jimny 2008 1.3l->Mazda 2 2015 1.5l

 

×
×
  • תוכן חדש...