Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט קופה שנת 96


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7719 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברצוני לקנות פיאט קופה שנת 96 יד 5 140000 ק"מ

רציתי לקבל חוות דעת על ההצעה ובכלל על סוג רכב זה מבחינת :

אמינות , אחזקה , צריכת דלק , כח סוס , רכב מהיר\יציב וכל אינפורמציה שצרחך לדעת לגבי רכב זה שיכולה להסב את תשומת ליבי לחיוב או לשלילה

תודה

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אימינות על הפנים ולפי כמה אנשים שיש להם את האוטו

אחזקה יקר

צריכת דלק כמו כל אוטו ספורט

יש שתי דגמים 16V.20V שני הדגמים נוסעים יפה מאוד

מיכאל.

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

פורסם

בצע חיפוש מתקדם בפורום הייעוץ ברכישה על "פיאט קופה". מובטחות הרבה תוצאות.

 

בגדול - זהו רכב יקר לאחזקה אך מתגמל מאוד. הבעיה היא למצוא אחת כזאת נורמלית מכיוון שרובן המוחלט שחוטות. במיוחד בדוק עבר של תאונות ומצב המנוע+טורבו

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

חבר שלי קנה גם אחת ,פשוט רכב מדהים, סלון עור מבפנים,הרגשה של פאר יוקרה .

 

לגבי התחזוקה : החלקים יקרים להחריד .

 

הצריכת דלק גבוהה,אבל זה גם יחסי בהתאם לאופי הנהיגה שלך.

 

אני לא יודע דבר על השלדה שלה ,אבל כוח יש לה בשפע, כשהטורבו נכנס היא פשוט מדביקה אותך למושב.

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

כן.

עוד החלטה שיווקית מבריקה של סמל"ת.

באיטליה היו גרסאות 1.8 ו-2.0 אטמוספריות שהיו מתומחרות ברמה דומה לפונטו HGT, וכמובן לא הגיעו לארץ מעולם, אלא אולי ביבוא אישי.

פורסם

אני רק אציין שכדאי מאוד לבדוק את הרכב ב7 עיניים!

ולשים לב במיוחד לכל סימן שעלול להעיד של פגיעת שלדה...שזה דבר נפוץ מאוד במכוניות האלה. :?

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

חלקים יקרים, מנוע סה"כ דיי אמין, אבל יש תקלות ... זה לא יפני

 

מאוד מפוארת , מאוד נוחה, מאוד יפה, נוסעת חזק , לא צריך הרבה בשביל לגרום לה להשאיר אימפרזות מאחור ..

צריכת דלק: 1:6 בלחיצה , 1:8 בנסיעה רגועה

205 כ"ס 16 שסתומים

אוטו מאוד מומלץ אם יש לך עבודה קבועה למקרה שתצטרך לתקן ... וכמובן דלק :)

 

אוטו מאוד כייפי.

פורסם

בתור בעלים לשעבר , רכב לא אמין.

בניגוד למה שהחבר'ה כותבים כאן, צריכת הדלק היתה נמוכה להפליא.

אחיזת הכביש נמוכה, יציבות כיוונית טובה מאד, נטיה חזקה ל-Torque Streer, הגה בעל תחושה מדהימה, קוטר סיבוב של אוטובוס, גיר ארוך בטירוף ובלמים גרועים...

רעשים וקרקושים בלתי ניתנים לאיתור/השתקה בתא הנוסעים ועוד אני קניתי את שלי יד ראשונה ללא תאונות וק"מ נמוך.

מושכת מבטים ברמזורים יותר מכל אודי TT :), ומשפטי סלח לי, איזה אוטו זה ? מאד מציקים :)

נטיה לא ברורה להופעת סריטות בדלות/מכסה מנוע...

מעבר לכך, נוחה מאד, מהנה וחזקה - אך עם נטיה מפחידה לגרימת הופעתו של גרר לאחר לחיצות ממושכות.

מצ"ב תמונה...

אגב, נמכרה לחבר קרוב לטובת STI כחולה :):):):)

Coupe - 02.JPG

DSCN0596.JPG

BMW330i

למכירה מגבר 8011S MBL + רמקולים MONTANA EPS

פרטים בה"פ

פורסם

הייתה גם לי 96 צהובה ,אכלתי ממנה המון מרורים(כולל החלפה של 3!!! מנועים).

קשה מאד למצוא אחת במצב טוב ואני לא ממליץ לגעת באחת שהיא פחות ממצב כזה,כלומר-כמעט בלתי אפשרי!

ד"א :יש לי לקוח קבוע בתחנה שיש לו 98 יד ראשונה שמורה בטירוף,ולמרות הנסיון הרע שהיה לי,הוא יודע למי לפנות כשהוא ירצה למכור :hihi::loco:

ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
הייתה גם לי 96 צהובה ,אכלתי ממנה המון מרורים(כולל החלפה של 3!!! מנועים).

קשה מאד למצוא אחת במצב טוב ואני לא ממליץ לגעת באחת שהיא פחות ממצב כזה,כלומר-כמעט בלתי אפשרי!

ד"א :יש לי לקוח קבוע בתחנה שיש לו 98 יד ראשונה שמורה בטירוף,ולמרות הנסיון הרע שהיה לי,הוא יודע למי לפנות כשהוא ירצה למכור :hihi::loco:

ג.

גם אני אשמח להניח עליה את היד :)

BMW330i

למכירה מגבר 8011S MBL + רמקולים MONTANA EPS

פרטים בה"פ

פורסם

כמו שאמרו הרכב אמין (יחסית) ומספק הנאה וכיף, בתנאי שהתייחסו אלוי יפה. לפני כחצי שנה אחד אחד חיפש קופה..ולהפתעתו (והפתעת הרבה אנשים) הוא מצא אחת אצל איש מבוגר עם קילומטרא'ז אפסי, שמורה והכל..לפי מיטב זכרוני הוא חטף אותה, ככה שיש תקווה למצוא אחת.

 

כשהייתי יותר צעיר דוד שלי קנה אחת מהחברה, פשוט רכב מדהים..כל פעם שהיינו עוברים ברחוב, לא היה אחד שלא הסתכל וככה זה עד היום..ודלק וכל שאר האחזקה לא צריכים להוות בעיה למי שרוצה לקנות רכב כזה, כמו אימפרזיה טורבו וכמו שאר הרכבים בעלי הטורבו, הוא ישתה לך דלק..והרבה, אין מה לעשות-תיקח בחשבון שזה רכב לא חדש עם כמעט עשור על הכביש.אז הבלאי גדל ככה שאתה צריך להשאיר כמות לא קטנה של מזומנים בצד, בשביל חלפים יקרים שלא יהיו תמיד זמינים.

 

הרכב הזה הוא חלום קטן שלי (הדבר הכי קרוב לפרארי:-P ), אז אני במקומך הייתי קונה אותה..

1.8T 8)

פורסם

אורן,

 

תיקון - לא 205 כ"ס, אלא 195 כ"ס (ב- 16V).

 

 

pasparto,

 

אם החלפת 3 מנועים זאת בעיה מקומית אצלך וכנראה היו סיבות טובות לכך. בעיקרון המנוע אמין.


×
×
  • תוכן חדש...