Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חושב לעבור לרכב חשמלי- התלבטות


gucci3
 שיתוף

פוסטים מומלצים

לפני 5 שעות, Doron_Z כתב:

בקיצור, עניין של זמן עד שהתחום הזה יגמר ודיונים עליו יהיו ברמה של חובבי רכיבת סוסים

לדעתי ההספד שלך קצת מוקדם מידי.

 

קודם כל אני חייב להוציא את הנ"ל מהמערכת, מאחר וציטטת את המשפט היפהפה "Carsforum הולך והופך לפורום של שונאי רכבים ומתעבי נהיגה. אין שום בעיה להתנהל בכמה וכמה כבישים בארץ על 160" - אפשר להסכים שמותר לאהוב כלי רכב ולהנות מנהיגה גם במהירויות אחרות או במקומות שאינם בהכרח כביש ציבורי? תודה רבה ועל לא דבר.

 

ובעניין ההספד - אני די בטוח שדברים דומים נאמרו כשתיבות ידניות התחילו להעלם, כשנכנסו תקנות זיהום מחמירות, כשרגולציה חייבה מערכות פליטה שקטות יותר, כשהגאים חשמליים הופיעו ושוב עכשיו - כשמנועים חשמליים הופכים לנפוצים. אני בטוח שזה אינדיבידואלי אבל הנאה מנהיגה לא בהכרח מתרחשת רק כשיש מצמד, עננת עשן שחור או כחול, 100 דציבל, הגה הידראולי ומהירות לא מוגבלת.

הטכנולוגיה השתנתה, אני לא מתכחש - אבל מאוד לא סביר שמעכשיו ייוצרו רק כלי רכב בסגנון מקרר חשמלי עם גלגלים. בהחלט מסכים איתך שיש שינוי ב"טעם הקהל" בכלל ובזה הפחות מבוגר בפרט, שחלקו מעדיף להתנהל במושב האחורי של מונית - שלא לדבר על איזו WAYMO אוטונומית לגמרי - ולא במושב הנהג של BRZ או 205 GTI בת 30. ויחד עם זאת, אני אישית לא רואה את התחום נעלם לגמרי רק כי הרוב מעדיף SUV - כי אותו רוב אולי נהג בסדאן או האצ'בק בעבר, אבל זו לא היתה בהכרח WRX יורקת אש אלא משהו פחות קרבי בהרבה. ולמרות כל זאת, אוהבי מכוניות ונהיגה היו - ויהיו גם בהמשך, אפילו אם מכוניות יוגבלו "רק" ל-160 קמ"ש.

 

 

  • אהבתי 2

The older you get, the better you used to be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מסכים עם מה שאמרת אבל הבעיה בפורום חמורה יותר. זה לא רק מהירות, זה הכל. לא פעם אנשים בפורום נוזפים באנשים שרוצים רכב חזק, או רכב עם התנהגות דינמית (לא לדבר על אלה שבכלל לא מבינים מה זה אומר) או רכב מתקשר. הרבה פה רואים רכבים כמקרר שנוסע 10 קמ"ש בפקק וכל שיחה שמעבר להתנהגות בקרת שיוט אדפטיבית מיותרת, והעיקר שהמקרר יהיה גדול ושהאור ידלק כשפותחים את הדלת, ולאט לאט הם הופכים הרוב. לא במקרה קבוצות של בעלי אלפות, במוו וטסלות נדדו לטלגרם ודומיו. להרבה נמאס לשמוע נזיפות על מה הרכב שלהם לא צריך.

בתאריך 13.10.2021 בשעה 07:20, SuperBamba כתב:

ולדעתך מאיזה סיבות נובעת תאוצת 8.7 שניות הזו? בצרפתיות החשמליות לא נהגתי אז אמנע מלחוות דעה, אף על פי שנהגתי בדגמים חשמליים אחרים לאורך הזמן.

 

הרכב היחיד שהייתה לו תאוצה ״פושרת״ מכל אלה היה הרנו זואי החשמלית. גם שם מדובר בשיפור ניכר מרכבי בנזין מקבילים.

 

 

נהגתי על האיוניק 5 שמאיצה יותר טוב ואני יכול להגיד לך שמטורף זה לא. התאוצה מצויינת ומאוד שימושית, דומה לאאודי a6 3 ליטר  tdi שזה טוב מאוד, אבל ממש ממש לא מטורף. שב בטסלה כל טסלה תלחץ עד הסוף ותבין מה זה מטורף. חבר עם אאודי tt  שבפועל מאיצה אותו דבר למאה היה בשוק מעוצמת התאוצה של הטסלה. לא מזמן אחרי תקופה שלא נהגתי ברכב של אשתי, נסענו ביחד איך שאנחנו יוצאים לדרך אני עוצר את הרכב ואומר לה שנראה לי שיש תקלה, שהרכב עושה רעש אבל לא מתקדם, היא אמרה לי "מצחיק מאוד" היא חשבה שאני צוחק ורק אז הבנתי כמה התפיסה לגבי תאוצה ורעש השתנו לחלוטין.

 

ולעניינו של פותח השרשור. דעתי, אם ההגבלה של 160 קמ"ש מטרידה אותך לא האיוניק 5 ולא האנייאק הם רכבים בשבילך. דבר ראשון כל נסיעה מעל 130 קמ"ש תוריד בצורה דרסטית עד לא שימושית את הטווחים של הרכבים האלה. מחבר עם טסלה (באמת חבר,  לא אני😄) בנסיעות של 150 קמ"ש צפונה בואך 200 הוא מדבר על 50% אחוז ירידה בטווח ומטה וטסלה 3 רכב הרבה יותר אווירודינמי משני הג'מוסים האלה. ולמען האמת ירידת טווח לדעתי היא הבעיה הפחות גדולה שלהם או לפחות של האיוניק 5 באנייק עדיין לא יצא לי לנסוע, למרות שקשה לי להאמין שזה שונה דרסטית. אבל האיוניק הוא רכב מאוד כבד בהתנהגות שלו. נסיעה במהירות כזאת ברכב ללא יכולות דינמיות  לגבות אותה היא סכנת נפשות לך ולסביבה, על כל סכנה לא צפויה יהיה מאוד קשה להשתלט עליהם לא לדבר על הזמן תגובה שלהם כדי שירחיקו אותך מהסכנה. לא במקרה בגרמניה מי שאתם רואים נוסעים ב 200 קמ"ש + על הנתיבים השמאליים זה בעיקר פורשה, במוו מרצדס וכו' או הכי גרוע גולף gti או אוקטביה rs. זה מתוך הבנה שלא כל רכב שמגיע ל 200 תוכנן לזה. שני הרכבים האלה(האיוניק בטוח) לא תוכננו לזה. אם זה מה שעושה לך את זה ואתה צריך ג'יפון או שתשים את הכסף ותקנה קופרה אטקה או שתחסוך עוד קצת כסף וחכה לטסלה y.

 

 

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, X9500 כתב:

לדעתי ההספד שלך קצת מוקדם מידי.

 

קודם כל אני חייב להוציא את הנ"ל מהמערכת, מאחר וציטטת את המשפט היפהפה "Carsforum הולך והופך לפורום של שונאי רכבים ומתעבי נהיגה. אין שום בעיה להתנהל בכמה וכמה כבישים בארץ על 160" - אפשר להסכים שמותר לאהוב כלי רכב ולהנות מנהיגה גם במהירויות אחרות או במקומות שאינם בהכרח כביש ציבורי? תודה רבה ועל לא דבר.

 

ובעניין ההספד - אני די בטוח שדברים דומים נאמרו כשתיבות ידניות התחילו להעלם, כשנכנסו תקנות זיהום מחמירות, כשרגולציה חייבה מערכות פליטה שקטות יותר, כשהגאים חשמליים הופיעו ושוב עכשיו - כשמנועים חשמליים הופכים לנפוצים. אני בטוח שזה אינדיבידואלי אבל הנאה מנהיגה לא בהכרח מתרחשת רק כשיש מצמד, עננת עשן שחור או כחול, 100 דציבל, הגה הידראולי ומהירות לא מוגבלת.

הטכנולוגיה השתנתה, אני לא מתכחש - אבל מאוד לא סביר שמעכשיו ייוצרו רק כלי רכב בסגנון מקרר חשמלי עם גלגלים. בהחלט מסכים איתך שיש שינוי ב"טעם הקהל" בכלל ובזה הפחות מבוגר בפרט, שחלקו מעדיף להתנהל במושב האחורי של מונית - שלא לדבר על איזו WAYMO אוטונומית לגמרי - ולא במושב הנהג של BRZ או 205 GTI בת 30. ויחד עם זאת, אני אישית לא רואה את התחום נעלם לגמרי רק כי הרוב מעדיף SUV - כי אותו רוב אולי נהג בסדאן או האצ'בק בעבר, אבל זו לא היתה בהכרח WRX יורקת אש אלא משהו פחות קרבי בהרבה. ולמרות כל זאת, אוהבי מכוניות ונהיגה היו - ויהיו גם בהמשך, אפילו אם מכוניות יוגבלו "רק" ל-160 קמ"ש.

 

 

 

חלק משינוי הנוף של קארספורום זה בדיוק האופי המטיפני שאתה מדבר עליו ושבו צוטטת במשפט (ואתה ממשיך לדבר עליו גם פה עם "אפשר להנות מנהיגה גם בכבישים שהם לא ציבוריים", שזה בגדול מוחק את כל הקטע הזה של רכב כיפי לרחוב (Street car)) אז כן, בגדול אני רואה בגישה שאתה מציג חלק מאותו שינוי (שלילי מבחינתי כחובב נהיגה) שעובר על הפורום הזה ובכלל. 

 

דבר שני אין ספק שכל שינוי שהצגת עכשיו הוא שינוי שלילי שעבר על התעשייה (שוב, מפרספקטיבה של הנאה מנהיגה), היא הצליחה לשרוד את המהמורות האלה (במיוחד שבחלק מהמקרים זה לא נעלם לגמרי כמו תיבות ידניות שעדיין נפוצות מספיק עד לבוא החשמל המתקרב) אבל כן, חשמל ואוטומציה וגם SUV אלה מכות מוות לטעמי לתחום שעובר מפוקוס על הנאה מנהיגה לפוקוס על טכנולוגיה וכמו שהסכמת, על הרצון לשבת במושב האחורי ושהרכב ינגן לך אפליקציית נודים. 

 

אולי אני פסימי ומגזים ואולי זה לא יקרה וקורה כל כך מהר ואולי גם ישארו כמה רכבים גם בעידן הזה לחובבי הנהיגה אבל כמו שכהתעשייה עברה מהמורות מסויימות חלק קטן מהקהל כבר מבחינתו היה בחוץ (ואלה מהמורות קטנות מאוד ביחס למה שהולך להיות, כי שוב, התקנות לא ביטלו דברים אלא רק הפחיתו קצת מהחוויה וגם זה בחלק מהמקרים) ונשאר עם רכבים ממודלים שבהם לא היו את הדברים האלה, פה אני יכול לאמר די בוודאות על עצמי שאני כנראה אהיה כבר בחוץ והפעם יהיה מדובר בקהל הרבה יותר גדול מכל הדברים שהעסק עבר ביחד. ולטווח היותר רחוק לאן שדברים הולכים? כולם כבר יהיו בחוץ בין אם ירצו או לא, רק אנשים שרופים עם לא מעט כסף יתחזקו את העסק דרך איזה מסלול ייעודי ויקר שבו יהיה מותר להם לנהוג תחת בקרה באיזה רכב ספורט נורמלי. 

 

זאת הדעה שלי בכל אופן, אין מה לדוש בזה יותר מדי אלא רק לחכות ולראות מי צדק ואם אני רואה שחורות או לא. 

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 41 דקות, Uri-G כתב:

נהגתי על האיוניק 5 שמאיצה יותר טוב ואני יכול להגיד לך שמטורף זה לא. התאוצה מצויינת ומאוד שימושית, דומה לאאודי a6 3 ליטר  tdi שזה טוב מאוד, אבל ממש ממש לא מטורף. שב בטסלה כל טסלה תלחץ עד הסוף ותבין מה זה מטורף. חבר עם אאודי tt  שבפועל מאיצה אותו דבר למאה היה בשוק מעוצמת התאוצה של הטסלה. 

 

ולעניינו של פותח השרשור. דעתי, אם ההגבלה של 160 קמ"ש מטרידה אותך לא האיוניק 5 ולא האנייאק הם רכבים בשבילך.

שני הרכבים האלה(האיוניק בטוח) לא תוכננו לזה. אם זה מה שעושה לך את זה ואתה צריך ג'יפון או שתשים את הכסף ותקנה קופרה אטקה או שתחסוך עוד קצת כסף וחכה לטסלה y.

 

שאלה אליך: לפי אותו קו המחשבה, מה תגיד על האיוניק 5 הנעה כפולה?  305 כ"ס, 5.2 שניות ל-100 (וברוח השרשור והכי פחות חשוב - 185 קמ"ש מהירות מירבית). בקיצור ביצועים כמו מודל Y הנעה כפולה LR.

1958 Cadillac Fleetwood Sixty Special

BMW i3s 2019

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי האיוניק, לא חושב שזה יעזור וכבר כתבתי בעבר שלדעתי בגלל זה דווקא הגירסה החלשה יותר מתאימה לו. קשה לי להאמין שהקשיחו את המיתלים בגרסה החזקה והשילדה בטח לא תוכננה לזה. ה y מתבססת על השילדה של ה 3 שזה כבר מצויין ועברה הקשחת מתלים לעומת הטסלה 3 כדי שהגובה לא יפגע בהתנהגות (אבל יש תלונות על פגיעה בנוחות בשל כך), כך  שבטסלה y הושקע מחשבה לנושא הנהיגה המהירה. כמה זה מוצלח, אני לא יודע, אבל אם זה משהו שדומה לטסלה 3 אז לא תהיה לה בעיה.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Uri-G כתב:

התאוצה מצויינת ומאוד שימושית, דומה לאאודי a6 3 ליטר  tdi שזה טוב מאוד, אבל ממש ממש לא מטורף

זוכר סיבוב יפה שעשיתי באוטו כזה, לפני הדיזל גייט.

סטיישן, רמת אבזור S-LINE. בסיבוב אחד עם קצת עלייה הנהג שם קצת, טיפה ממש של גז, ולי נתפס הצוואר. חלום של מכונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 56 דקות, Uri-G כתב:

לגבי האיוניק, לא חושב שזה יעזור וכבר כתבתי בעבר שלדעתי בגלל זה דווקא הגירסה החלשה יותר מתאימה לו. קשה לי להאמין שהקשיחו את המיתלים בגרסה החזקה והשילדה בטח לא תוכננה לזה. 

לא הייתי ממהר לשער (או לנחש) שהקוריאנים בנו בהשקעה של מיליארדים רכב חשמלי ייעודי ראשון בסדרה, מבלי לתכנן שלדה שמתאימה לביצועים. לפי מבחני דרכים לגרסה זו בחו"ל, היא מוצלחת מאוד גם אם שמה אינו טסלה והמחיר שלה חצי מ-BMW iX3.

1958 Cadillac Fleetwood Sixty Special

BMW i3s 2019

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נהגתי על גרסת ה 217 כ"ס אז אני לא ממהר לקבוע, אבל קשה להאמין בהתחשב בהתנהגות של הגרסה החלשה ,שהיא סבבה כג'יפון לדעתי, אבל לא לממהרים.

מעבר לכך אל תמהר לשבח כל כך את הפיתוח הקוראני. כי בכל מה שקשור לפנים הרכב נראה שיש שם בלאגן גדול, גם בחומרים וגם הסידור והממשק. כאילו מישהו עצר תקציב באמצע וכמו שאמרת זה בהשקעה של מיליארדים לרכב חשמלי 

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 52 דקות, Uri-G כתב:

אני נהגתי על גרסת ה 217 כ"ס אז אני לא ממהר לקבוע, אבל קשה להאמין בהתחשב בהתנהגות של הגרסה החלשה ,שהיא סבבה כג'יפון לדעתי, אבל לא לממהרים.

מעבר לכך אל תמהר לשבח כל כך את הפיתוח הקוראני. כי בכל מה שקשור לפנים הרכב נראה שיש שם בלאגן גדול, גם בחומרים וגם הסידור והממשק. כאילו מישהו עצר תקציב באמצע וכמו שאמרת זה בהשקעה של מיליארדים לרכב חשמלי 

זאת דעתך וזה בסדר גמור.

לדעתי, ולדעת הרבה מבחני רכב בעולם, החומרים באיוניק טובים מאילו שבטסלה וגם התפעול נוח יותר.

האיוניק נוחה ומרווחת  משמעותית מהטסלה ואחיזת הכביש שלה מספקת כנראה 90 אחוז מהנהגים, אולי יותר.

שתי מכוניות עם אג'נדות שונות.

נהגתי בשתיהן. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Cadillac58 כתב:

מבלי לתכנן שלדה שמתאימה לביצועים

 

Simplify, then add lightness.

זו הנוסחה לביצועים. ע"ע קולין צ'פמן זצ"ל.

שום דבר מזה אין במכוניות חשמליות.

אני רק מקווה שפיתוח רכבי המימן יזיז את השיקוצים עם הבטריות למקום הראוי להן בפח האשפה של ההיסטוריה המוטורית.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Doron_Z כתב:

חלק משינוי הנוף של קארספורום זה בדיוק האופי המטיפני שאתה מדבר עליו ושבו צוטטת במשפט (ואתה ממשיך לדבר עליו גם פה עם "אפשר להנות מנהיגה גם בכבישים שהם לא ציבוריים", שזה בגדול מוחק את כל הקטע הזה של רכב כיפי לרחוב (Street car)) אז כן, בגדול אני רואה בגישה שאתה מציג חלק מאותו שינוי (שלילי מבחינתי כחובב נהיגה) שעובר על הפורום הזה ובכלל. 

 

אני לא מייצג שום גישה ומצפה שאחרים לא יגדירו לי מיהו חובב נהיגה, מהי הנאה מנהיגה או יכלילו קטגורית כל מי שעבר, למשל, לרכב חשמלי כ"שונא רכבים ומתעב נהיגה", זהו? ניכסת את ההגדרה לפי ההעדפות שלך או שזה משהו אוניברסלי שפשוט לא ידעתי עליו עד עכשיו? אם כבר, אז הגישה הזו היא מטיפנית (למרות שאת המשפט המפואר והמתנשא שהזכרתי כמה פעמים לא אתה אמרת, אבל אתה מתחבר לרעיון לא רע) ודי בטוח שעל מסלול אנחנו נהנה מדברים דומים. אז אני לא מטיף לאף אחד, גם לא לך ולא לפריג'י שאני בכלל משעמם אותו. כל הנושא עלה מכך שהוא כנראה גם משתעמם מהגבלת מהירות של 160 קמ"ש על כביש ישראלי, כאילו שאם הסקודה הזו תגיע ל-250 זה יעשה אותה ל"רכב כיפי לרחוב" - וכאן זה כנראה מתחבר  אליך.

 

מאחר והגענו לשלב דו-שיח של חרשים כל מה שנותר לי זה לאחל לשניכם שנים ארוכות של אהבת מכוניות והנאה רבה מנהיגה.

  • רעיון טוב! 1

The older you get, the better you used to be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סבבה נגיד וכל החלק של ה 160 קמ"ש פחות קשור אליך ספציפית אבל המשפט של "ניתן להנות מנהיגה לא בכבישים ציבוריים" זה כן משהו שאמרת וקשור לדברים שאני מדבר עליהם ועל הגישה הרווחת באופן כללי שהתחילה להשתלט על הפורום. מעבר לזה אכן אין טעם לדוש בזה מעבר. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 43 דקות, X9500 כתב:

אם הסקודה הזו תגיע ל-250 זה יעשה אותה ל"רכב כיפי לרחוב"

לא. היא לא. בהמה כבדה ומגושמת לא צריכה ליסוע 250. ברכבים חשמליים יש תאוצה אדירה אבל צריכת הזרם לינארית למהירות פלוס התנגדות האוויר בניגוד לרכבי בנזין, ולכן 250 בסקודה חשמלית תצרוך סוללה בקצב של אולי 350 בבוגאטי ויירון או משהו כזה... זה מספיק לדקות בודדות.

 

רעיון העוואים של להגביל את כל המכוניות ל-160 בלבד, שהיא באמת מהירות נמוכה שרכב מודרני לא מתרגש ממנה וההצדקה שנותנים לזה כאן חובבי נהיגה (עם מרכאות ובלי מרכאות), זה מה שמטריד אותי.

 

לא הבנתי מה מתנשא במשפט שכתבתי... עובדה שיש עוד כמה בפורום שאני בכלל לא מכיר שבאמת מרגישים ככה. בסך הכל ציינתי הרגשה אישית, ואם חשבת שאני מתכוון אליך ישירות אז אני באמת מתנצל וזו לא הייתה הכוונה.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, איצו כתב:

זאת דעתך וזה בסדר גמור.

לדעתי, ולדעת הרבה מבחני רכב בעולם, החומרים באיוניק טובים מאילו שבטסלה וגם התפעול נוח יותר.

האיוניק נוחה ומרווחת  משמעותית מהטסלה ואחיזת הכביש שלה מספקת כנראה 90 אחוז מהנהגים, אולי יותר.

 

אם העולם זה ynet כלכליסט ו  icar כולם תחת מטריית  ידיעות אחרונות . אז אתה צודק (ותודה לאיגוד יבואני הרכב שהביאוני עד הלום )

אתה מוזמן לקרוא עוד פה על דרכי הפעולה של הארגון:

 https://www.the7eye.org.il/104479
 

יש לך את זה:

It’s a shame, though, that the high-end appearance isn’t quite matched by materials of equal quality. While the Ioniq 5 feels robust, some of the plastics aren’t especially tactile – particularly those used on the passenger’s side of the dashboard and the lower doors. 

זה מכאן:

https://www.whatcar.com/hyundai/ioniq-5/hatchback/review/n22944/in-the-cabin

 

יש את זה על נוחות:

Despite all the hype the Ioniq 5 left me weirdly numb. I love the looks and I appreciate Hyundai taking an unconventional approach by making a jumbo hatchback. It's let down by its chassis, which I don't think can cope with the weight it's being asked to lug around, and doesn't ride particularly well. The pitching back-and-forth motion would make me seasick after a while. 

מפה: 

https://www.google.com/amp/s/www.carmagazine.co.uk/amp/car-reviews/comparison/2021/hyundai-ioniq-5-vs-audi-q4-vs-polestar-2-vs-tesla-model-3/

(והכתבה דווקא מפרגנת לאיוניק 5)

 

יש גם בעברית פה:

https://m.auto.co.il/article/roadcartest/134598-first-drives-hyundai-ionic-5

 

ואם אתה רוצה יש עוד. כך שרוב זה בטוח שלא. מלא כתבות מהעולם מתלוננות על החומרים והנוחות. אבל אני מסכים שזה סובייקטיבי.

 

אבל אתה יודע מה אני לא בוחן רכבים מכתבות. נסעתי בהן והחומרים של הטסלה יותר טובים, ההרכבה של האיוניק יותר טובה, והנוחות של שתיהן דומה אבל שונה אחת קשה אך מרסנת (טסלה) אחת רכה אך מנדנדת (איוניק) ווהנוחות של שתיהן בסה"כ טובה, האיוניק יותר מרווחת והטסלה יותר ספורטיבית. (אני מדבר על ה 3 לא על y)

 

לפני שעתיים, איצו כתב:

ואחיזת הכביש שלה מספקת כנראה 90 אחוז מהנהגים, אולי יותר.

שתי מכוניות עם אג'נדות שונות.

נהגתי בשתיהן. 

 

מסכים ב 100% ולדעתי בהנתן שהטסלה y הולכת לעלות יותר מ 50 אלף שח יותר מהאיוניק 5. לדעתי ל 98% מהנהגים האיוניק עדיפה. טסלה  y  אמורה  להתאים לאותם 2% שנהנים מנהיגה וה 3 לא מספיק גדולה בשבילם.

 

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 דקות, Uri-G כתב:

 

אם העולם זה ynet כלכליסט ו  icar כולם תחת מטריית  ידיעות אחרונות . אז אתה צודק (ותודה לאיגוד יבואני הרכב שהביאוני עד הלום )

אתה מוזמן לקרוא עוד פה על דרכי הפעולה של הארגון:

 https://www.the7eye.org.il/104479
 

יש לך את זה:

It’s a shame, though, that the high-end appearance isn’t quite matched by materials of equal quality. While the Ioniq 5 feels robust, some of the plastics aren’t especially tactile – particularly those used on the passenger’s side of the dashboard and the lower doors. 

זה מכאן:

https://www.whatcar.com/hyundai/ioniq-5/hatchback/review/n22944/in-the-cabin

 

יש את זה על נוחות:

Despite all the hype the Ioniq 5 left me weirdly numb. I love the looks and I appreciate Hyundai taking an unconventional approach by making a jumbo hatchback. It's let down by its chassis, which I don't think can cope with the weight it's being asked to lug around, and doesn't ride particularly well. The pitching back-and-forth motion would make me seasick after a while. 

מפה: 

https://www.google.com/amp/s/www.carmagazine.co.uk/amp/car-reviews/comparison/2021/hyundai-ioniq-5-vs-audi-q4-vs-polestar-2-vs-tesla-model-3/

(והכתבה דווקא מפרגנת לאיוניק 5)

 

יש גם בעברית פה:

https://m.auto.co.il/article/roadcartest/134598-first-drives-hyundai-ionic-5

 

ואם אתה רוצה יש עוד. כך שרוב זה בטוח שלא. מלא כתבות מהעולם מתלוננות על החומרים והנוחות. אבל אני מסכים שזה סובייקטיבי.

 

אבל אתה יודע מה אני לא בוחן רכבים מכתבות. נסעתי בהן והחומרים של הטסלה יותר טובים, ההרכבה של האיוניק יותר טובה, והנוחות של שתיהן דומה אבל שונה אחת קשה אך מרסנת (טסלה) אחת רכה אך מנדנדת (איוניק) ווהנוחות של שתיהן בסה"כ טובה, האיוניק יותר מרווחת והטסלה יותר ספורטיבית. (אני מדבר על ה 3 לא על y)

 

 

מסכים ב 100% ולדעתי בהנתן שהטסלה y הולכת לעלות יותר מ 50 אלף שח יותר מהאיוניק 5. לדעתי ל 98% מהנהגים האיוניק עדיפה. טסלה מתאימה לאותם 2% שנהנים מנהיגה וה 3 לא מספיק גדולה בשבילם.

 

כדאי שתבדוק הרבה מבחנים אחרים המשווים בין שתי המכוניות או בוחנים כל רכב בנפרד.

אם what car מתלוננים על הנוחות של האיוניק,  כדאי שתצפה  בתלונות שלהם לגבי ה y בוידאו שפרסמו בימים האחרונים.

 הטסלה פשוט פחות נוחה ביום יום מהאיוניק על חשבון יותר "ספורטיביות", שבשתי המכוניות לא ממש מתעלות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...