Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד פוקוס 2012 בעיה בהעברת הילוכים


אסף22
 שיתוף

פוסטים מומלצים

ישנה תקלה שבאה והולכת בפתאומיות , הגיר (גיר רובוטי) משתגע ופתאום נכנס למצב ניוטרל או מחליק , מכבים את הרכב והכל מתאפס חזרה וחוזר להעביר הילוכים בצורה חלקה.

אני לא יודע אם זה תקלת מחשב או תקלת חשמל אחרת. הבנתי שיש הרבה רכיבים בגיר שיכולים לגרום לזה.

 

מצרף צילום בדיקת מחשב , תודה  

199A7F25-0B33-4FA2-AFB1-047F7B791266.jpeg

88B0414A-086B-405C-9ADF-50BDFFD5D53F.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברוך הבא למועדון נפגעי פוקוס!

 

סימפטומים מושלמים למוח של הגיר (תקלה ידועה). האם הוחלפו קלאצ'ים?

 

על המוח יש הארכת אחריות ל-10 שנים ממועד העליה לכביש.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקלאצ הוחלף לפני שנה וחצי בערך , יש איזה המלצה על מוסך של פורד באיזור המרכז שיחליף את המחשב גיר ושלא יעשה פרצופים כי זה עדיין באחריות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 7 חודשים מאוחר יותר...

עדכון :

הוחלף הקלאץ עם 2 המזלגות + מיסבים ומחזירי שמן + שמן. הכל מקורי החלקים הוזמנו מארה״ב והורכבו במוסך מרכזי, העדפתי לשלם עוד קצת ושיעשו קידוד למחשב ויעבדו עם ציוד ייעודי , העבודה במוסך עלתה 1799₪ כולל מע״מ ובמוסך רגיל ביקשו 1000 כולל מע״מ , אז אם משקיעים אלפי שקלים על חלקים אז בשביל עוד כמה מאות עדיף במוסך המרכזי של פורד .

לעניינינו: 

מה שגרם לתקלה היה מזלג ״ששופצר״ מ2 מזלגות , כנראה אחד המזלגות בעבר התעקם וחכמולוג בעבר פירק אותו ועשה מיקס עם מזלג נוסף,  ( קדח את הניטים המקוריים והשתמש בניטים רגילים מה שיצר חופש עם הזמן )

מעלה תמונה 

18D2C3C1-4C80-416A-B74F-724E4FA8A09F.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי בעיה דומה כעת. מה מומלץ לעשות? מבדיקה שיטחית של מוסך מורשה דחו אותי בכך שזה שזה הקלאץ וכבר אין אחריות. למוח גיר עדיין יש לי אחריות. ההודעה ברכב היא על תיבת ההילוכים.  

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור, לא תקלה שקשורה לפורד או לפוקוס בכלל.

אני לא מצליח אפילו להתחיל להבין מה עבר בראש של מי שניסה "לתקן" ככה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהניסיון שלי שהייתי מדליק את הרכב , לפני התחלת הנסיעה הייתי מעביר את ידית בורר ההילוכים למצב S אם בלוח שעונים יש סימון שהרכב על מצב S אז אפשר להחזיר למצב D לנסוע חלק , העברת הילוכים נקיה!

אם בלוח השעונים אין קריאה של מצב S הגיר מחליק ואחרי 5 דקות נסיעה מתחמם.

מה שאומר שיש בעיה במזלג/ מזלגות.

המשך נסיעה עם מזלג דפוק הורס את הקלאץ , לרוב הקלאץ לא הולך אם מחליפים מזלג פגום בזמן .

מקווה שהנושא הזה יעזור למי שנתקל בבעיה דומה.

נ.ב  זוג מזלגות + מיסב ומחזירי שמן מקוריים עולים בארהב כ1300 שח כולל משלוח. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי אסף22
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...