Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם,

 

ביצעתי נסיעת מבחן ומאד התרשמתי.

לדעתי עלות מול תועלת - אחד הגבוהים שיש היום בשוק.

 

אבל. חיסרון יחידי (אבל גדול) שאני מצליח לחשוב עליו - הוא שהיצרן הוא חדש בעולם הרכב.

החברה קיימת רק 4 שנים בשוק.

 

יודע שיש מתחרים- טסלה ואיוניק 5. אבל אני מחפש SUV חשמלי במחיר נורמלי.

 

אשמח לשמוע את דעותיכם.

כפיר הג'ינג'י

פורסם

האם זאת בעיה שהטענת הרכב היא בחד פאזי הדורש הספק גבוה מפאזה אחת 32 אמפר, שלא כל תשתית ביתית יכולה לספק?

החלופה היא הקטנת ההספק למקסימום 16 אמפר ואז הטעינה איטית מאוד.

פורסם

היה לי את הרכב ליומיים למבחן. 

הוא מרשים מאוד, אבל לא מושלם. יש גליצ'ים קטנים של הנדסה לא תפורה עד הסוף. 

מרווח הפנים שלו מטורף, ואם זה קריטריון חשוב אצלך - לך על זה. 

החסרון העיקרי - העדר פתח מיזוג ימני לנהג. חסרונות נוספים - גליצ'ים של מערכת המולטימדיה (דבר שאמור להסתדר עם עדכון תוכנה), מושב נהג שהיו שמצאו אותו נוח בטירוף, והיה אחד שהתיישב בו, התחיל לנהוג, המשיך לכוון את המושב, ובסוף מצא עצמו בתנוחת קיפוד לא מובנת ומקלל ברוסית.

המבחן המלא שערכתי לרכב - כאן

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)

אכן נראה כתמורה מצויינת למחיר, אבל התמונה לא לגמרי שלימה.

 

החשש שאני רואה הוא:

 

1.  ירידת ערך לא ידועה ואם היא תהיה גבוהה זה יכול לבטל את כל יתרון המחיר הנמוך ברכישה.

 

2. שירות- פריסת מוסכים- נראה שלא קיימת.

 

3. איכות ואמינות- ייתכנו בעיות ותקלות שונות של יצרן חסר ניסיון (בדומה למה שקורה בטסלה למשל). אמנם יש אחריות אבל לא לטרטור שנגרם מכך.

 

4. ציון בטיחות נמוך- היצרן אמר שיתקן את הבעיה (שנובעת מפתיחה לקויה של אחת מכריות האוויר). צריך לבדוק אם הבעיה נפטרה.

 

5. טווח נסיעה סביר אבל נמוך יותר מאיוניק 5 וקיה נירו (גם יותר נמוך מטסלה מודל 3, אבל היא במבנה סדאן ולא מתחרה ישירה של הרכבים הנ"ל).

 

לגבי חסרון בפתח מיזוג, ייתכן שאין בכך חסרון גדול מדי, כשאני נוסע בהרכב נוסעים מלא, אני ממילא סוגר את שני פתחי המיזוג האמצעים (מול הנהג ומול הנוסע) מאחר והדבר גורם להזרמת אויר גדולה יותר לפתח המיזוג למושב האחורי, אחרת עוצמת האויר חלשה מדי שם.

 

תוצאה נלווית של זה היא גם הזרמת אוויר גדולה יותר גם לשני פתחי המיזוג הצידיים מול הנהג ומול הנוסע שנשארים פתוחים וזה לגמרי מספק (אני מכוון את האוויר בול לפנים).

 

אם זה ככה ב- u5 אז אין בעיה עם זה.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי evc
פורסם

יש לנו בעבודה קבלן חיצוני שיש לו את הרכב הזה.

נוסע עליו כבר 5 חודשים בערך. מסתובב בכל הארץ.

יש לו הרבה תובענות על הרכב, גם מבחינת טווח.

אם תרצה אוכל להשיג לך רשמים מהיום יום על הרכב הזה. 

 

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני 55 דקות, לירון .ה. כתב:

יש לנו בעבודה קבלן חיצוני שיש לו את הרכב הזה.

נוסע עליו כבר 5 חודשים בערך. מסתובב בכל הארץ.

יש לו הרבה תובענות על הרכב, גם מבחינת טווח.

אם תרצה אוכל להשיג לך רשמים מהיום יום על הרכב הזה. 

 

תודה. אני אשמח

כפיר הג'ינג'י

פורסם
לפני 11 שעות, cfir71 כתב:

תודה. אני אשמח

אז בבקשה

זה הרשמים שלו.

זה רכב שמשמש אותו לעבודה כל יום.

 

 ממליץ בחום אבל יש עוד אופציות היום שלי אז לא היה
אני לקחתי גם בגלל הגודל, הרכב ענק! ואז אני מעמיס דברים לעבודה.
הרכב מאוד נוח חזק זריז טכנולוגי ועוד…
ושווה בינתיים כול אגורה.
אם אין לו אפשרות לעמדת טעינה ביתית שיירד מזה. ואם הוא עושה  עד 200 קמ ביום אז סבבה.
אם הוא עושה 250 ויותר ביום אז שייוותר בינתיים למרות שהרכב עושה 340 קמ


: אמינות בינתיים אספ תקלות.
יש בעיה אחת ידועה שעובדים עליה ובקרוב ייצא עדכון וזה זמן הטעינה מ5 אחוז בערך ל100 לוקח יותר מ10 שעות כי הרכב עם מנגנון קרור סוללות מקרר ומוריד את קצב הטעינה עמ לשמור על הסוללות וזה למה אמרתי על הטווח כי את הטווח את משיג כ70 אחוז מהתקן ויותר וככה צריך שיהיה אבל משך הטעינה אם כול יום נוסעים כ300 קמ אז 10 שעות טעינה לא מספיקים בינתיים 
התחייבו שבקרוב ייצא עדכון תוכנה 
חוצמיזה הכול מעולה.
הרכב אגב עם מנוע גרמני של בוש.
ורוב המנועים החשמליים הטובים בעולם מבוש.
טיפול עושים רק ב100000 אז אמינות חייבת להיות טובה.
האחרים כמו קיה נירו ev או יונדאי קונה או איוניק 5 עם מרווח טיפולים רגיל
הובטח ש

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני 4 שעות, לירון .ה. כתב:

אז בבקשה

זה הרשמים שלו.

זה רכב שמשמש אותו לעבודה כל יום.

 

 ממליץ בחום אבל יש עוד אופציות היום שלי אז לא היה
אני לקחתי גם בגלל הגודל, הרכב ענק! ואז אני מעמיס דברים לעבודה.
הרכב מאוד נוח חזק זריז טכנולוגי ועוד…
ושווה בינתיים כול אגורה.
אם אין לו אפשרות לעמדת טעינה ביתית שיירד מזה. ואם הוא עושה  עד 200 קמ ביום אז סבבה.
אם הוא עושה 250 ויותר ביום אז שייוותר בינתיים למרות שהרכב עושה 340 קמ


: אמינות בינתיים אספ תקלות.
יש בעיה אחת ידועה שעובדים עליה ובקרוב ייצא עדכון וזה זמן הטעינה מ5 אחוז בערך ל100 לוקח יותר מ10 שעות כי הרכב עם מנגנון קרור סוללות מקרר ומוריד את קצב הטעינה עמ לשמור על הסוללות וזה למה אמרתי על הטווח כי את הטווח את משיג כ70 אחוז מהתקן ויותר וככה צריך שיהיה אבל משך הטעינה אם כול יום נוסעים כ300 קמ אז 10 שעות טעינה לא מספיקים בינתיים 
התחייבו שבקרוב ייצא עדכון תוכנה 
חוצמיזה הכול מעולה.
הרכב אגב עם מנוע גרמני של בוש.
ורוב המנועים החשמליים הטובים בעולם מבוש.
טיפול עושים רק ב100000 אז אמינות חייבת להיות טובה.
האחרים כמו קיה נירו ev או יונדאי קונה או איוניק 5 עם מרווח טיפולים רגיל
הובטח ש

האם הטעינה החד פאזית אינה יוצרת מגבלה? מעט מאוד בתים יכולים להטעין 32  אמפר בפאזה אחת, ולהשאיר מספיק לשאר הצרכנים של הבית (מזגנים, תנורים וכו).

פורסם

תלוי בגודל החיבור שלו, אם יש לו 40x3 אמפר
אז בלילה טעינה של 32 מפאזה אחת משאירה לו עוד הרבה זרם אם יצטרך ובלילה בדכ כלום לא עובד.
אם יש לו חיבור קטן מזה והוא יעבוד על 16 אמפר חד פאזי אז הטעינה תהיה כ20 שעות מאפס ל100 אחוז. אפשר לעשות הגדלת חיבור מול חח״י וזה יעלה לו עוד כ7000 שח כולל הכול בדכ

  • אהבתי 1

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני 6 שעות, לירון .ה. כתב:

אז בבקשה

זה הרשמים שלו.

זה רכב שמשמש אותו לעבודה כל יום.

 

 ממליץ בחום אבל יש עוד אופציות היום שלי אז לא היה
אני לקחתי גם בגלל הגודל, הרכב ענק! ואז אני מעמיס דברים לעבודה.
הרכב מאוד נוח חזק זריז טכנולוגי ועוד…
ושווה בינתיים כול אגורה.
אם אין לו אפשרות לעמדת טעינה ביתית שיירד מזה. ואם הוא עושה  עד 200 קמ ביום אז סבבה.
אם הוא עושה 250 ויותר ביום אז שייוותר בינתיים למרות שהרכב עושה 340 קמ


: אמינות בינתיים אספ תקלות.
יש בעיה אחת ידועה שעובדים עליה ובקרוב ייצא עדכון וזה זמן הטעינה מ5 אחוז בערך ל100 לוקח יותר מ10 שעות כי הרכב עם מנגנון קרור סוללות מקרר ומוריד את קצב הטעינה עמ לשמור על הסוללות וזה למה אמרתי על הטווח כי את הטווח את משיג כ70 אחוז מהתקן ויותר וככה צריך שיהיה אבל משך הטעינה אם כול יום נוסעים כ300 קמ אז 10 שעות טעינה לא מספיקים בינתיים 
התחייבו שבקרוב ייצא עדכון תוכנה 
חוצמיזה הכול מעולה.
הרכב אגב עם מנוע גרמני של בוש.
ורוב המנועים החשמליים הטובים בעולם מבוש.
טיפול עושים רק ב100000 אז אמינות חייבת להיות טובה.
האחרים כמו קיה נירו ev או יונדאי קונה או איוניק 5 עם מרווח טיפולים רגיל
הובטח ש

תודה רבה

נשמע מעולה. סחטיין על ההשקעה  

 

בשורה האחרונה ״הובטח ש..״. רצית להוסיף משהו?  

כפיר הג'ינג'י

פורסם
לפני 20 שעות, לירון .ה. כתב:

יש לנו בעבודה קבלן חיצוני שיש לו את הרכב הזה.

נוסע עליו כבר 5 חודשים בערך. מסתובב בכל הארץ.

יש לו הרבה תובענות על הרכב, גם מבחינת טווח.

אם תרצה אוכל להשיג לך רשמים מהיום יום על הרכב הזה. 

 

אם הוא מרוצה מהרכב, כפי שניתן להבין מההמשך, כדאי אולי להחליף את המילה "תובענות" במצוטט, ב"תובנות".

פורסם (נערך)
לפני 50 דקות, רועי5 כתב:

אם הוא מרוצה מהרכב, כפי שניתן להבין מההמשך, כדאי אולי להחליף את המילה "תובענות" במצוטט, ב"תובנות".

כן אפשרי, לפעמים הדיסלקציה נכנסת ומסכלת לי אותיות. 

לפני שעתיים, cfir71 כתב:

תודה רבה

נשמע מעולה. סחטיין על ההשקעה  

 

בשורה האחרונה ״הובטח ש..״. רצית להוסיף משהו?  

ההובטח קשור לעדכון תוכנה לשיפור זמני הטעינה ברכב

יש שלושה מרכזי שרות
הרצליה חיפה תא
אבל אין בינתיים מה לטפל רק עוד שנתיים בערך אגיע ל100000 ואני נוסע המון
אנשים רגילים עושים 25000 בשנה אז תחשוב שיש מצב שיהיה לו שלוש שנים אכב ולא יראה מוסך אפילו לטיפול..

בקשר למרכזי טיפול

הבחור אגב הוא

חשמלאי מוסמך והדנסאי תוכנה

עריכה אחרונה על ידי לירון .ה.

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

נהגתי על הרכב.

הנהיגה נוחה מאוד והרכב מרווח ומפנק.

בהתחשב בטווח הגדול של הסוללה, באבזור המרשים והנסיעה הנעימה והשקטה - זאת בחירה מעולה בעיני.

 

×
×
  • תוכן חדש...