Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

יש לנו מיצובישי אטראז׳ שנת 2015. 

ראיתי באתר של Apple שיש תאימות CarPlay במערכות שמותקנות באטראז׳ משנת 2016. 

 

המערכת שיש לנו היא JVC KW-V21BT

 

רציתי לדעת מספר דברים:

1. האם קיים עדכון תוכנה למערכת שלנו שיוסיף תמיכה ב-CarPlay?

2. ראיתי שלכאורה אפשר לחבר iPhone ב-USB למערכת הספציפית שיש לנו ולשקף את Waze ואפליקציות נבחרות נוספות. באתר של JVC מצוין שצריך כבל KS-U62 ושהוא עובד עם iPhone 6. האם זה אמור לעבוד גם עם מכשירים חדשים יותר כמו iPhone XR? מה מיוחד בכבל הזה בכלל? זה לא סתם כבל נתונים?

3. אם כל זה לא הולך, איפה אפשר להתקין מערכת דומה שכן תומכת ב-CarPlay? (בעדיפות בלי שינוי פלסטיקה, שיהיה תואם). בדקתי בגיל קאר (כלמוביל הפנו אליהם כשהיו תקלות במולטימדיה) ואין להם מערכות תומכות CarPlay. 

עריכה אחרונה על ידי dotSYS

מיצובישי כריזמה 98 -> מאזדה 3 2008 -> סוזוקי SX4 2013 -> מיצובישי אטראז׳ 2015 -> קיה ספורטאז׳ 2012

 

מתנדב בחלפים - סיוע בהזמנת חלקי חילוף לרכב מחו״ל

פורסם

לגילוי נאות אני עובד בתחום ניתן להתקין דאבל דין שתומך בקארפליי 

של המותגים המוכרים כמו פיוניר אלפיים ו jvc

 

גילוי נאות אני עובד בתחום האודיו לרכב . 
בעל עסק להתקנה ומכירת ציוד אודיו לרכב סאונד קלאב 

https://www.facebook.com/Soundclubgarage

פורסם

כמה אמורה לעלות מערכת כזאת (בלבד) וכמה עם עבודה?

 

האם זה יהיו אותם חיבורים מאחורה כמו במערכת שיש לי עכשיו? (המידה ואקח JCV)? האם אפשר לבצע את ההחלפה לבד?

מיצובישי כריזמה 98 -> מאזדה 3 2008 -> סוזוקי SX4 2013 -> מיצובישי אטראז׳ 2015 -> קיה ספורטאז׳ 2012

 

מתנדב בחלפים - סיוע בהזמנת חלקי חילוף לרכב מחו״ל

פורסם
לפני 29 דקות, dotSYS כתב:

כמה אמורה לעלות מערכת כזאת (בלבד) וכמה עם עבודה?

 

האם זה יהיו אותם חיבורים מאחורה כמו במערכת שיש לי עכשיו? (המידה ואקח JCV)? האם אפשר לבצע את ההחלפה לבד?

אני לא יכול לפרסם כאן מחירים אם אתה מעוניין מוזמן לפנות בפרטי 😊 

 

גילוי נאות אני עובד בתחום האודיו לרכב . 
בעל עסק להתקנה ומכירת ציוד אודיו לרכב סאונד קלאב 

https://www.facebook.com/Soundclubgarage

×
×
  • תוכן חדש...