Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7727 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

(מנהלים, אם צריך לערוך את הכותרת אשמח אם תעשו זאת :) )

 

שלום חבר'ה, אז ככה:

הסיפור הוא כזה- מי שמכיר, קניתי HU פנסוניק עם מסך 6.5 נישלף מהמכשיר+רכזת פנסוניק עם TV טיונר+מכשיר DVD. עד כאן הכל תקין...

ברגע שסיימתי להתקין ע"פ ההוראות בספר הפעלתי הכל והכל עבד תקין אך הייתה על המסך אזהרת WARNING , הבנתי מהספר שזה קשור לאיזה משהו בטיחותי שברגע שהאמברקס משוך אז יורדת ההודעה מהמסך וברגע שהוא לא משוך האזהרה מופיעה...

 

עכשיו, ניסיתי להבין את השרטוט בחוברת ועשיתי ככה: יש חוט מהרכזת שהוא אחראי על הדבר הזה וצריך בעקרון לחבר אותו למינוס של האמברקס ביחידה שמדליקה את הנורה בלוח שעונים...ככה זה צריך להיות.

 

מה שאני לצערי הבנתי בהתחלה הוא שזה צריך להיות מחובר לפלוס....מה שעשיתי היה שחיברתי את אותו החוט לפלוס של המערכת (כלומר 12V) -כמובן שזה לא עזר ועדיין נשארה ההודעה על המסך..

רק אח"כ חיברתי את החוט למינוס של המערכת וההודעה נעלמה...יש לציין שהחוט היה מחובר בערך דקה לפלוס....:evil:

 

עכשיו את האמת שאני קצת לחוץ.........אני מפחד שהרסתי איזה משהו איפשהו....

בדקתי הכל כמה פעמים והכל עובד תקין, אין רעשים מיוחדים או משהו ששמתי לב אליהם...

האם יש מצב שהרסתי משהו??? (תבינו..השאלה מפגרת אבל טעויות קורות...)

 

אודה מאוד לאלה שיענו לי ואולי ירגיעו אותי קצת....:|

 

חג שמח,

שי

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם

סביר להניח שיש דיודה בתוך המכלול של המכשיר, זאת אומרת שאם תחבר לפלוס פשוט לא יכנס ליחידת פיקוד מתח, ולכן לא קרה ולא יקרה כלום, המתכננים חושבים על כול הדברים האילו תאמין לי.

גם רוב סוגי הפיקודים הם מקבלים מתח נמוך, זאת אומרת שאתה מחבר למינוס אבל יש נגד בתוך המכשיר,

שמוריד את המתח לכמה מיליוולטים אז אין בעיה עם זה, ואם הייתה בעיה היא ישר הייתה מופיעה,והיה נזק למשהו.

 

תמיר

פורסם

OK, קודם כל תודה תמיר!:-P

 

אז מה שאתה אומר בעצם הוא שיש כנראה דיודה "חד כיוונית" שלא נפרצה בעקבות הטעות שעשיתי,

למרות שהפלוס היה מחובר למשך כדקה +- לאותו חוט פיקוד?? (אינני מבין גדול באלקטרוניקה..לצערי..)

 

אם כך, אני יכול להיות רגוע?

 

שי.

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם

טוב חבר'ה, אני צריך עזרה קטנה......

מכיוון שפירקתי את כל הציוד מהרכב היות והוא לא יושב אצלי ברכב (פונטו) טוב , והיות כי אנחנו מחליפים רכב...

 

אני עדיין לא רגוע בקשר לטעות שעשיתי....

אשמח לקבל טלפון של מעבדה שמתעסקת במכשירים של פנסוניק לרכב על מנת שיריצו בדיקה

ויראו במעבדה אם הכל תקין.....

 

להלן תמונות של הרכזת:

החוט שיוצא ממנה בצבע הכחול/לבן/חום זה החוט שהייתי אמור לחבר למינוס וחיברתי בטעות לפלוס...

 

בברכה.

שי.

PICT0002.JPG

PICT0003.JPG

PICT0004.JPG

פורד פיאסטה 83':arrow:

Guest תמיר .א.
פורסם

:screwy: המכשיר עובד תירגע קצת !! אין דבר כזה בעולם שאם עשית נזק הוא יופיע לך אחרי כמה ימים, הרכיב לא מחליט......."טוב נו הוא הרס אותי היום....אהה......סבבה חכה חכה מחר או מחרתיים אני יהרוס את עצמי אני ישביט לך את המכשיר שיתחשק לי ואז נראה מה תגיד...."

 

רכיב שהורסים אותו הוא מייד יהרס. לכן המכשיר שלך עובד.. אז צא מהסרט.

 

תמיר

פורסם

קודם כל תמיר, הרגת אותי עם התגובה שלך!!!:rofl:

שנית, חיברתי את המכשיר רק לבערך שעה ברכב שלי ואז פירקתי את הכל והכל יושב אצלי בארון מאז..

מכיוון שיש לי ברכב מגבר אחד שקצת עושה רעשי רקע כשהוא עובד...מן פססססס כזה,

אני לא יודע אם קרה משהו או לא...

 

פשוט אני מתכנן לרכב הבא, התקנה מקצועית ולא בא לי לחבר הכל ואז לשמוע עוד הפעם רעשים מוזרים ובסוף יתברר שזה בא מהרכזת בגלל איזה רכיב שרוף שטיגנתי בלי כוונה....מבין?

 

ותאמין לי שאני לחוץ, אני בדר"כ לא עושה טעויות מפגרות כאלה ואני עד עכשיו לא מבין איך הבנתי מהשירטוט לחבר את הפלוס ולא את המינוס...........:snipersmi

 

שי.

 

נ"ב- תמיר, תשלח לי את האיי סי שלך בפרטי , פשוט מחקתי אותו בלי לשים לב....

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם

הייתי אומר שאתה נודניק לא קטן .הבחור אמר לך שלא קרה כלום אז מה אתה משכנע את עצמך שקרה משהו???אתה יכול להיות רגוע לחלוטין לא קרה כלום!!!

×
×
  • תוכן חדש...