Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גירי DSG בסקודה, האם שופרו?


דור כחלון
שימו לב! השרשור הזה בן 992 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה לא מוגדר כתקלה. לא ע''י vag לפחות. רק לציין שההעברה היא יחסית מהירה. זה לא כזה משמעותי, לומדים להתמודד עם זה. לרכב יש נטייה להעביר הילוכים מהר כדי לחסוך בדלק. 

פשוט לוחצים טיפה יותר גז

  • לא הבנתי... 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 14 דקות, Shab00 כתב:

לחשוב שהם מנסים לשפר את האמינת כל שנה זה לא נכון כי החוסר אמינות בא מהצורה שהסוג הזה של הגיר עובד והם גם לא היצרן היחיד שחווה בעיות עם גיר דו מצמדי יבש.

 

אם נסעת אי פעם ברכב של הקונצרן ובמיוחד בפקק אתה תראה כמה פעמים הוא מחליף הילוכים סתם וכל ההחלפות המיותרות האלו שוחקות אותו, השחיקה העיקרית היא שילובים מ0 לראשון כי הוא צריך לשלב חצי קלאץ כדי לתת מהירות התחלתית לפני שילוב מלא, חצי קלאץ שוחק אותו.

תיבה פלנטרית הרבה פחות סובלת מבעיית השילובים (במיוחד מעמידה) בזכות הממיר מומנט שחוסך את החצי קלאץ ונותן את המהירות ההתחלתית.

גיר דו מצמדי רטוב זה כבר סיפור אחר, הוא מקורר הרבה יותר טוב והקלאצים נשחקים פחות אבל עדיין כן.

 

אישית, לא אקנה רכב כפול מצמדים אלא אם כן אני אדע שיש לו שווי שוק שאוכל להעיף אותו אחרי 3-5 שנים ורק אם אני לא גר בתל אביב/מרכז עמוס שרוב הנסיעות שלי הם לא עירוניות (בגלל השילובים לראשון בפקקים)

היי

תודה על ההסבר החכמתי.

 

בקשר להחלפת הילוכים, קראתי על זה ומשם מגיעה השאלה שלי, זה הפחד היחיד שלי כלפי סקודה כרגע (+הגודל תא מטען אבל זה לא קשור לנושא).

 

שאלה, למיטב הבנתי כאשר נוסעים על S או M1 ומעבירים הילוך בהתאם לצורף הגיר יאריך שנים? במידה ואני נוסע ככה בפקקים וביציאה מרמזורים (אין לי בעיה להחליף כל רגע הילוך, היום אני עם רכב הילוכים, מרגיש לי יותר את הנסיעה ואני אוהב את זה) האם יש מה לחשוש מהגיר הזה?

מזכיר שהרוב המוחלט של הנסיעות שלי הן בין עירוניות (כביש 4, 431, 40) ברמה של 95% בין עירוני ו-5% עירוני.

הנסיעות העירוניות שלי הן רק כאשר אני נכנס לישוב שאני גר בו או לעבודה.

עריכה אחרונה על ידי דור כחלון
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן בפקקים אם תשלוט ידנית זה יחסוך לא מעט ובכל זאת יש את העובדה שהגיר צריך לשלב חצי קלאצ בשביל לצבור מהירות מ0 ושליטה לבד לא תעזור בזה.

 

אם באמת 95% מהנסיעות שלך הם בין עירוניות ואתה לא רואה את זה משתנה בזמן הקרוב הייתי שוקל רכב כזה, שהוא בהילוכים הגבוהים בכביש מהיר אין בעיה בכלל וההפך הגיר מעולה.

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה נוסע ממש מעט בעיר אז ההעברה מהילוך ראשון לשני כמעט לא רלוונטית עבורך. המחשב של הרכב יודע הכי טוב באיזה הילוך כדאי להיות תוך ניצול כח/צריכת דלק

אם יש כל כך הרבה נהגי מוניות עם אוקטביות כנראה שזה לא משמעותי. 

בנסיעה במצב ספורט הרעידות פחות מורגשות למען האמת.

גש לסוכנות תעשה נסיעת מבחן ותחליט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה!

 

 

אשמח לשמוע אנשים שיש להם סקודות משנת 2020 ומעלה, האם יצא לכם להיתקל בבעיות גיר נוספות.

 

עריכה אחרונה על ידי דור כחלון
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

על פי מה שכתבת אני מבין אתה מתלבט לגבי האוקטביה החדשה ,

אז שם בגלל המנוע החשמלי תחילת הנסיעה חלקה יותר ופחות רוכבת על הDSG.

 

לזכות הקונצרן אפשר להגיד שאתה תמכור את הרכב די מהר ובמחיר מאוד קרוב למחירון ולפעמים גם מעל ,

בכללי כל עוד אתה באחריות וגם סביר להניח שתהיה לך עוד הארכה נוספת על בסיס איזו תביעה ייצוגית שתצא בקרוב אז אתה תהיה בסדר..

  • לא הבנתי... 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה ברשותי סקודה קארוק 2018 שבערך ב 30,000 ק"מ החל להופיע רעש חריקה בעת החלפת ההילוכים הנמוכים.

בכ 40,000 ק"מ הוחלפו מצמדים במסגרת האחריות. 

  • מצחיק 1
  • מבאס 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסיים 3 שנים עם אוקטביה 2018 1.4T ונסועה של 77k

אפס תקלות באוטו 

לעיתים במעבר מהילוך ראשון לשני יכולה להיות רעידה קלה, לא משהו שנגיעה קלה בגז לא פותרת ובטח לא משהו שונה מכל גיר ידני

אוטו מצויין 

מאוד ממליץ

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ארחיב גם לטווחים שפחות מעניינים אותך, בשביל התמונה הכללית. כל הרכבים נרכשו כחדשים מהסוכנות. 

גולף 2008, הוחלף מוח גיר (מכטרוניקס) באחריות. הוחלפה לאחר 4.5 שנים.

גולף 2010, הוחלפו מצמדים פעמיים, באחריות. הוחלפה לאחר 9 שנים. נרכשה gti, אבל לא מדובר באותו גיר.

גולף 2015, לא היו שום בעיות. הוחלפה אחרי 4.5 שנים עם 90k ק"מ. נרכשה סקודה קארוק (2020), היום עם כמעט 20k ק"מ, ללא בעיות.

באף רכב מהרכבים שהוזכרו, לא היו רעידות בתחילת נסיעה. ברכב שהוחלפו מצמדים פעמיים, היו רעשים.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה לכולם!

הכוונה היא לרכוש סקודה קאמיק ולא משהו אחר כרגע.

 

בכל מקרה, שבוע הבא ככל הנראה אצא לנסיעת מבחן.

 

תודה לכולם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, דור כחלון כתב:

והשנייה2020-2021

האם אנשים שרכשו סקודות במודלים המדוברים חוו בעיות גיר משמעותיות?

יש לי סיאט ארונה (שיש לה אותו גיר שיהיה לך אם תקנה קאמיק) 2020, בנתיים (טפו טפו טפו) קרוב ל-30 אלף ק"מ ואין לי איזו תלונה.

נוסע בעיקר בינעירוני, נוהג רגוע בפקקים (מצב M + לא מזדחל כל שניה כשנפתח פער).

  • אהבתי 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נודרים נדררר

אין יותר תקלות

מ ע כשיו

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פות"ש אני מציע לך להרים טלפון לרון אוחנה ממוסך רון ולהתייעץ איתו בנושא

 

הוא מכיר את המכוניות האלה ככף ידו, ומהיכרותי עם האיש בטח הוא מחזיק לוג סטטיסטי של התקלות בגירים הללו לאורך השנים

  • רעיון טוב! 1
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקטביה 1000 2018 מליסינג שנסעתי איתה כמעט 100K והוחלפה בצורה החדשה.

הרכב במסגרת העבודה עבר הרבה נסיעות בין עירוניות ופקקים בנהיגה לא עדינה בכלל.

שני הדברים הבודדים שהיו, כנראה משימוש מעט אגרסיבי, אחד החוטים שמחזיק את המגש בבגאז' החל להיפרם שני הגימור של הגג קרוב לפתח הכניסה קצת יצא מהמקום וחזר לשם בלחיצה.

לא היו בעיות או רעידות בגיר ובעיות אחרות כלל, אפילו נורה לא נשרפה. הוחזרה עם המצבר המקורי. מפלס השמן לא היה יורד בין הטיפולים (בודק לעיתים בעצמי).

צריכת הדלק המדודה אגב היתה לרוב כמעט 800 קילומטר בתדלוק של קרוב לחמישים ליטר.

 

מניסיוני הייתי אומר שעד 100K הרכב הזה מאוד אמין ועמיד.

איך יראו ה-50K-100K הבאים? קשה לדעת...

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 992 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...