Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7727 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לשכן שלי יש דאצ'יה דלתא סטיישן שנת(כמה מפתיע) 88'..

עכשיו-אהמ..טוב, קחו לכם שתי דקות לצחוק: .. .. ... ....

...

..

.....

אוקי, עכשיו, קודם כל, אפשר להירגע-הוא לא קנה אותה. הוא קיבל אותה במתנה מסבא שלו עם קילומטרז' של 27,000 ק"מ..

 

עכשיו-האוטו טוחן דלק-7-8 ק"מ לליטר בערך והוא גם מתחמם.

 

בנוסף, צצה לה היום בעיה חדשה ונחמדה-האוטו לא מחזיק בניוטרל, כלומר: אם לא מחזיקים רבע דוושה האוטו כבה. בהתנעה, אחרי נסיעה, לא משנה. חייבים להחזיק גז אחרת הוא כבה.

 

מה יכולה להיות הסיבה?

 

יאללה, תודה ולילה טוב!

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם
בנוסף, צצה לה היום בעיה חדשה ונחמדה-האוטו לא מחזיק בניוטרל, כלומר: אם לא מחזיקים רבע דוושה האוטו כבה. בהתנעה, אחרי נסיעה, לא משנה. חייבים להחזיק גז אחרת הוא כבה.

 

מה יכולה להיות הסיבה?

זו בעייה במערכת הדלק.

פילטר אולי? ק...קר...קרב...קרבורטור? בכל מקרה משהו חסום.

אני לא מכיר את המנוע של הדלתא, אז זה נעצר כאן.

 

חושב לקנות אותה?

שמעתי היא נותנת אחלה דפיקות בשני!:multi:

:wink:

עברתי לכתובת חדשה

(יותר מדי בעיות בהתחברות-משתמש).

פורסם

לא דפיקות, בעיטות.:-D

 

 

במחשבה שנייה, אהמ..גם דפיקות..ושריקות..ו..מממ..טוב, גם חריקות כשמרימים בלם יד..

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

נשמע כמו בעיה בקרבורטור, ואולי חוטי הצתה פגומים.

 

ולגבי ההתחממות, האם היא מאבדת מים? אם כן צריך למצוא מאיפה הנזילה.

 

אגב, אני פעם גם ירשתי דלתא.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

שאלה קטנהה

זה נכוון שמנוע הדלתא הוא כמו מנוע הפיאט של היום?

תחיה את הרגע , כי יש רגעים שלא יחזרו לעולם אז בפעם הבאה שאתה רואה את הבלונדה במעבר חציה תילחץ כמו מטורף ותן לצמיגים להישרף :wink:

פורסם
שאלה קטנהה

זה נכוון שמנוע הדלתא הוא כמו מנוע הפיאט של היום?

לא מנוע הדלתה הוא העתק של מנוע הרנו 12 הצרפתי של שנות השבעים ומעלה, שהיה אמין יותר יחסית למנוע הרומני!

ולשאלתו של אליה, בבעייה ברכב קשורה לקרבורטור , שנוש על דלק ישן שניזון ממים , לחות ואאויר אטמוספרי מזוהם!

נקוי קרבורטור , החלפת מסנני דלק יפתרו את הבעייה , והדלתה תסע בגאאוה ברחבי המדינה!

לגבי ההתחממות יש לבדוק אפשרות של תרמוסטט תפוס!

מכיוון שחלקים לרכב הנ"ל יהיו קשים להשגה היום, כל טיפול ונזק לרכיב כלשהו ברכב הנ"ל יגרום להשבתתו , בגלל חוסר חלקי חילוף, ראה זאת כאזהרה!

יש לגשת למכון קרבורטורים, לפתרון בעיית המנוע שכבה!(וכן אתה יודע איליה היכן למצוא אותי!)

נסיעה טובה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

נקוי קרבורטור , החלפת מסנני דלק יפתרו את הבעייה , והדלתה תסע בגאאוה ברחבי המדינה!

לגבי ההתחממות יש לבדוק אפשרות של תרמוסטט תפוס!

חשוב גם להחליף פילטר אויר. גם כי זה חשוב :-P וגם כי פילטר סתום יכול לתת את הסימפטומים שציינת.

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...