Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7729 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי ! לחבר שלי יש בעיה..

יש לו מגבר לאנזר 1000 וואט שמחוברים אליו אחוריים פיוניר 300 וקידמיים מורל פולס !

הבעיה היא שאין fade ! כלומר, אי אפשר לשמוע רק קדמיים או רק אחוריים !

כי כשמעבירים במערכת הכל קדימה לא שומעים כלום וכאשר באמצע או אחורה שומעים אותו הדבר (את כל ה-4)

מי שהתקין לו אמר שזה בגלל שהמערכת ישנה (פיוניר 1600) אז חסר rca (יש רק 2 כניסות במערכת)

מה אתם אומרים ?!

 

תודה מראש ! :-)

פורסם

אני באמת לא הבנתי מהיכן הבעיה נובעת.

החבר שלך רוצה לבטל את האחוריים ? שינתק אותם.

רוצה לבטל את הקידמיים ? שינתק אותם ...

 

(לא הבנתי מה בדיוק הוא מנסה לעשות, שאינו מצליח... אם השאלה היא רק לגבי השליטה דרך הפאנל - קיבלת תשובה מעלי)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

כדי לשלוט עם פיידר

 

לרדיו צריך להיות שתי יציאות RCA שונות:

1.לרמקולים הקדמיים

2. לרמקולים האחוריים

ואותו דבר במגבר (אבל כניסות)

בדרך כלל אין יציאות נפרדות במכשירים ישנים וקשה לי להאמין שהמתקין עבד עליך

כי אם היה אז הוא פשוט היה "דוחף" לך עוד כבל RCA

אבל תבדוק את זה

פורסם
כדי לשלוט עם פיידר

 

קשה לי להאמין שהמתקין עבד עליך

כי אם היה אז הוא פשוט היה "דוחף" לך עוד כבל RCA

אבל תבדוק את זה

במכשיר המדובר יש יציאת RCA אחת היה לי אותו דרך אגב זה דגם 2004 הוא לא כל כך ישן.

SUZUKI Ignis Sport

×
×
  • תוכן חדש...