Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Citroen C4 - misfire החלפת מנוע


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1865 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

אני בעלים של סיטרואן C4 2013 צורה חדשה, מנוע 120 כ"ס.

מזה מס' חודשים סובל מתקלה של רעידות, נורת CHECK ENGINE שנדלקת, עם התראות על "ENGINE MANAGEMENT SYSTEM FAULTY"

באבחון במוסך, מדובר על MISFIRE באחד מהצילינדרים. הוחלפו פלאגים, כמו כן, נבדק עניין הקויילים.

נאמר לי שאין מה לעשות ומדובר בתקלה פנימית במנוע, ושיש להחליפו.

 

ניגשתי לחוות דעת שנייה בלובינסקי בשורק, שגם שם נאמר לי שמדובר במנוע, ואין מה להתעסק עם הרכב. זרקו לי מחיר אסטרונומי עם הצעת מחיר הזויה ונשלחתי לדרכי.

 

חשוב לי לציין, שהתופעה בדר"כ מתחילה לאחר מס' דקות נסיעה, ובדר"כ במצב של עצירה, טורים נמוכים ובהדרגה נגררת גם לנסיעה במהירויות גבוהות. לעיתים, עצירה וכיבוי הרכב והנעה מחדש פותרת את העניין למס' דקות נוספות, אבל תופעת הרעידות ממשיכה לחזור.

 

האם יש טעם לבדוק עניינים נוספים במוסכים אחרים, דגש מסוים אחר?

או שאין באמת מה לעשות עם הרכב וללכת על העניין של החלפת המנוע מייבוא אישי. ניתנה לי הצעת מחיר של 8000 ש"ח כולל עבודה. הגיוני?

פורסם

תבדוק מה שווי השוק של הרכב, יש מצב שלא שווה לך לתקן אותו. 

שווי שוק זה לא מה רשום במחירון, אלא כמה היית מקבל עבורו במכירה כשהוא תקין. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לפני 36 דקות, discoTD5 כתב:

תבדוק מה שווי השוק של הרכב, יש מצב שלא שווה לך לתקן אותו. 

שווי שוק זה לא מה רשום במחירון, אלא כמה היית מקבל עבורו במכירה כשהוא תקין. 

העניין הוא שפחות משתלם לי "להפטר" ממנו ולהתחיל בחיפושים אחר רכב חדש, שיעלה לי פי כמה וכמה יותר.

מעדיף לסדר את העניין ולמשוך איתו מס' שנים נוספות.

 

לפני 34 דקות, רפי לין כתב:

כמה ק"מ עבר המנוע?

מהיכן אתה בארץ?

בברכה -  רפי לין

108000

אני ממרכז הארץ

לפני 53 דקות, Audi-T כתב:

תנסה לקבל חוות דעת נוספת, מוסך גבע מומלץ לרכבים האלו.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
 

כן, יצא לי לשמוע עליו. אבדוק את העניין.

פורסם

מבלי להכיר את המנוע המדובר, כיוון שלא אמרו מה בדיוק כשל במנוע, לא הייתי מתקרב אליהם,

או שהם יודעים בדיוק מה כשל, או שאין להם מושג והם מהמרים עם הכסף שלך

ראה סירטון מצורף, כיצד נעשת בדיקה כמו שצריך שבה מתקבל בדיוק מה כשל:

לצערי, ברוב המוסכים בהם אני ביקרתי, הם היו עוצרים ברגע שהיו רואים שאין קומפרסיה, וישר "הלך מנוע", בלי למה.

 

 

כבר חתמתי...

פורסם
לפני 4 שעות, yairw כתב:

מבלי להכיר את המנוע המדובר, כיוון שלא אמרו מה בדיוק כשל במנוע, לא הייתי מתקרב אליהם,

או שהם יודעים בדיוק מה כשל, או שאין להם מושג והם מהמרים עם הכסף שלך

ראה סירטון מצורף, כיצד נעשת בדיקה כמו שצריך שבה מתקבל בדיוק מה כשל:

לצערי, ברוב המוסכים בהם אני ביקרתי, הם היו עוצרים ברגע שהיו רואים שאין קומפרסיה, וישר "הלך מנוע", בלי למה.

 

 

 אז מה אתה מציע?

 

אני מטופל במוסך שמתמחה בצרפתיות,

ולחוות דעת שנייה הלכתי ליבואן לובינסקי שורק, שזה המרכזי בארץ

 

שווה לבדוק גם בגבע?

פורסם

מעבר למי שכבר הוזכר בשירשור הזה - אני מוסיף:
@אורן שרותי רכב הזכיר בעבר שהוא מכיר את התקלה (MISFIRE בצילינדר 1 כמדומני) והוא מתקן ליקויים מהסוג הזה (הוא הסביר בעבר, נדמה לי שמחליפים את השסתום\שסתומים עם הקפיצים לאותו הצילינדר).

כדאי לבדוק גם איתו (הוא נמצא בחולון).

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 6 דקות, lior134 כתב:

ומה הם אמרו שגמור במנוע?

 

זהו שאף אחד לא אמר יותר מדיי, בעיה פנימית במנוע. לא שווה להתעסק ברכב. בעיית מנוע... בזה זה הסתיים

פורסם
בתאריך 14.5.2021 בשעה 22:26, Arbeitong כתב:

 

זהו שאף אחד לא אמר יותר מדיי, בעיה פנימית במנוע. לא שווה להתעסק ברכב. בעיית מנוע... בזה זה הסתיים

תנסה לברר אם זה בעיה בראש מנוע שקשורה לואנוס אפשר לבטל אותו ולהמשיך להשתמש ברכב

×
×
  • תוכן חדש...