Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1883 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הורדתי את הטלפון הקבוע שהיה מחובר לדשבורד.

נשארו לי כמה חורים לא יפים, מה דעתכם? יש איזו דרך למלא אותם בצורה כזו שלא יבלטו?

יש לי כבר איזה רעיון אבל חשבתי לשמוע עוד רעיונות מקוריים.

 

תודה לכולם!

1.jpg

2.jpg

פורסם (נערך)

 

אני רחוק מתחום הדיטיילינג, אבל גם לעייניים שלי ממש מציקים ארבעה חורים מכוערים כאלה, ועוד במקום בולט בתוך הרכב.

 

במקרה שלי, כאשר נפער חור גדול ומכוער (7-6  מילימטר בערך) בעיקבות פירוק קודנית ("אימובילייזר") .

אני שייפתי בנייר זכוכית עדין את  שאריות הפלסטיק הבולטות והדוקרות למגע של הקדחים ופשוט שמתי עליהם מדבקה.

עבורי זה נראה בסדר.  

אצל מישהו יותר פדאנט, זה לא היה עובר.

 

עריכה אחרונה על ידי IsraCar
פורסם

זה משהו שלא ניתן לחיות איתו ברכב. בעבר שעוד היו קודחים ללא רחמים, אני ממש הקפדתי שלא יקדחו אצלי ברכב

גם במחיר שהפלאפון יהיה במקום לא מול העיניים. (עד שהגיעו המסגרות בהלבשה)

 

קניתי כמה פעמים רכבים עם חורים שנעשו ברכב. אישית זה מאוד מפריע מבחינת אסתטית.

התחלתי להשתעשע בכל מיני רעיונות, מדבקות, מסגרות מגנזיות תואמות, קרבון להדבקה, מסגרות של רכבים אחרים

אפילו מעץ לכסות את המפגע, הכנסתי ברגים מעוצבים בראש ישירות לחור כמו קישוט, או שלפעמים הייתי מתקין איזה מתקן ליופי שיכסה את החורים.

 

עד שעליתי על איזה רעיון למלא עם חומר את החורים. ניסיתי חומר לאיטום (אלה שמערבבים שני סוגים) ומעל מעט צבע או טוש שחור.

יצא לא מושלם. סיליקון וצביעה לאחר מכן, ככה ככה. עד שגיליתי סיליקון שחור של פחחים (היום הדביק הפחח שלי את הטמבון שהיה משוחרר מעט בפינה)

ממלאים את החורים בעדינות, אני משחק איתי עם היד ומעט מים ליצור מרקם מחוספס כמו בקיים בדשבורד. זה עדיף לאין שיעור מהמצב של חורים. 

 

פורסם

כן, רכשתי ככה את האוטו אין מה לעשות...

אהבתי את הרעיון של הסיליקון השחור.

למעשה אני חשבתי על אפוקסי עם פיגמנט אפור כהה, זה נראה לי יטשטש את החור מאד.

בכל מקרה גם סיליקון יכול להיות רעיון מצוין, אבדוק, תודה יוגב!

פורסם

היתרון של חומר מילוי מ סילקון, זה האפשרות לתקן שוב בקלות אם מתפקשש.

בשימוש ב אפוקסי איכותי ו דביק, יכול להיות בלגאן לנקות אם צריך טייק 2 .

פורסם

ממה שאני רואה בתמונה, החורים לא נמצאים בחלק העליון של הדשבורד אלא באיזושהי קונסולה תחתונה.

 

הייתי מחפש את החלק בפירוק מאיביי או קונה חדש מיצרן הרכב (בחו"ל כמובן). עשיתי ככה כמה פעמים.

 

במקרה הזה זה יחסית קל. אני החלפתי גם דשבורד שלם, עליון, בגלל סדק שהיה בו.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

אתה צודק זה נמצא בחלק תחתון אבל חשבתי כבר על זה וזה קונסולה שהולכת לכל הרוחב.
בקיצור עדיף תיקון נקודתי.

×
×
  • תוכן חדש...