Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ליסינג ממקום העבודה: קורולה ספייס(סטיישן) היברידית או קיה סיד סטיישן?


דור--
שימו לב! השרשור הזה בן 1037 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הגיע הזמן לבחור רכב ליסינג.
אני מחפש בעיקר סטיישנים עקב השימושיות הגבוהה.
ספקית הליסינג היא הרץ, והם מציעים קיה סיד SW או קורולה ספייס.

הצרכים:
נוחות מושב נהג,
נוחות מתלים,
מרווח בספסל האחורי לילדים מתבגרים,
מרווח תא מטען,

מרחק נסועה של 100 ק"מ ליום, עירוני + בינעירוני הררי.

 

מה אומרים, מי המועדפת מבין השניים?
 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוחות מושב נהג - עניין סובייקטיבי, תצטרך לעשות נסיעת מבחן ולהחליט אם המושב נוח לך.

מרווח במושב האחורי - שתיהן לא משהו. הטויוטה פחות גרועה.

תא מטען - שח הטיוטה קטן מזה של הסיד ב-20% בערך.

 

הביצועים של הסיד עדיפים על אלה של הקורולה, מאידך הקורולה יותר חסכונית בפער.

 

שורה תחתונה - עניין של סדר עדיפויות לא נוכל להחליט עבורך, תיאלץ לבצע נסיעת מבחן לפני שתחליט.

 

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערי יש רשימה סגורה של רכבים, צרפתיות לא נמצאות שם...
האפשרויות בגדול זה אלנטרה, קורולה, סיד, אוקטביה 1.0, מזדה 3, נירו, איוניק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לו אני במקומך - הייתי לוקח איוניק. המושב האחורי די רחב, ואת תא מטען אפשר להעמיס גם עד הגג אם יש צורך.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנירו נמכר לציים רק בגרסה הנטענת שהמגרעת העיקרית שלה היא תא מטען בגודל של סופר מיני.

  • מעניין 1

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקורולה נוחה יותר ולמי שנוסע הרבה יש לה יתרון בדמות בקרת שיוט אדפטיבית שלא קיימת בקיה. חוץ מזה תא הנוסעים שלה דיי מדכא, הביצועים רק סבירים והיא רועשת.

הקיה מרגישה אוורירית יותר בתא הנוסעים אבל רמות האבזור שמגיעות לארץ פשוט מבאסות, היא פשוטה ודלה באבזור.

לאוקטביה יש תא מטען ענקי ומושב אחורי מרווח. היא נוחה מאוד ומאובזרת היטב. לאחרונה נוספה להיצע גם גרסת הסטיישן ואולי תצליח לקבל אותה. אבל גם הגרסה הרגילה באמת מספקת בתחום הזה. מציע לא לפסול אותה למרות שלא מדובר בסטיישן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באופן יחסי האוקטביה מרגיש יותר "אוטו" לעומת שאר הרכבים.

הגיר לא מוצלח אבל מכיוון שזה לא על חשבונך ובתנועה מהירה הוא מתפקד טוב, אני לפחות ,הייתי לוקח את האוקטביה,אל תפחד מהמנוע הצנום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, Mike808 כתב:

הקורולה נוחה יותר ולמי שנוסע הרבה יש לה יתרון בדמות בקרת שיוט אדפטיבית שלא קיימת בקיה.

 

בקיה נירו לסוגיה השונים - נירו היברידי 1.6 ל'  URBAN/EX אוט׳ / נירו פלאג-אין 1.6 ל'  EX/LX אוט׳
קיימת בקרת שיוט אדפטיבית בהתאם לפירוט מערכות הבטיחות המותקנות ברכב - רמת האבזור הבטיחותי: 6.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 8.4.2021 בשעה 12:07, דור-- כתב:

לצערי יש רשימה סגורה של רכבים, צרפתיות לא נמצאות שם...
האפשרויות בגדול זה אלנטרה, קורולה, סיד, אוקטביה 1.0, מזדה 3, נירו, איוניק.


פותח ההודעה הראשונה חבר הפורום - דור,
ציין את האפשרויות המופיעות בציטוט מעלה.
לכן חברי הפורום הציעו לו גם אפשרויות נוספות מתוך מגוון האפשרויות שבציטוט. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיבה שאני מתלבט רק בין הסיד והקורולה היא בגלל מבנה הסטיישן.
כאחד שמטייל הרבה עם המשפחה + משנע בעצמי לפעמים חפצים לבית (לדוגמה ארונות, מייבש כביסה וכד') יש לי נטייה משמעותית למבנה הסטיישן השימושי, על אף שבאוקטביה יש תא מטען נדיב.
אני בודק את האפשרות אם יש מצב לקבל את האוקטביה סטיישן, מבדיקה ראשונית הבנתי שכרגע אין הקצאות לחברת הליסינג.
גם הנירו נראתה קורצת בהתחלה, אבל מסתבר שזו רק גרסת הפלאג-אין הנטענת(כמו שציין ZVIT) , ותא המטען שלה מצומצם.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

מקפיץ, טרם קיבלתי החלטה והמועד לחידוש העסקה מתקרב.

  • אוקטביה סטיישן 1.5 - אפשרי, אבל יקרה ב350 ש"ח לחודש מהקורולה (באופן מפליא גרסאות 1.0 ו 1.5 מתומחרות זהה לחברה, ורק שווי שימוש למס שונה)
  • נירו פלג-אין  - ירד מהפרק, תא מטען לא מתאים.
  • איוניק - לא סטיישן, ירדה מהפרק.
  • פריוס פלוס - נחמדה, לא היה לי נוח במושב נהג ולא התחברתי לרכב + יקרה ב 300 ש"ח מהקורולה (ואם אני אוסיף, אעדיף כבר את האוקטביה).


נשארתי עם האופציות הראשוניות: קורולה סטיישן או סיד סטיישן.
השגתי נסיעת מבחן בקורולה, אבל לסיד לא הצלחתי לתאם, ויתרה מכך, כשחיפשתי רק למדוד חלל פנימי (רוחב מושב וכו') בסיד סטיישן או הרגילה - ענו לי מקיה שלא מחזיקים אותן באולמות תצוגה.

נטיית הלב לבחור בקיה בגלל מנוע נמרץ יותר משמעותית, וכיסא נהג טוב יותר (כך אומרים).
החשש היחידי - מרווח חלל נוסעים אחורי.
לא ניתן לתאם נסיעת מבחן דרך חברת הליסינג.

מישהו מכיר/התנסה עם הסיד ויודע לתת מידע לגבי מרווח פנימי בסיד סטיישן?


 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1037 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...