Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ליסינג ממקום העבודה: קורולה ספייס(סטיישן) היברידית או קיה סיד סטיישן?


דור--
שימו לב! השרשור הזה בן 1034 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אכן, שווי המס גבוה ב 150 ש"ח +/-. משהו שאני יכול לספוג, בשביל רכב שמתאים לנסיעה מאומצת יותר באזור הררי.
מה גם שאי אפשר לדעת אם בסוף שנה תחודש שוב הטבת שווי המס להיברידיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, דור-- כתב:

נטיית הלב לבחור בקיה בגלל מנוע נמרץ יותר משמעותית, וכיסא נהג טוב יותר (כך אומרים).
החשש היחידי - מרווח חלל נוסעים אחורי.
לא ניתן לתאם נסיעת מבחן דרך חברת הליסינג.

מישהו מכיר/התנסה עם הסיד ויודע לתת מידע לגבי מרווח פנימי בסיד סטיישן?

 

לפי הנתונים באתר אוטוקום הסיד מעט מרווחת יותר מהקורולה ספייס.

 

ראה קורולה ספייס ראה קיה סיד סטיישן

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעולה.

לפני 16 דקות, zvit כתב:

 

לפי הנתונים באתר אוטוקום הסיד מעט מרווחת יותר מהקורולה ספייס.

 

בטוח שאפשר להסתמך על הנתונים שם?  כתוב שבסיס הגלגלים בקורולה הוא 2.64 וזאת טעות, בגרסת הסטיישן והסדאן בסיס הגלגלים 2.70, וארוך יותר מהסיד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי סבסיד האצ'בק כמה מאות ק"מ. למרות האבזור הדל והמאכזב, אהבתי את התחושה ה"גרמנית" שהיא נותנת. הקצת אבזור שיש איכותי למדי. ה"גרמניות" מתבטאת בקשיחות המסויימת של הרכב שתורמת רבות ליציבות של הרכב.
השילוב בי מנועהטורבו 1.4 (היום זה 1.5) והתיבה הרובוטית מצויין ובזה אין ספק שהיא עדיפה מהקורולה.
בסיס הגלגלים של הסיד קצר מזה של הקורולה 265/270 ס"מ בהתאמה, אבל אני הרגשתי שהמרווח במושב האחורי לא רע (בסיס הגלגלים זהה בהאצ'בק ובסטיישן). תא המטען של הסיד גדול מזהשבקורולה 590/625 ליטר בהתאמה.
בין הסיד לקורולה - הייתי בוחר בסיד ללא היסוס.
אם מוצעת לך אוקטביה, הייתי מעדיף אותה על שתיהן. גם בגרסת הנוצ'בק יש נפח אחסון עצום ובעיקר נגיש. האבזור, איכות החומרים ובעיקר המרווח במושב האחורי עדיפים גם מזה שבסיד.
הביצועים בגרסת ה- 1.0 סביים פלוס והייתי בוחר ב- 1.5 ללא היסוס (נהגתי ב- 1.0 החדשה ויש לי את ה-1.5 הישנה).

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה!
אתה מחזק את הרגשתי. באופן עקרוני מאחור ישבו 3 ילדים בגיל העשרה(11-14), מושב הסיד רחב יותר שזה יתרון כשיושבים שלושה, התלבטתי רק עד כמה בפועל מרווח הרגליים יהיה קטן יותר ביחס לקורולה. אני מבין ממך שלא מדובר במשהו משמעותי סה"כ.

לגבי האוקטביה ותמחור בכלל, בדקתי הבוקר עם מח' שכר אצלנו. בגדול על הסיד אני משלם בנטו 160 ש"ח ביחס לקורולה (הבדל שווי שימוש). לעומת זאת על האוקטביה אני נדרש להוסיף גם סכום מהשכר כי עלות הליסינג חורגת מהתקציב, ככה שתוספת חריגה + שווי שימוש מייקרים את האוקטביה 1.5 ב 370 ש"ח ואת ה 1.0 ב 300 ש"ח ביחס לקורולה.
(אני בכלל רציתי פוקוס אקטיב טורר, אבל משום מה הרץ לא מציעים לנו אותה. אולי עניין של תמחור והקצאות)

כמובן שנטיית הלב ללכת על האוקטביה למרות התוספת, אבל מנגד הראש גם אומר את שלו :)

תודה על ההרחבה, כנראה אתמקד בסיד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאני מסתכל על 300 ש"ח בחודש אני רואה 3600 בשנה וזה כבר לא מעט, ועבור מה?
גם עבור הסיד עם מושב הנהג בקורולה טוב לך ורמת השקט גם סבירה הייתי נותן עוד מחשבה האם לשלם על הסיד עוד 160 נטו (וכמובן כפועל יוצא גם הפנסיה והחסכונות יורדים אז זה קצת יותר).

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נקודה מעולה.

הפנסיה לא רלוונטית, ההפרשות זהות. ההבדל בין הסיד לקורולה הוא רק בשווי מס שמשפיע על הנטו בלבד.

 

הסיבה לסיד מורכבת ממספר חלקים;

 1. אני גר במקום הררי, והכביש שופע משאיות ונתיב אחד לכל צד. התסכול להתקע אחרי משאית בדרך לעבודה כי אין מספיק כוח לעקיפה - הוא תסכול יומיומי.

2. הבנתי ממספר חברים שמושב הנהג בקורולה לא נוח להם. בנסיעת מבחן של רבע שעה לא הצלחתי לשים לב למשהו חריג, אבל זה לא מבחן ממצה.

לשבת 1.45 שעות ברצף על מושב לא נוח - זה לא להיט.

3. הטבת שווי המס על ההיברידיים לוטה בערפל. היא בתוקף עד לסוף 2021 ולא ברור אם היא תחודש, אם היא לא תחודש הקורולה תהיה יקרה יותר מהסיד. (אמנם סביר שגם אם לא תחודש, היא תוחל מכאן ולהבא ולא על רכבים שכבר עלו לכביש, אבל אי אפשר באמת לדעת)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1034 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...