Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דבר ראשון, רציתי לומר שיש כאן אחלה של פורום ומההיכרות הקצרה שלי איתו (כחודש וחצי) למדתי המון.

אני חייל משוחרר (בן 21 וחצי) ואני רוצה לקנות כנראה או שרייד או פונטו (מודל 95/6).

כרגע מזומן הוא לא הצד החזק שלי בדיוק.

יש לי מספר שאלות אליכם:

1. באיזה ביטוח אני יכול לבטח את הרכב וכמה זה יכול לעלות לי?

2. במידה ואני אחליט לקנות את השרייד, יכול להיות שאני אעדיף אוטומט. האם בשנתון הזה יש

הרבה בעיות עם אוטומט? והאם זה יצרוך דלק בכמות הרבה יותר רצינית מאשר הידני? (בהתחשב

בעובדה שהרכב הולך לשמש רק ביציאות של שישי או באמצע השבוע לנסיעות קצרות)

3. טסטים וכל שאר הדברים שמסביב (אני לא בדיוק יודע מה "יש מסביב" אז אני אודה לכם אם תפרטו.

 

אני ממש בור בתחום הרכבים והעלויות. (זה הרכב הראשון שלי)

מה שאני מנסה לדעת כאן בכלליות זה את ההוצאות שיהיו לי על הרכב... חודשי/שנתי..

 

תודה רבה לכל העונים ורק שתדעו שאתם עושים עבודה מעולה!!!!

פורסם

קשה מאוד לצפות מה יהיו ההוצאות שלך על הרכב. חלק מההוצאות קבועות (ביטוח, טסט, דלק) וחלק מגיעות בהפתעה, ובסכומים גדולים (קלאצ', גיר ותקלות בכלל).

 

מה הקילומטראז' החודשי שאתה צופה לעשות ברכב, ובאיזה נסיעות (עירוניות, בין עירוניות)?

 

לגבי ביטוחים -

ביטוח חובה, כשמו כן הוא, יעלה לך בסביבות ה 2000-2500 ש"ח (מזל טוב, אתה נהג צעיר).

ביטוח צד ג' יעלה כ500-1500 ש"ח, תלוי בסוכן שתמצא ובכיסוי הנוסף שתבקש (שמשות, גרירה וכו').

ביטוח מקיף - לא רלוונטי לדעתי לרכבים כאלו ולנהגים צעירים. עלות הביטוח השנתית תיהיה קרובה לשליש מעלות הרכב.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אני ממש לא יודע מה יהיה הקילומטרז' החודשי.



מקסימום: במהלך השבוע, נסיעות עירוניות קצרצרות וממש לא הרבה, ובסופ"ש בין עירוניות: 50 דקות לכל כיוון.

פורסם

לפי דבריך, צפה לשלם בעבור הדלק כ 150 ש"ח בשבוע, במחירי הבנזין של היום.

 

לגבי השאר - טסט עולה כ1000 ש"ח לשנה.

טיפולים - 400-500 ש"ח (הערכה גסה) לטיפול 10000.

 

את השאר תחשב בעצמך.. הרבה תלוי באיזה רכב תקנה וכמה צרות הוא יאכיל אותך.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

דבר נוסף ששכחתי לשאול.. במידה ואני לוקח רכב לבדיקה, מי משלם על הבדיקה? שני הצדדים? או אני בלבד?



אגב, כרגע אני מתלבט בין פונטו לאיביזה (שנתון 96).

מי מהן עדיפה בתחום האמינות והחסכון?

 

תודה..

פורסם

בקשר לבדיקה,

זה תלוי. אין חוק לזה. בדר"כ הקונה משלם על הבדיקה, אך הוא מחתים את המוכר שאם משהו בבדיקה יצא שלא כמו שהמוכר טען (בכתב כמובן) אזי המוכר משלם עבור הבדיקה. עלות בדיקה כ-420 ש"ח.

 

בהצלחה.

משכנתא זה קל

פורסם

זאת שטופלה ביותר אהבה ומסירות לאורך השנים.

 

סביר להניח שהשרייד תסע יותר עד התקלה, אבל... ברכב כמו ברכב, אי אפשר לדעת.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...