Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מאזדה 3 שנת 2016. 

נסעה 57,000 ק״מ. אני אמור להכניס את הרכב לטיפול אחרי 15 אלף ק״מ שהאוטו נסע אחרי הטיפול האחרון. 

 

עכשיו אני לא יודע אם יש טעם להיכנס למוסך מורשה או סתם למוסך רגיל.

 

קניתי שמן קסטרול 5 ליטר ב-175 שקל. 

קניתי פילטר שמן מקורי של מאזדה ב-60 שקל. 

וקניתי גם פילטר אוויר מקורי של מאזדה ב-165 שקל.

 

השאלה היא האם כדאי להיכנס למוסך מורשה שיחליף לי את החלקים האלו? (למרות שבפילטר אוויר אני יכול להחליף לבד)

 

להחליף שמן מנוע ופילטר שמן אני יודע, אבל אין לי כלים (הבנתי שצריך מגבה, בוקים, מפתח מיוחד) וזה סבטוחה שלמה. 

 

בקיצןר מה אתם ממליצים?

 

CF9BB8D0-159D-4048-8CA4-469AD5203544.png.e933e00b7b2c5ed0286cdea586218f0c.png

Mazda 3 2.0L, 2016 

פורסם

ברכב מודרני במוסך מתחברים למחשב לאתר תקלות.

מוסך כללי יחליף לך שמנים ומה שצריך, הוא לא יכול להתחבר למחשב לבדוק תקלות ואם יש לך הודעה להיכנס לטיפול אז הוא לא יכול לאפס את זה.

פולקסווגן נגד יש את מוסך רון שיש לו ציוד יותר טוב מאשר למוסך של החברה, אני לא יודע אין זה במאזדה

אייל

פורסם

כדאי זה סובייקטיבי

יש לך רכב יחסית חדיש אני במקומך הייתי מעדיף היסטוריית טיפולים מסודרת לקראת מכירה מאשר חסכון של כמה מאות שקלים בטיפול קטן

אם אתה לא מתכנן למכור את האוטו בשנים הקרובות ולא חשובה לך היסטוריית טיפולים במוסך מורשה (יש קונים שלא מתפשרים על זה),

ואתה יודע מה בדיוק צריך להחליף ואפילו יש לך כבר את החלקים, תטפל במוסך רגיל

 

 

פורסם (נערך)

מסכים עם הבחור שמעליי, הייתי שומר על היסטוריית טיפולים במוסך מורשה.

מניסיון אישי עם 3 רכבי מאזדה בעבר, היבואן גם מאוד הוגן בקטע של אחריות של רצון טוב גם לרכבים שהאחריות שלהם נגמרה לפני שנים-

אני בספק שרכב שלא טופל אצל היבואן כל השנים "יזכה" לאותו יחס בקרות תקלה רצינית.

 

במיוחד כאשר רכשת כבר את החלקים וההפרש הוא רק על העבודה (סביר להניח שיסתכם בכ-100-200 ש"ח)

עריכה אחרונה על ידי adir10
פורסם

זה לא סבטוחה בכלל , במיוחד במאזדה זה משחק ילדים.

מה שכן אצלך אין גישה לפילטר בלי להגביה את הרכב עם בוקים. 

לך למוסך תשלם לו 150 שקל על העבודה ושייתן לך קבלה עם תיעוד.

פורסם

כל מוסך יכול לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר.

יש מוסכים מורשים טובים ויש גרועים.

יש מוסכים לא מורשים טובים ויש גרועים.

ההבדל הוא, שאם אתה לא מכיר - המוסך המורשה הוא עם חותמת אחריות של גורם חיצוני - היבואן ו/או יצרן הרכב.

ככה גם עם העבודה גרועה יש כתובת.

על האחריות הזאת אתה משלם תוספת כסף.

בכל מקרה תזכור שטיפול על פי יצרן הרכב כולל לא רק את החלפת השמן והמסננים, אלא גם ביקורת של הרבה נקודות ברכב, לדוגמה גומיות שהתייבשו/נקרעו, חופשים, רפידות בלמים. כל מיני דברים שאם תופסים אותם מוקדם ניתן לצמצם את הנזק.

תוודא שהמוסך שמטפל מבצע ביקורת כזאת כמו שצריך.

ממליץ לך לכתוב כאן מהיכן אתה בארץ ולקבל המלצות מחברי הפורום על מוסכים באיזור שלך.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 14 שעות, adir10 כתב:

מסכים עם הבחור שמעליי, הייתי שומר על היסטוריית טיפולים במוסך מורשה.

מניסיון אישי עם 3 רכבי מאזדה בעבר, היבואן גם מאוד הוגן בקטע של אחריות של רצון טוב גם לרכבים שהאחריות שלהם נגמרה לפני שנים-

אני בספק שרכב שלא טופל אצל היבואן כל השנים "יזכה" לאותו יחס בקרות תקלה רצינית.

 

ייאמר לזכותם-יזכה.

 

הכל תלוי בכמה שנים אתה מתכוון להחזיק את הרכב,אם תמכור עוד שנתיים שלוש הייתי ממשיך במורשה בשביל קלות במכירה.

אם הרכב מיועד להשאר אצלך עשור תחסוך סכום משמעותי.

  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

השאלה גם איזה סוג רכב. ברכבים היברידיים למשל מכוון שחייבים להאריך אחריות על הסוללה

מצאתי שההפרש בין מוסך שני מכיר, לבין מוסך מורשה התבטא בכמה מאות שקלים בלבד. הפרק שלא היה מצדיק

לבצע את הטיפול במוסך לא מורשה. בנוסף אין למוסך אפשרות לבצע בדיקת מחשב מקיפה כמו במוסך מורשה.

 

מעבר לזה, העניין של אחריות סוללה מאוד קריטית בזמן שנזדקק לה. הסיכוי שהיבואן יתנער ממך גבוה יותר 

אם בוצעו הטיפולים במוסך לא מורשה. ברכבים לא היברידיים, הייתי פחות חושש. יחד על זה גיר DSG למשל יאלץ אותי לבצע

טיפולים רק אצל היבואן. (במידה ואקנה את הגיר הנ"ל)

פורסם
Just now, yogev20 כתב:

השאלה גם איזה סוג רכב. ברכבים היברידיים למשל מכוון שחייבים להאריך אחריות על הסוללה

מצאתי שההפרש בין מוסך שני מכיר, לבין מוסך מורשה התבטא בכמה מאות שקלים בלבד. הפרק שלא היה מצדיק

לבצע את הטיפול במוסך לא מורשה. בנוסף אין למוסך אפשרות לבצע בדיקת מחשב מקיפה כמו במוסך מורשה.

 

מעבר לזה, העניין של אחריות סוללה מאוד קריטית בזמן שנזדקק לה. הסיכוי שהיבואן יתנער ממך גבוה יותר 

אם בוצעו הטיפולים במוסך לא מורשה. ברכבים לא היברידיים, הייתי פחות חושש. יחד על זה גיר DSG למשל יאלץ אותי לבצע

טיפולים רק אצל היבואן. (במידה ואקנה את הגיר הנ"ל)

אבל רשום מאזדה 3.

הוא לא הסתיר את סוג הרכב.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

בסוף החלטתי לטפל במורשה. 

לקחו לי על העבודה 250 ש״ח, ועל פילטר לא מקורי למזגן 110 ש״ח. 

 

סך הכל כולל החלקים והעבודה 760 ש״ח.

תודה לכם על המענה.

Mazda 3 2.0L, 2016 

פורסם

אלה המחירים במוסכי יבואן. במוסך לא מורשה הייתה חוסך מעט, אבל לפעמים עדיף מוסך מורשה

מידי כמה שנים, שיעבור על כל מכלולי הרכב יותר יסודי. 

פורסם

פילטר לא מקורי למזגן עולה 30 שקל וההחלפה במאזדה 3 היא 10 שניות עבודה.

להבא תחליף לבד.

 

חוץ מזה המחיר סביר לגמרי.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 19 שעות, doesnotmatter כתב:

נסעה 57,000 ק״מ. אני אמור להכניס את הרכב לטיפול אחרי 15 אלף ק״מ שהאוטו נסע אחרי הטיפול האחרון. 

כמה זמן עבור מאז הטיפול האחרון?

אתה אמור לטפל כל שנה או 15 אלף ק"מ, מה שבא קודם.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...