Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1936 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

 

יש לי רכב שנרכש ב2016, חדש מהיצרן.

הלוחית רישוי שלי דהתה, כלומר היא עדיין בצבא צהוב אבל צהוב בהיר ולא צהוב-כתום כמו שזה מגיע סטוק.

 

בשנה שעברה ניגשתי לטסט והבוחן החליט להפיל אותי על הלוחית ואמר לי גש להחליף, ראיתי שלט בצד "אם טרם מלאו 5 שנים ללוחית הנך זכאי להחלפה" ואמרתי את זה לבוחן. הוא הלך שניה ולאחר מכן חזר וחתם לי על הבחינה ואמר "הכל טוב גש לעמדת תשלום, סיימת פה".

 

עכשיו אני צריך לגשת שוב פעם לטסט ומפחד ליפול. אני מצרף פה תמונה של הלוחית.

 

האם הלוחית באמת במצב גרוע או שסתם ניסו לעקוץ אותי?

 

GMwEiyj.jpeg

פורסם

אם עדיין לא עברו 5 שנים מיום עליית הרכב לכביש תיגש למכון בדיקה ותבקש להחליף , אם עבר תקווה לטוב , מקרה הכי גרוע תצטרך לשלם את ה50 שקלים שכרוכים בהחלפה של הלוחית. 

פורסם
לפני 2 דקות, Ilay Gozlan כתב:

אם עדיין לא עברו 5 שנים מיום עליית הרכב לכביש תיגש למכון בדיקה ותבקש להחליף , אם עבר תקווה לטוב , מקרה הכי גרוע תצטרך לשלם את ה50 שקלים שכרוכים בהחלפה של הלוחית. 

 

הרכב בן 5, כלומר עכשיו מלאו לו 5 שנים.

פורסם
לפני 5 דקות, Ollie777 כתב:

 

הרכב בן 5, כלומר עכשיו מלאו לו 5 שנים.

אם כך מלבד שטיפה טובה לפני הטסט אין הרבה מה לעשות.. לי קרה אותו סיפור עם הטסט של הרכב,  בטסט כשהרכב היה בן 5 אמרו לי להחליף רק לוחית קדמית ואמרתי להם על הקטע הזה של 5 שנים ואיחרתי בחודש את המועד אז נאלצתי לשלם את ה50 שקלים.. לא סוף העולם כי זה לא מכשיל טסט בסהכ לחכות עוד כמה דקות שיחליפו אבל עדיין מעיק

פורסם

תשים לב שלא משנה מתי הרכב "עלה על הכביש" מה שקובע זה התאריך שמוטבע על הלוחית (חודש + שנה)

 

היום עברתי טסט עם הרכב (עלה לכביש במרץ 2016) וכבר שנתיים-+ הלוחיות רישוי לא נראות כ"כ טוב, אבל בטסטים האחרונים לא הייתה שום בעיה,

ובמקרה בטסט הנוכחי החליטו לדרוש את החלפת לוחיות הרישוי (קדימה ואחורה) לצערי תאריך ההטבעה היה פברואר 2016 (קרי שחלפו 5 שנים ושבוע) ונאלצתי לשלם.

 

להגיד שאני לא מרגיש קצת מרומה? לוחית רישוי שעברה 2 טסטים בלי בעיה, ודווקא בטסט הראשון לאחר פקיעת האחריות ללוחית פתאום זה קריטי להחליף? 

אבל, מאחר שמדובר "רק" ב-100 ש"ח והם קונים לי שקט לעוד 5 שנים קדימה, החלטתי לבלוע את הצפרדע ולשלם אותם.

 

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 12 דקות, ay115 כתב:

תשים לב שלא משנה מתי הרכב "עלה על הכביש" מה שקובע זה התאריך שמוטבע על הלוחית (חודש + שנה)

 

היום עברתי טסט עם הרכב (עלה לכביש במרץ 2016) וכבר שנתיים-+ הלוחיות רישוי לא נראות כ"כ טוב, אבל בטסטים האחרונים לא הייתה שום בעיה,

ובמקרה בטסט הנוכחי החליטו לדרוש את החלפת לוחיות הרישוי (קדימה ואחורה) לצערי תאריך ההטבעה היה פברואר 2016 (קרי שחלפו 5 שנים ושבוע) ונאלצתי לשלם.

 

להגיד שאני לא מרגיש קצת מרומה? לוחית רישוי שעברה 2 טסטים בלי בעיה, ודווקא בטסט הראשון לאחר פקיעת האחריות ללוחית פתאום זה קריטי להחליף? 

אבל, מאחר שמדובר "רק" ב-100 ש"ח והם קונים לי שקט לעוד 5 שנים קדימה, החלטתי לבלוע את הצפרדע ולשלם אותם.

 

 

איזה צירוף מקרים......

  • אהבתי 1

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

פורסם

אני אפילו לא יודע אם אפשר לקרוא לזה 'סוד גלוי' לשחיתות הזאת במכוני הרישוי.

במקום אחד זה לוחית רישוי, באחר מגבים, בשלישי פרונט וכן הלאה.

אולי אם יחזור לתפקיד שר התחבורה אחד שהיה בתפקיד תקופה קצרה והזיז כמה דברים (או כמובן כל אחד אחר שיבוא לעבוד למעננו), זה ישתנה.

×
×
  • תוכן חדש...