Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1943 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, 

ברשותי מיצובישי אאוטלנדר 2015, צמיג 215/70R16, קוד מהירות 100 H. 

מבקש חוות דעת לצמיגים: 

Falken ZE310 100H TL

KLEBER 215/70R16 100H TL CITILANDER

 

מחפש צמיג איכותי, לא סיני במחיר שפוי של עד 500 ש"ח לצמיג.

הציעו לי Kleber או Falken במחיר של 480 ש"ח לצמיג.

 

תודה וחג שמח

פורסם

ואיזה תאריך ייצור כל אחד ?
שניהם טובים , הייתי לוקח את הפאלקן
למרות שקלבר חברת בת של מישלין וכו...
בכפוף לתאריך הייצור הטרי ביותר כמובן.

פורסם

את הקלבר הייתי מוריד כאפשרות משום שמדובר בצמיג רב-עונתי.

את הפאלקן ניתן למצוא יותר בזול: https://tires4u.co.il/tire-service?tire=6371&cs=1&diameter=6&aspectRatio=16&width=19

הייתי מוסיף להתלבטות: Toyo Open Country U/T ו-Hankook K115. שניהם מעט יקרים יותר אבל קרובים לתקציב.

מעל לתקציב: מישלין פרימסי SUV וגודייר אפישנטגריפ SUV.

 

פורסם
לפני כשעה, save כתב:

ואיזה תאריך ייצור כל אחד ?
שניהם טובים , הייתי לוקח את הפאלקן
למרות שקלבר חברת בת של מישלין וכו...
בכפוף לתאריך הייצור הטרי ביותר כמובן.

לא התקדמתי לתאריך ייצור

קודם מברר לגבי יצרנים ודגמים

תודה

פורסם

הצמיגים של יוקוהאמה טובים, והם אלה שכנראה הגיעו במקור עם הרכב.

https://tires4u.co.il/tire-service?tire=4004&cs=1&diameter=6&aspectRatio=16&width=19

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 43 דקות, Tom_22 כתב:

את הקלבר הייתי מוריד כאפשרות משום שמדובר בצמיג רב-עונתי.

את הפאלקן ניתן למצוא יותר בזול: https://tires4u.co.il/tire-service?tire=6371&cs=1&diameter=6&aspectRatio=16&width=19

הייתי מוסיף להתלבטות: Toyo Open Country U/T ו-Hankook K115. שניהם מעט יקרים יותר אבל קרובים לתקציב.

מעל לתקציב: מישלין פרימסי SUV וגודייר אפישנטגריפ SUV.

 

האם Falken נחשב צמיג טוב מבחינת ביצועים, צריכת דלק, אחיזה, נוחות? 

ההתלבטות שלי היא בין ה Falken ל Toyo

מה לגבי ה Toyo מבחינת ביצועים, צריכת דלק, אחיזה, נוחות? 

תודה

פורסם

על הנייר, הפאלקן עדיפים. בפועל, איני יודע להעיד.

וכן, יש גם את הצמיגים שוולאד ציין (מודה שלא היה לי כוח לבדוק את כל סדרות ה-G הקיימות במידה :lol:). אם אלו הנוכחיים ויש לך נסיון איתם, שהיה חיובי/שלילי, אז גם זה מהווה שיקול.

פורסם (נערך)
בתאריך 26.2.2021 בשעה 16:08, Tom_22 כתב:

את הקלבר הייתי מוריד כאפשרות משום שמדובר בצמיג רב-עונתי.

את הפאלקן ניתן למצוא יותר בזול: https://tires4u.co.il/tire-service?tire=6371&cs=1&diameter=6&aspectRatio=16&width=19

הייתי מוסיף להתלבטות: Toyo Open Country U/T ו-Hankook K115. שניהם מעט יקרים יותר אבל קרובים לתקציב.

מעל לתקציב: מישלין פרימסי SUV וגודייר אפישנטגריפ SUV.

 

@Tom_22 @vladclar

דרך אגב איך ה Michelin Primacy SUV? 

תודה

עריכה אחרונה על ידי moshero
פורסם

במבחן השוואת צמיגים שכלל את הפאלקן הנ"ל הם קיבלו ציונים טובים על אחיזה אבל פחות טובים בנוחות ורעש.
הפרימסי 4 והגודייר אפישנטגריפ פרפורמנס (לא יודע אם ניתן להשליך משהו דגמי הSUV) קיבלו ציונים טובים מאד, כאשר הפרימסי נבחר כאול-ראונדר טוב והגודייר בגדול ניצח את המבחן ההשוואתי. 

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...