Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1929 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר בקטנוע. הרישיון פג תוקף היום (במיקרה גיליתי כשנכנסתי לפורטל gov.il ושם זה קפץ).
אין לי בעיה ביום א' על הבוקר לגשת למוסך מטרו בת"א (מדובר בקטנוע) ולהשאירו שם שיעשו טסט וכו', אבל השאלה היא האם אני צריך להביא עימי משהו, חוץ מרישיון הרכב כמובן וביטוח בתוקף?
הרי הזמנה רשמית לא קבלתי, כאמור. אני מניח שהם מחוברים בדרך כלשהי למשרד התחבורה?
תודה מראש.

פורסם

אתה יכול לשלם את האגרה און-ליין, לפי מספר רכב ות.ז.,

אין צורך היום ברישיון רכב מודפס לטסט ובכלל,

זה מופיע למכון הרישוי במחשב.

ביטוח בתוקף צריך להיות מודפס על נייר.

פורסם

אם יש לך מדפסת שלם באתר, בסוף התשלום תקבל את הרשיון כקובץ PDF אותו תדפיס ותקח לטסט (יחד עם צילום רשיון הנהיגה ותעודת ביטוח החובה).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 59 דקות, BoazB11 כתב:

אין צורך היום ברישיון רכב מודפס לטסט

 

ב 2019 משרד התחבורה הורה למכוני ריושי להדפיס רישיון רכב במקום ללקוחות שמבקשים זאת וכך זה עבד ב 2019 ו ב 2020, אבל אז מכוני רישוי הגישו עתירה על כך שהפעולה הזאת אצלם מתבצעת בחינם, בזמן שבסופרפארם הלקוח משלם על הדפסת רישיון. 

 

 

למייטב ידעתי כיום כבר לא ניתן להדפיס רישיון רכב במכון רישוי, צריך להגיע לטסט עם רישיון רכב ביד, אפשרי שזה יהיה רישיון שהודפס במדפסת בייתית אחרי תשלום האגרה באתר. 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם
 
ב 2019 משרד התחבורה הורה למכוני ריושי להדפיס רישיון רכב במקום ללקוחות שמבקשים זאת וכך זה עבד ב 2019 ו ב 2020, אבל אז מכוני רישוי הגישו עתירה על כך שהפעולה הזאת אצלם מתבצעת בחינם, בזמן שבסופרפארם הלקוח משלם על הדפסת רישיון. 
 
 
למייטב ידעתי כיום כבר לא ניתן להדפיס רישיון רכב במכון רישוי, צריך להגיע לטסט עם רישיון רכב ביד, אפשרי שזה יהיה רישיון שהודפס במדפסת בייתית אחרי תשלום האגרה באתר. 
אני דווקא הבנתי שלא צריך את הרישיון רכב בכלל.
ברגע ששילמתי אפשר ללכת ולעשות טסט.
ככב כותבים במייל שאתב מקבל ישר אחרי שאתה משלם, לא צריך להדפיס אפילו.
במחשבים של הטסטים מופיע להם ששילמת כבר.
אני טועה?

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

פורסם (נערך)

לא מדויק .

גם אני חשבתי כך ולפני כמה ימים שלמתי באתר משרד הרישוי ומייד הלכתי לטסט ללא קובץ PDF ולא קיבלו אותי.

אישור התשלום במייל לא מספיק אלא צריך קובץ PDF שמכיל את הרשיון.

בדרך כלל אתה אמור לקבל אוטומטית PDF עם רשיון משולם ומשום מה זה לא קרה.

הגעתי זמן קצר לפני הסגירה , ניסיתי לפנות למוקד משרד הרישוי ועד שענו , נסגר המכון.

רק למחרת לאחר פנייה נוספת למוקד משרד הרישוי , קבלתי את ה PDF ואז נגשתי לטסט

עריכה אחרונה על ידי zvigolden
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מה עלי לעשות אם אין לי מדפסת בבית וכל הנקודות שמדפיסות מסמכים בביתי הפסיקו לעבוד, האם אי אפשר איכשהו להסתדר בלי כל פיסות הנייר, אנחנו חיים במאה ה -21, הביורוקרטיה מגבילה מאוד

פורסם

אין לך ברירה. אתה צריך רישיון מודפס.  

א. להדפיס בדואר כפל רישיון.

ב. רישיומט בסופר פארום בחלק מהסניפים. גם תשלום כפל רישיון.

ג. למצוא שכן, חבר, או עסק שיסכים להדפיס לך.

לפעמים יש חנויות לציוד משרדי שעושות הדפסה בתשלום.

חשוב אם קופצים לדואר. יש להזמין תור באפליקציה.

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם

כן אפשר שזה יהיה מודפס זמנית מהבית לדעתי רק האישור נהיגה או האישור רישיון\רענון וכאלה. אבל לא הרישיון הרשמי. צריכה להיות שם חותמת של המדינה לדעתי בדומה לתעודת זהות. אבל עם מדפסת איכותית או דיו פיגמנטי אפשר להגיע למשהו קרוב אז אולי כן יאפשרו את זה. בכל מקרה אני יכול רק להמליץ על דברים מ https://magone.net אם כבר להדפיס בבית אז עם המוצרים שלהם זה לפחות ייראה איכותי.

פורסם

אפשר להדפיס בבית, לא צריך להשתגע.

אני ניגשתי עם רישיון מודפס בשחור-לבן כי נגמר לי הדיו הצבעוני והכל בסדר.

×
×
  • תוכן חדש...