Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים שלי, אני לא יודע פשוט באיזו קטגוריה בפורום לשאול את זה וחשבתי שחלקכם אולי ידע לעזור לי.

אני מחפש את הספריי הזה בדיוק:

יש למישהו מושג אם קיים בארץ? ואם לא משהו מקביל אבל ממש איכותי ועמיד לאורך זמן מנסיונכם?

תודה רבה!

image.thumb.png.b491680b9995f5a9f53d332a22725301.png 

 

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 15.2.2021 בשעה 20:29, yogev20 כתב:

מה הכוונה לא מצאת? לכה יש אצל כל פחח רכב,  טופ קולור, אבי חלקי חילוף, יעקבי,  אפילו בטמבוריות. (ועוד מקומות)

סורי על הדיליי, מצאתי ברור, אבל לכות אחרות (בעיקר debeer או משהו כזה) ואני לא יודע איך הן עובדות וזה מצריך זמן וכסף לנסות כמה וכמה לכות שונות כשאני יודע שמה שאני צריך בודאות בלי שום בדיקה זה הספריי של spraymax 2k , יש להם 1k אבל עדיין מעדיף 2.

אם לא אמצא 2 בסופו של דבר אשתמש ב1k.

פורסם

@orba ההיצע בארץ מאוד מצומצם יחסית לעולם הגדול - אני קניתי לכה מט בטופ קולור, ערבבו בשבילי במיוחד, ונתנו לי את זה  בספריי, והתוצאה מעולה.

פורסם
בתאריך 20.2.2021 בשעה 20:16, Fazer כתב:

@orba ההיצע בארץ מאוד מצומצם יחסית לעולם הגדול - אני קניתי לכה מט בטופ קולור, ערבבו בשבילי במיוחד, ונתנו לי את זה  בספריי, והתוצאה מעולה.

איזו לכה? של debeer? ואפשר לשאול מה ציפית ואיך זה מחזיק מאז?

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

*מקפיץ*  

 

- לא מצאתי את הלכה שאני צריך ובכלל לא מצאתי אף לכה מט שקופה גם לא של חברה אחרת לצורך העניין הציעו לי debeer אבל רק לכה "glossy".

 

פורסם

מה עם זה?
https://www.aspaka.co.il/items/2899576-ספריי-צבע-2X-לכה-מט-249087-MAT-CLEAR-ראסט-אלום
(התמונה כנראה טעות, כי יש גם גלוס, אבל הייתי מוודא).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני 16 שעות, shellcase כתב:

מה עם זה?
https://www.aspaka.co.il/items/2899576-ספריי-צבע-2X-לכה-מט-249087-MAT-CLEAR-ראסט-אלום
(התמונה כנראה טעות, כי יש גם גלוס, אבל הייתי מוודא).

 

לכה מהנוראיות שיש, לא סתם זה המחיר שלה חחח

אני צריך משהו של רכבים (אם זה מתאים להחזיק צבע לרכב זה מספיק עמיד)

מצאתי רק גלוס כרגע, לא מבין איך אין פה מט 2k בשומקום...

פורסם

לא ציינת מאיפה אתה. 2x בטח יש במ.נ.מ בכפר סבא, באתר שלהם ראיתי אז אפשר להתקשר לשאול אם יש במלאי.

 

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

×
×
  • תוכן חדש...