Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1973 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב יונדאי גטס 2008 דור שני אני משתמש בשמן 5w30 ויש תיקתוק מרימי שסתומים עד שהמנוע מתחמם. מה עושים האם לעבור לשמן חצי סינטטי או פלאש מנוע או שניהם

 

 

לא ציינתי שהרכב נסע 127000 קמ

פורסם

כמה זמן הם מתקתקים? חצי דקה - דקה או יותר? 

 

בגדול במנוע קר או שלא הניע הרבה זמן (כמה ימים) לוקח קצת זמן עד שהמרימים מתמלאים בשמן. 

 

הייתי נזהר מאוד עם ביצוע פלאשינג כי אתה לא יודע מה מצב הבוצה במנוע. 

 

 

הכי טוב זה לפרק את המרימים ולנקות אותם או להחליף אבל זו לא עבודה למתחילים. 

 

איזה שמן בדיוק אתה ממלא? 

 

 

 

פורסם (נערך)

מחלה של הרכב הזה- היתה לי כזו גטס עם מנוע 1600 ונאמר לי שאפשר לנסות לנקות את המרימים שנתפסו מבוצה ואם לא יעזור אז צריך להחליף.

הבעיה שעלות כל מרים היא סביב ה 70 ש"ח ויש 12/16 כאלו וגם ההחלפה לא זולה- צריך לפרק גל זיזים,פסנתר.

מצרף קישור,בוצעה בו עבודה על יונדאי אקסנט-אולי לא אותו רכב אבל אותו רעיון-העבודה מורכבת לאדם שאינו מקצועי.

https://knufia.org/החלפת-מרימי-שסתומים-ביונדאי-אקסנט-שנת-20/

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

כדאי לנסות תוסף שמן של פוליטרון POLYTRON MTC

חפש בגוגל (פעם נמכר באוטוסטור בחולון, אבל כיום אני לא יודע)

לי עזר מאוד בטויוטה.

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...