Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1983 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר שמצלמת החנייה גמרה לי את המצבר (הגדרה לא נכונה) ולאחר שהתנעתי עם כבלים בעזרת השכן, אני מחפש בוסטר הנעה.

קראתי אבל עדיין אשמח להמלצות.

 

אבל קודם כל אשתף בחשש.

לפי האיור הבא, חיברתי את ההדק השלילי לנקודה D.

image.thumb.png.2d5c66ff1f17013c794156eec2ef48e3.png

מה שאומר שקניית מוצר כזה:

image.png.2f0631ee5d3c8bf3a6768088f071af24.png

לא תאפשר לי לחבר את הכבלים כמו באיור.

 

שאלות:

  1. האם החשש מוצדק?
  2. האם יש בוסטר הנעה עם כבלים ארוכים?
  3. אשמח להמלצה על דגם שיתאים לרכב שלי.
פורסם

מצבר ההתנעה לא מוטען אוטומטית מהמערכת ההיברידית (גם במצב כבוי)?

כי אצלי בסונטה פעם גמרתי את המצבר (ניפוח גלגלים עם קומפרסור ומנוע כבוי), אחרי כ 15 דק עמד והיה כמו חדש.

פורסם (נערך)
לפני 30 דקות, luigiconteabateg כתב:

אין מינוס במצבר של הראב 4.

מה זה אין מינוס? אין דבר כזה.

לפי האיור ששלחת יש גישה מאוד נוחה למינוס.

אם אין גישה, אפשר לחבר לנקודה מתכתית אחרת שמתחברת לשלדה כמו בורג חשוף לדוגמה.

 

2019 Toyota RAV4 XLE Premium AWD engine bay_2~2.jpg

עריכה אחרונה על ידי trademark
פורסם

טוב, מסתבר שהמצבר שלך יושב בבגאז', מאחורי פאנל בצד ימין.

בתא המנוע זה רק נקודות להתנעת חירום.

כמו שציינתי קודם, יש אפשרות לחבר את המינוס של הבוסטר לבורג חשוף מתחת למכסה המנוע.

במקרה שלך יש כמה ברגים באיזור הבולם.

פורסם

ההמלצה שלי לגבי בוסטרים היא להימנע מבוסטרים ב 150 ש"ח ברשתות.

הם במקרה הטוב מחזיקים שנה, במקרה הרע אפילו זה לא, וגם עלולים להתנפח שזה קצת לפני שהם מתפוצצים. 

הבוסטרים הטובים כיום הם שם חברת נוקו - noco. אני סבור שנוקו 40 יספיק לך. 

 

יש גם בוסטרים עם מיתוג 'האמר', שנחזים להיות יותר איכותיים מהנחותים הרגילים, אבל אין לי נסיון איתם, ובהינתן הפרש לא גדול מהנוקו - אני עם הנוקו. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

×
×
  • תוכן חדש...